Проросійський Банк А-купант
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
UPD/ Так,проблему ВИРІШЕНО!!! на 7й (!!!) день. Якимсь дивом з сотні так званих *операторів* знайшовся лише один.котрий все зробив так.як це спочатку було написано в додатку. скільки я дзвонив.скільки писав у чаті-кожен робив ще гірше і гірше…вибачте,але то просто клоуни. майже вся служба підтримки. дякую тому хлопцю.який таки вирішив моє питання. До цього банком був задовільний,рекомендував друзям. Тепер користуватися не буду й нікому не раджу. Перехожу на моно,хоч і знаю шо ви партнери.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 1 березня 2022, 20:25
- #
Нам дуже приємно, що питання вирішено, але і шкода, що Вами прийняте таке рішення. Ми спробуємо додзвонитись до Вас завтра з наміром роз’яснити ситуацію. Цінуємо Ваше обслуговування в нашому Банку і будемо раді й подальшій співпраці.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Розуміємо і те, що додаткове підтвердження операції та блокування картки Вам спричинило деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші засоби в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені або вкрадені. При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та що кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства щодо нашого Клієнта, така ситуація саме склалася за Вашими рахунками. Нам шкода, що дана процедура викликала у Вас негативні емоції, ми намагаємося дбати про збереження Ваших коштів та Вашого комфорту.
Ми ніколи не відмовляємо Клієнтам в надані відповіді на їх запити, у т.ч. письмові. Перевіряємо наразі інформацію в причинах відмови. На сьогодні за допомогою підтримки Ваше питання вирішено. Ми не змогли з Вами зв'язатися в телефонному режимі, щоб пояснити ситуацію.