Мінфін - Курси валют України

Встановити

Присвоєння коштів і шахрайство

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Svolek 17 березня 2020, 10:39
Вчора отримав переказ на картку А-банку. Через деякий час для зручності вирішив ці кошти перевести на свою картку іншого банку. Сума значна(більше 20 000грн), і потрібна була для термінового закриття заборгованостей. Спочатку переказ не проходив, потім був заблокований, через підтримку надав фото документів, платіж пройшов, кошти списались. Але пізніше виявилось що переказ «забракований», кошти списались з рахунку, але далі А-банку нікуди не пішли, банк нічого не знає, підтримка одна розповідає про повернення через добу, інша через 3 доби коштів. Як наслідок — невчасна оплата рахунків. Сьогодні проходить доба, якщо коштів не буде на рахунку — буду писати заяви про шахрайство і присвоєння коштів. Це жах. При подібних операціях на цю ж саму картку завжди перекази були миттєві і без втручань банків. Жодного документу надати не можуть, що гроші затримуються для підтверджень в інших установах. Після спілкування в чаті — і вибору опції «відправити діалог на ел.пошту» — нічого не прийшло, скріншоти розмови зроблені.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 березня 2020, 17:14
Доброго дня. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію, і наші Фахівці зв'яжуться з Вами за результатами вирішення питання.
Приносимо Вам свої вибачення за незручності у цій ситуації.

Коментарі - 1

+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
17 березня 2020, 14:10
#
Доброго дня. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію, і наші Фахівці зв'яжуться з Вами за результатами вирішення питання.
Приносимо Вам свої вибачення за незручності у цій ситуації.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Присвоєння коштів і шахрайство