Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк технічно неспроможний видати фізичну картку. Банк для клієнтів, котрі не цінують час.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
jovany 17 квітня 2021, 1:38
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 250
06.04.2021 — Зареєструвався через мобільний додаток
07.04 — Відвідав банківське відділення для отримання фізичної картки, але на етапі активації мобільний додаток видав помилку і на цьому «щось пішло не так». Робітник банку тривалий час переписувалась з підтримкою, але чогось більш врозумілого ніж «видаліть додаток, почистіть кеш, перезавантажте телефон» — порадити не змогла. Після N-ої спроби це повторити робітниця банку таки визнала, що проблема мабуть таки не в моему телефоні. В результаті мені картку не видали та витратили мій час. Після чого через чат мобільного додатку було створено заявку в технічний відділ.
08.04 — Зателефонували і сповістили, що дійсно виникла технічні помилка на стороні банку і її переадресували в технічний відділ. Але стоп, до цього вона була не в технічному відділі? Незрозуміло.
14.04 — Зателефонували, представились технічнім відділом, сповістили, що помилку усунено та вибачились за незручності.
15.04 — Повторно відвідав відділення банку, але знову те ж саме «видаліть додаток, почистіть кеш, перезавантажте телефон», знову витрачений час та ніякого результату. Співробітниця банку сказала що займеться вирішенням питання та перетелефонує і надасть інформацію. Не перетелефонувала. Я знову звернувся до чату через мобільний додаток, вказавши номер попередньо створеної заявки по моєму питанню, але представник банку, котра назвалась «Галина» (Номер звернення 6iXK), замість конструктивного діалогу та надання інформації стосовно мого питання вирішила вдатись до троллінгу та жартів.
Я не розумію, це банк чи цирк?
Як Вам люди довіряють свої кошти?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 квітня 2021, 12:24
Доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності та отриманні негативні емоції в вказаній ситуації. Дійсно на момент звернення до відділення Банку для отримання картки на етапі активації в додатку виникла технічна помилка, дане питання було відправлено відповідальним фахівцям. 14.04 з Вами зв'язався наш фахівець для надання рішень з питання, була надана порада повторно звернутись до відділення Банку для переоформлення картки та подальшої активації в додатку. На жаль, як ми бачимо картка була не переоформлена.
Будемо з радістю чекати Вас у відділенні Банку для переоформлення та активації картки.
Ваша скарга на звернення в чат-онлайн відправлена в відділ контролю якості для перевірки та прийняття управлінських рішень по співробітнику.
Полезный комментарий
jovany 20 квітня 2021, 13:54
Дякую Мінфіну та всім співробітникам А-Банку, котрі доклали зусилль для вирішення проблеми. Станом на сьогоднішній день проблема вирішена у повному обсязі.

Коментарі - 2

+
0
Zhmunya
Zhmunya
19 квітня 2021, 20:25
#
Надо быть мазохистом чтобы после такого оформить карту.
+
0
jovany
jovany
20 квітня 2021, 13:54
#
Корисний коментар
Дякую Мінфіну та всім співробітникам А-Банку, котрі доклали зусилль для вирішення проблеми. Станом на сьогоднішній день проблема вирішена у повному обсязі.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Банк технічно неспроможний видати фізичну картку. Банк для клієнтів, котрі не цінують час.