Безпідставна відмова в обслуговуванні!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.8 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Касир банку відмовив в РКО з підстав нібито зношеності купюр.
По-перше, є деякі підстави, за якими та чи інша купюра визначається як зношена чи ні (прорізи, пошкодження тощо) — ДИВИМОСЬ КАМЕРИ — де там ці ВСТАНОВЛЕНІ законодавством ознаки вітхості?
По-друге, Клієнт, щоб не накаляти атмосферу, сам запропонував замість тих купюр які безпідставно було «на глазок» визначено як непридатні до обігу, інші купюри — знову щось не сподобалось… І так декілька раз…
ДИВИМОСЬ КАМЕРУ — що це за «валютний покер»?
Таким чином, здійснити найпростішу касову операцію виявилося неможливим, відтак, з цієї причини, не вдалося здійснити важливий платіж в строк…
Довелося під кінець банківського дня бігти в більш адекватний банк, звертатися зі скаргою до банку…
В свою чергу, банку тепер доведеться здійснювати перевірку, надавати відповідь, витрачати ресурси та час…
Ну і кому з цього краще тепер? Чому не можна працювати просто по існуючій інструкції, я вже не говорю про те, що здійснювати РКО це обов’язок банку, врешті, заробіток банку, а не акт благодійної щедрості та милості, правда?
Дякуємо Вам за відгук та приділений час. Нам шкода, що ця ситуація викликала негативні емоції.
Ми відразу відреагували на Вашу історію та зв'язались з керівництвом відділення для отримання коментарів.
Касир надав відразу пояснення Клієнту стосовно купюр та можливості приймання деяких із них. Клієнту була надана інформація стосовно наявних пошкоджень.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з повідомленням НБУ № Е.AB.0.0.0.0/1-33604 від 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», рішення про обмін валюти приймає Касир. Сподіваємось, що ця ситуація не вплине на Ваше подальше обслуговування. Просимо вибачення за незручності в даній ситуації.