Відповідають на письмові звернення стандартними відписками і не по суті
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 50 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Я все же вирішив поцікавитись і відправив на юридичну адресу А-банку, особисто Голові правління, письмовий запит з вимогою назвати конкретні причини відмови в обслуговуванні з наданням конкретних доказів можливих неправомірних дій з моєї сторони, також було прохання надати виписки за вже закритими рахунками.
У відповідь, мої всі питання і прохання тупо проігнорили, лише прислали наперед заготовлену відписку (щоб лише формально виконати вимоги ЗУ «Про звернення громадян») з лише з посиланням на права банку відповідно ст. 1075 ч.2 Цивільного кодексу та ЗУ 1702-VII. До речі — відповідь без живого підпису і печатки, таке я не сприймаю серйозно. Хочу пояснити виконавиці відповіді О.А. Снігрьовій, що коли у відповіді йде посилання на Законодавство, то ще й потрібно називати підстави застосування цього законодавства, чого зроблено не було, так як фактично таких підстав немає.
Наголошую, що всі мої операції по рахунку були виключно у відповідності до законодавства та в межах офіційного доходу.
З цієї відписки мені було зрозуміло лише одне, що я був правий, закриття рахунків це помста А-банку за мою критику їх діяльності))
Замість того, щоб покращити процеси, примітивний мобільний додаток та якість обслуговування, некомпетентні співробітники А-банку, як ображені діти, лише вміють безпідставно відмовляти в обслуговуванні та закривати рахунки клієнтам, які їх критикують)))
Ну що ж, раз дати нормальну відповідь ви не бажаєте чи не вмієте, то зустрінемось у суді.
І, нешановні представники А-банку, запам’ятайте, це не ви маєте право відмовитись від договору банківського рахунку, це я не хочу з вами співпрацювати, так як ви найгірший та найпримітивніший банк у всьому світі!
Припинення обслуговування та закриття рахунків не має ніякого відношення до Ваших відгуків та звернень.
Вам була надана офіційна відповідь по Вашому запиту згідно з всіма нормами та правилами.
Відповідно до ч. 2 ст. 1075 ЦК України Банк має право розірвати договір банківського
рахунка, а також Банк може відмовитися від договору банківського рахунка та закрити
рахунок клієнта.
Також, згідно з Законом України №1702-VII Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, Банк має право відмовитися від підтримання договірних відносин у тому числі шляхом
розірвання договірних відносин.
Банк завжди готовий до співпраці на основі взаємних дій у відповідності до
законодавства України.