×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
А банк
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Співробітники відділення А-Банк ігнорують інструкції НБУ
Але касир повідомила, що купюра фальшива.
Начальник відділення викликала поліцію.
Незважаючи на мої доводи, що згідно інструкції НБУ, якщо клієнт надав одну купюру, яка викликає сумніви, співробітник банку бере її на інкасо і передає її на дослідження до НБУ з видачею відповідного акту, начальник відділення Соколова Світлана зауважила, що в своїй роботі вони керуються внутрішніми положеннями, а не інструкціями НБУ. Хотілось би задати питання «Це як?»
Тобто банк ігнорує вимоги регулятора? Наскільки мені відомо всі внутрішні положення повинні розроблятись у відповідності до діючого законодавства.
Також був здійснений дзвінок на «Гарячу лінію» Банку, де також повідомили, що співробітники керуються внутрішніми положеннями. На вимогу озвучити Інструкцію НБУ, у відповідності с якою дії працівників відділення є правомірними, було отримано посилання на «Роз'яснення щодо застосування Правил визначення платіжності
банкнот і монет Національного банку України, затверджених Постановою Правління НБУ N 152 від 31.03.99 р.» Хочу зауважити, що дана Постанова втратила свою чинність.
В результаті некомпетентних дій співробітників відділення на чолі з Соколовою Світланою, купюру вилучили без надання будь-яких підтверджуючих документів, акт про вилучення ніхто не надав. Купюру просто передали співробітникам поліції. Доказів, що купюра фальшива також ніхто не надав.
Не рекомендую до співпраці дане відділення, оскільки співробітники некомпетентні та ігнорують положення та інструкції НБУ
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок.
В такій ситуації дії Банку стосовно виявлення підробленої купюри та залученням Національної поліції України були обґрунтовані згідно Постанови НБУ від 25.09.2018 № 103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» Розділ 7 п. 159. Національна валюта передається уповноваженому представнику Національної поліції України за актом, який складається банком (філією, відділенням) у довільній формі із зазначенням номіналів банкнот, їх реквізитів та кількості, інформації про представника Національної поліції України (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер службового посвідчення та дата його видачі), інформації про співробітників банку.
Коментарі (9)
Жалоба
С банка поступают звонки с угрозами, мне и моим родственникам, и соседям. Что приедит выездная группа по месту прописки со мной и моими соседями будут общаться. Также приходят письма и смс с угрозами. Все разговоры записаны и смс зафиксирована.
Согласно закону Украины Верховная Рада приняла законопроект № 4241, который, в частности, запретит коллекторским компаниям прибегать к шантажу должников, угрожать и шантажировать должников. Запрещается вводить в заблуждение о размере долга, последствиях неисполнения договора.
В полицию будет направлено заявление о нарушении закона Украины.
Написати коментар
За сбои системы платят клиенты
При обращени к оператору сообщили, что был технический сбой, за что они сожалеют, а мне порекомендовали погасить задолженность, которая образовалась из-за их сбоя и по словам оператора её не станет. То есть за ошибки должны платить клиенты
Написати коментар
А-Банк = расизм !
Месяц позже я повторно написал в чат и мне повторно попросили обратиться в отделение чтоб предоставить выписку о зарплате. Я объяснил, что прошлый раз отказали и они сразу открыли заявку. Я тогда подумал, что тогда была ошибка со стороны сотрудника и что все теперь будет ок. Мне перезвонил кто-то с банка и представил себя как начальник какого то отдела и он мне сказал говорил, что не приняли выписку потому, что я не являюсь резидентом и банк предоставляет возможность кредитования только тем, кто являются резидентами. Я сразу ему сообщил, что у него неправильные информации так как и по закону и при открытии карты мне утвердили, что я резидент. Он обещал перезвонить так как ему надо что-то перепроверить. Два часа позже мне перезвонить сотрудник банка женского рода и мне говорит, что да действительно была ошибка и они исправили эту ошибку (о том, что я не резидент) но к сожалению на оплату по частям, у меня пока нет возможности так как количество операцией по карте не позволяют. Но она рекомендовала сделать запрос на кредит на товар (рассрочка) и мне сообщила какие нужны документы. Тот же день сходил в магазин, подошёл к сотруднику абанка, который этим занимается. Данный сотрудник сказал, что так как я резидент только его банк (абанк то есть) может оформить рассрочку (хотел в других банках потому что у них сроки по больше) Все прошло нормально до того момента, когда сотрудник запросил документ. Мне пришлось повторно делать урок по закону Украины. Она продолжала по телефону с кем те переписываться, сфоткала главную страницу моего документа со своего телефона. После несколько минут мне обратно скинула документ обратно (как мусор… видеонаблюдения подтверждает!) и громко говорила: «нет ни одного банка никогда вам не даёт какой либо кредит с таким документом» и она пригласила девушка, которая была рядом пойти покурить… я когда попросил что мне дальше делать, она говорила: «Что вам не понятно, одесский региональный менеджер сообщил мне, что таким как вы (беженцы) никогда банк не даст какой-либо вид кредитования и ещё с таким документом». Как мне стало некомфортно… Даже с бомжем нет ни одного банка так не бы поступил… Напоминаю, что я работаю официально и являюсь руководителем!
Оставил другую заявку и обещали исправить ситуацию. Вот сегодня мне звонили и говорили: «мы не сотрудничаем с беженцами и нерезидентами насчет кредитования! Это решение банка и оно никогда не изменится «и на столько грубо, что если я был рядом наверное мне бы ударили и позвали бы охранника, чтоб мне выкинуть из банка!
НЕ рекомендую этот банк если вы не являетесь гражданином Украины и особенно если вы являетесь беженцем! Иначе вас ожидают такие унижения, о которых вы не забываете в ближайшее время. Банк никак не полезен и не готов вам помочь даже если им выгодно. В соцсетях дублирую эту историю чтоб все были в курсе!
Написати коментар
Кримінал.
и, альо, 21 століття на дворі!!! не рекомендую!!! беріть приклад з Моно банку, там усе як має бути!!!
Умови нарахування відсотків на карту «Зелена» не змінювалися, та складають 3,4% на суму заборгованості.
З приводу переказу коштів, розуміємо, що додаткове підтвердження, може викликати незручності, однак таке підтвердження операцій потрібно в цілях безпеки, оскільки ми турбуємося про зберігання Ваших коштів на карті.
Дійсно відділення не завжди може бути поруч, але підтвердження може бути віддаленим, за допомогою відеовиклика на Ваш смартфон та розмовою з нашим Співробітником, але якщо така можливість відсутня, тоді дійсно потрібно звернутися лише до відділення.
Написати коментар
Благодарность
Написати коментар
Отвратительное обслуживание и некомпетентные сотрудники!
P S. Идея Банк одобрил и выдал кредит за считанные дни. В тот же день как я подала заявку приехали пофоткали недвижимость и после быстрой проверки службой безопасности был выдан кредит.
Это не реклама ИдеяБанку, это факты которые легко проверить!
Все сообщения а-банка теперь просто блокирую и удалила приложение, которое тоже плохо работает и не всегда даже открывается. Никому не советую а-банк!
Коментарі (4)
Хороший банк, мог бы быть в топе
У вас все хорошо, обслуживание, оперативное решение проблем — заблокировали карту и сразу же разблокировали после подтверждения мною всех действий. Есть кэшбек, но можно было уже задуматься о кэшбека на все для притока новых клиентов и конкурентоспособности либо увеличить его.
Приложение работает как часы, но круговое меню не совсем удобное, до сих пор не могу привыкнуть, в привате все по старомодному, но удобнее, в моно — отлично.
Кредитов не беру.
Снятие наличных — снимать по 1000грн 10 раз когда надо 10000грн не удобно, а ехать в отделение за такой суммой когда везде стоят банкоматы различных банков — прошлый век. У других банков таких проблем нету.
Оформление платинум карты без хорошего кэшбека и снятия наличных хотя бы по 5000грн не вижу смысла.
Коментарі (1)
Ласкаво просимо до найстрашнішого банку в Україні та у світі (подвійний ступінь)
Я відчував це, мабуть, для безпеки, я дозволив цьому прослизнути.
Я переконався, що мій денний ліміт становить 100 000 грн, щоб уникнути проблем.
Я здійснив транзакцію, щоб придбати деякі криптовалюти в Інтернеті, з мого рахунку було списано 1000 доларів, але транзакція була невдалою, але дебетована з мого рахунку.
Я зателефонував до служби підтримки клієнтів, і мені сказали почекати 10 днів на скасування.
Я пішов до банку, чиновник банку сказав 4 робочих дні. Зачекавши 5 днів, я був у банку, вони сказали, що слід почекати 30 днів.
Банк повторив ті самі невдалі дебетові операції на суму $ 200, $ 150 і $ 75 відповідно, всі дебетовані з мого рахунку.
Зараз мені зателефонував чиновник банку, і вона каже, що я повинен заплатити 250 грн за кожен спір щодо повернення платежів, і я повинен чекати 55 днів.
Кому зараз вірити? я чув більше 4 різних цитат.
Ніхто навіть не говорить правди.
У мене є банки в кількох нормальних країнах, жоден банк не діє так.
Це найбільша шахрайська галузь в Україні.
Купа злодіїв
Нам шкода, що дана ситуація доставила Вам незручності.
У випадку якщо кошти були списанні з картки, а отримувач заперечує отримання коштів, Банк за дозволом Клієнта проводить оскарження таких операцій.
Стосовно регламентів, регламент до 10 днів передбачено в випадку якщо сума знаходиться в резерві Банку та у Клієнта є підтвердження відмови операції, регламент до 55 днів передбачено в випадку якщо максимальний термін 30 днів резервування коштів вичерпано та отримувач не надав відмови для повернення коштів, Банк подає диспут на оскарження операції.
Хочемо зазначити, що за заперечення транзакції передбачена комісія Банку відповідно до тарифів Банку: 10% від суми, що оскаржується (мінімум 250 грн, максимум 500 грн). Грошові кошти в сумі комісії фіксуються на поточному рахунку у вигляді не зменшуваного залишку і списуються виключно в разі, коли за результатами розгляду претензії Клієнта оскаржена операція не скасовується (отримано обґрунтовану відмову в поверненні коштів), з якими Ви можете ознайомитися за посиланням: https: / /conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ru.pdf Після відкриття спору сума комісії блокується на Вашій карті і списується тільки в тому випадку, якщо заява не буде підтверджена.
Банк докладе всіх зусиль, щоб допомогти Вам у поверненні коштів. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, за рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Написати коментар
ОТвратительное обслуживание
Благодарим Вас за отзыв и принятый от нас звонок. Приносим извинения за неудобства, действительно в целях сохранности и безопасности Ваших средств некоторые операции могут требовать дополнительного подтверждения. Рады, что Ваш вопрос был решен, сделаем все, чтобы Вы получали только положительные эмоции от обслуживания.
Написати коментар
Банк немає власних банкоматів
Ви можете переглядати інформацію по балансу в нашому зручному додатку АБанк24 і також в голосовому меню за номером 7776. На жаль, в банкоматах інших Банків баланс дійсно може відображатись некоректно. Будемо раді проконсультувати детальніше, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (8)
Спасибо большое!
Написати коментар
В очередной раз удивили действительно крутым уровнем сервиса
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку! Мы Ценим Ваш выбор и рады Вашему обслуживанию в нашем Банке! Будем и дальше стараться приносить Вам хорошие эмоции от сотрудничества с нами! 😊🍏
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Банк не прислуховується до зауважень клієнтів та до сих пір не видає готівку з катрки без мобільного телефонув касі
Сьогодні я звернувся на гарячу лінію із питанням, чи врахували моє зауваження стосовно процесу зняття готівки з картки (раніше обіцяли врахувати моє зауваження), на що мені відповіли, що процедура видачі готівки так і не змінилась. Дуже шкода, що А-банк на рівному місці так і продовжує створювати незручності та перешкоди своїм клієнтам, як і не виконує свої обіцянки. До речі, по моїм особистим каналам я дізнався, що технічно в касі все-таки можливо знімати готівку через POS-термінал як з карток А-банку, так і з карток Visa i MasterCard будь-якого банку світу. Теперішня процедура зняття (за допомогою підтвердження операції через телефон, тобто напряму з рахунку) налаштована таким чином для того, щоб банк не сплачував interchange платіжним системам та комісійні ПЦ TasLink, який обслуговує А-банк.
Так як банк не виконав своє слово і не врегулював конфліктну ситуацію, мною прийнято рішення підготувати позов до суду з приводу порушення А-банком моїх прав як споживача фін.послуг шляхом встановлення ним штучних перешкод (додаткових умов, а саме обов’язкову наявність мобільного телефону) для виконання банківської касової операції, а також обмеження мого права вільно розпоряджатись своїми коштами на власний розсуд.
Надіюсь, що все-таки у А-банку одумаються і повернуть можливість зняття з картки через pos-термінал, хоч мені це з трудом віриться))
Дякуємо Вам за відгук та Ваші зауваження. Раніше ми отримували від Вас побажання стосовно вдосконалення процесу по видачі готівки, ми прислухались до Вас, відтепер для зняття готівки в POS-терміналі достатньо ввести пін-код. Сподіваємось, Ви надалі будете отримувати лише позитивні емоції від співпраці з нами. Завжди поруч 🍏💚
Коментарі (1)
Не советую пользоваться, самый ужасный банк хуже мошенников
При получении средств в кассе, Вы как Клиент, можете проверить точную сумму выданных Вам средств и качество полученных купюр не отходя от кассы. В случае, если состояние купюр вызывает замечание, Вы можете обратиться к Сотрудникам с требованием обмена купюр, также не отходя от кассы.
Касательно отказа, то кассир оценивает купюру, которые вы предлагаете к обмену и принимает решение об обмене.
К сожалению, если валюта имеет дефекты, что в дальнейшем делает невозможным ее реализацию, то кассир может отказать в ее приеме согласно сообщению НБУ № Э.AB.0.0.0.0/1-33604 от 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», решение об обмене валюты принимает Кассир.
Коментарі (2)
Курс валют
На сайте по умолчанию отображается курс валют в отделениях А-Банка и указано, что курс для отделений А-Банка. Также на сайте можно просмотреть курс валют НБУ и курс валют в приложении АБанк24. В приложении по умолчанию отображается курс валют приложения АБанк24. Действительно, курс валют приложения АБанк24 и в отделениях может отличаться. Надеемся, что это ситуация не повлияет на дальнейшее сотрудничество. Мы постараемся, чтобы Вы получали только положительные эмоции от обслуживания. Ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении, будем рады проконсультировать Вас детальней.
Написати коментар
Блокировка карт
Благодарим Вас за отзыв и принятый звонок, понимаем, что это ситуация могла вызвать неудобства, мы предоставили Вам все необходимые рекомендации для решения этого вопроса.
Коментарі (1)
Отзыв
1. Хорошие ставки по депозитам.
2. Не высокие комиссии.
Из минусов:
1. Поддержка подтормаживает, после каждой фразы пишут «уточняю вопрос», хотя что можно уточнять не понятно, вопросы элементарные. А могут и вовсе прервать диалог, а потом подключить другого специалиста.
2. Нет возможно пополнить долларовый счёт без оплаты комиссии.
3. Отделение не работает в субботу, а в будни до 17:30.
4. Мобильное приложение в сравнении с приложениями других банков очень слабое (неудобное). Слабо реагируют на замечания в PlayМаркет.
5. Высоковаты курсы обмена валют.
Благодарим Вас за отзыв, очень рады, что Вы довольны нашими ставками по депозитам и тарифами. За пополнение валютной карты «Жовта» через кассу, действительно предусмотрена комиссия в размере 0.5%, при этом комиссия за обмен валюты в приложении отсутствует. Будем рады разобраться детально о Вашем опыте обращения в поддержку, а также будем рады рассмотреть Ваши замечания по приложению. Ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
Коментарі (1)
Надокучливі дзвінки
Написати коментар