Мінфін - Курси валют України

Встановити

Співробітники відділення А-Банк ігнорують інструкції НБУ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
21.05.2021р. я прийшов до відділення А-Банку, на території якого розташований термінал iBox з метою поповнення рахунку, термінал не прийняв купюру в 500 грн, оскільки така ситуація є частою, я звернувся до каси Банку з метою обміну купюри, оскільки думав, що можливо вона пошкоджена.
Але касир повідомила, що купюра фальшива.
Начальник відділення викликала поліцію.
Незважаючи на мої доводи, що згідно інструкції НБУ, якщо клієнт надав одну купюру, яка викликає сумніви, співробітник банку бере її на інкасо і передає її на дослідження до НБУ з видачею відповідного акту, начальник відділення Соколова Світлана зауважила, що в своїй роботі вони керуються внутрішніми положеннями, а не інструкціями НБУ. Хотілось би задати питання «Це як?»
Тобто банк ігнорує вимоги регулятора? Наскільки мені відомо всі внутрішні положення повинні розроблятись у відповідності до діючого законодавства.
Також був здійснений дзвінок на «Гарячу лінію» Банку, де також повідомили, що співробітники керуються внутрішніми положеннями. На вимогу озвучити Інструкцію НБУ, у відповідності с якою дії працівників відділення є правомірними, було отримано посилання на «Роз'яснення щодо застосування Правил визначення платіжності
банкнот і монет Національного банку України, затверджених Постановою Правління НБУ N 152 від 31.03.99 р.» Хочу зауважити, що дана Постанова втратила свою чинність.
В результаті некомпетентних дій співробітників відділення на чолі з Соколовою Світланою, купюру вилучили без надання будь-яких підтверджуючих документів, акт про вилучення ніхто не надав. Купюру просто передали співробітникам поліції. Доказів, що купюра фальшива також ніхто не надав.
Не рекомендую до співпраці дане відділення, оскільки співробітники некомпетентні та ігнорують положення та інструкції НБУ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 травня 2021, 15:10
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок.
В такій ситуації дії Банку стосовно виявлення підробленої купюри та залученням Національної поліції України були обґрунтовані згідно Постанови НБУ від 25.09.2018 № 103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» Розділ 7 п. 159. Національна валюта передається уповноваженому представнику Національної поліції України за актом, який складається банком (філією, відділенням) у довільній формі із зазначенням номіналів банкнот, їх реквізитів та кількості, інформації про представника Національної поліції України (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер службового посвідчення та дата його видачі), інформації про співробітників банку.

Коментарі - 9

+
+15
ccc2013
ccc2013
21 травня 2021, 21:59
#
Полицейские сами проведут экспертизу этой вашей купюры:)))
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
22 травня 2021, 2:07
#
Должен быть акт приёма-передачи купюры с фиксацией её серии, номера и номинала…
Отсутствие такого документа значительно уменьшает вероятность возврата денег,
если они окажутся не фальшивыми…
+
0
Greg25
Greg25
22 травня 2021, 4:34
#
Так, я це знаю, і вказував начальнику відділення на це, відкрив інструкцію НБУ, де це чітко прописано, але у відповідь лише отримував коментар, що вони керуються власними інструкціями. Мало того, на «гарячій лінії» НБУ мені підтвердили інформацію, що необхідно взяти купюру на інкасо із складанням відповідного акту, попросили до телефону Начальника відділення, але все одно і мої зауваження, і коментарі від фахівця НБУ було проігноровано. Тобто співробітники діють поза інструкціями НБУ
+
0
Greg25
Greg25
22 травня 2021, 15:26
#
Співробітниками Банку не було складено жодного акту у будь-якій формі. Начальник відділення сказала, що вони такий акт не складають. Ви можете перевірити це, переглянувши відеоспостереження.
Можливо після того, як я пішов з відділення співробітники щось і склали, але у моїй присутності вони категорично відмовлялись від складання будь-яких актів
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
22 травня 2021, 15:42
#
Акт складався між представником Національної поліції України та співробітником Банку.
+
0
Greg25
Greg25
22 травня 2021, 18:37
#
Згідгно Постанови 103, на яку Ви посилаєтесь у своїх коментарях: «Банк (філія, відділення) у разі виявлення під час приймання, оброблення, видачі готівки сумнівних щодо справжності та платіжності банкнот (монет) національної валюти (далі - сумнівна національна валюта), навмисно пошкоджених банкнот, пошкодженої національної валюти, банкнот (монет) національної валюти з дефектами виробника [(далі - банкноти (монети) з дефектами виробника)], а також сумнівних щодо справжності банкнот іноземної валюти (далі - сумнівна іноземна валюта) зобов’язаний вилучити їх з оформленням довідки про вилучення (прийняття) банкнот (монет) для дослідження (додаток 21) у трьох примірниках» Банкнота була одна, акт згідно додатку 21 ніхто не складав. А те, що Ви написали у своєму коментарі стосується ситуації, коли виявлено дві та більше сумнівних банкноти. (Ст. 159, абз.2) Видно, що Ви і далі намагаєтесь викручувати ситуацію у свій бік. Замість того, щоб визнати помилки співробітників. Однозначно не рекомендую даний Банк до співпраці
+
0
Greg25
Greg25
22 травня 2021, 18:40
#
Крім того, у своєму відгуку я першочергово звернув увагу на те, що співробітники банку не керувались Постановою 103, а керувались власними внутрішніми інструкціями з їх слів. Я не зміг отримати інформацію, в межах якої інструкції НБУ їх дії були правомірними.
Ви можете і надалі викручувати ситуацію на свою користь. В будь-якому разі скарга була зафіксована на «гарячій лінії» НБУ і роз'яснень правомірності дій Ваших співробітників я очікую саме від регулятора. Усно мені повідомили, що співробітник повинен був діяти згідно п. 158, абз.1 Постанови 103.
+
0
Mindent
Mindent
23 травня 2021, 16:56
#
Интересно, что произойдет с купюрой дальше, особенно если она окажется не фальшивой, а просто изношенной?
+
+45
Qwerty1999
Qwerty1999
23 травня 2021, 21:15
#
«что произойдет с купюрой дальше»

Осядет в кармане либо ментов либо сотрудников банка,
т.к. клиенту на руки не выдали ни акт ни иной документ
об изъятии у него этой купюры.

А значит и нет оснований возвращать
эту купюру пострадавшему клиенту…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Співробітники відділення А-Банк ігнорують інструкції НБУ