Мінфін - Курси валют України

Встановити

абанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Vika2400
Виктория Александровна
5 вересня 2024, 15:49
Виктория, Ватутино
А Банк самый отвратительный банк! У меня никогда не было ни с каким банком столько заморочек как с ним! Жду я уже 2 недели как они мне вернут деньги дали мне шаблон заявления я им все предоставила они мне спустя 2 недели присылают уведомление что нужно заявление переписать типо надо указать адрес хотя в шаблоне этого небыло! Им чисто время потянуть и пользоваться моими деньгами! Я вас уверяю уважаемые по закону Максиму 30 дней 2 недели уже прошло не дай Боже вы мне не вернете деньги за это время!!!
Vika2400
Виктория Александровна
5 вересня 2024, 15:36
Виктория, Ватутино
Здравствуйте почему вы мне присылаете что мне нужно предоставить вам документы которые я и так уже предоставила и заявление и реквизиты а вы спустя 2 недели опять тоже самое просите от меня?
Vika2400
Виктория Александровна
4 вересня 2024, 22:49
Виктория, Ватутино
Верните наконец то деньги!!! Почему вас не волнуют наши проблемы а нас ваши затрагивают?
smirnovavalerya
smirnovavalerya
4 вересня 2024, 18:01
А банк игнорирует!
Мне заблокировали счет и попросили документы. Я добавил все нужные документы, а А БАНК ИГНОРИРУЕТ уже больше 24 часов!
Что делать?
А БАНК ответьте пожалуйста
абанк
Відповідь банку
4 вересня 2024, 18:10
Добрий день! Вам було відправлено уточнення в месенджер який Ви обрали для спілкування з Банком. На жаль, відповіді від Вас ми не отримали. Перевірте, будь ласка, месенджер та надайте відповідь.
VTLK
VTLK
4 вересня 2024, 17:41
Віталій, Кривий Ріг
Навіщо тех.підтримка якщо відповідь завжди одна на всіх? Щоб вивести кошти при відмові в обслуговуванні треба чекати місяць?
абанк
Відповідь банку
4 вересня 2024, 17:49
Добрий день!Наразі, існує черга в обробці даних звернень, у зв'язку з чим термін розгляду збільшений. Але можемо завірити Вас, що ваше питання не залишиться без уваги і Ви отримаєте відповідь в Абанк24
Vika2400
Виктория Александровна
3 вересня 2024, 16:33
Скажите почему вы не можете вернуть деньги? Я вам все предоставила! Все то что вы от меня потребовали! А теперь до вас не дозвониться автоответчик отвечает и не дописаться разве что с ботом поговорить а точнее с шаблонами! Вы разорвали со мной договор окей! Вы написали что вообще процес возврата занимает 3 дня но сейчас у вас много заявок и нужно ждать до 7 дней! По итогу вторая неделя пошла вы все не можете сказать когда будут деньги! Я в декрете сижу дома с ребенком мать одиночка, война в стране! А вы какие то нелюди! Я вам писала о себе изнача Что мне тяжело что мне нужны деньги а вас это не волнует вообще! Ужасный банк никому не посоветую буду жаловаться куда только можно любые сайты и отзывы везде! Вот как то разорвала я договор с моно так деньги вернули в течении 3х дней! А вы просто мошенники на наших деньгах отмываете себе и поэтому держите их до последнего! Самый ужасный банк! Пользуюсь Приватом 7 лет так там не разу притензий ко мне небыло! Просто вы бесчеловечны! И обманываете обычных людей!
абанк
Відповідь банку
3 вересня 2024, 17:11
Добрий день!На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв'язку з чим термін розгляду збільшений. Але можу завірити Вас, що Ваше питання не залишиться без уваги і Ви отримаєте відповідь в Абанк24. Дякуємо за розуміння!
VTLK
VTLK
3 вересня 2024, 13:40
Віталій, Кривий Ріг
Склалась така ситуація, збирав на моно гроші в банці, а після розиття банки вирішив ці гроші скинути в АБАНК, але як тільки гроші надійшли на рахунок, мені відмовили в обслуговувані, клас. Підтримка сказала що рішення банку не підлягає розгляду, на картку прийло 16000грн
абанк
Відповідь банку
3 вересня 2024, 13:41
Добрий день!Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Очікуємо від Вас документи для переказу залишків на рахунок в іншому Банку.
Ivankolobuk
Ivankolobuk
30 серпня 2024, 16:08
Сколько по времени будет переводится остаток с закрытого счета?
абанк
Відповідь банку
30 серпня 2024, 16:31
Добрий день!На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Але можу завірити вас, що ваше питання не залишиться без уваги і ви отримаєте відповідь в Абанк24.
Kostya04
Константин Бондаренко
26 серпня 2024, 9:41
Яке «джерело походження коштів» вам ще потрібні? всі скріни скинув, файли і т.д, а не знімають обмеження всерівно
абанк
Відповідь банку
26 серпня 2024, 9:57
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь для розв'язання питання.
Artem444ik
Artem444ik
21 серпня 2024, 12:29
Почему вы вводите своих клиентов в заблуждение и обманываете.
Закрытие счета и перевод остатка.
Регламент 3 дня. Потом неделя
А по факту просто лож.
Поддержка ужас. Ни одного ответа на вопросы. Мало того шаблоные ответы и все.
абанк
Відповідь банку
26 серпня 2024, 9:56
Нам прикро, що сталась така ситуація, проте наразі бачимо, що Ваше питання в банку є вирішеним. Перепрошуємо за збільшений термін очікування
Igor1006
Igor1006
18 серпня 2024, 14:22
Валерія
В мене заблокували картку а банк. На рахунку було всього 12 000 грн. Я збирала там кошти як на скарбничці. Оператори кажуть що ці кошти не повернуться і договір на співпрацю розірваний. Запитання, чому хоча б не повернуть кошти??
абанк
Відповідь банку
18 серпня 2024, 14:29
Добрий день!Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь для розв'язання питання.
Alexandr97
Alexandr97
17 серпня 2024, 8:32
Якесь незрозуміле обмеження на користування карткою, я надав документи походження коштів, і не знаю скільки це займе часу
Vasstratienko
Vasstratienko
11 серпня 2024, 11:20
Коли будуть повернені кошти ,і які проблеми щоб без проблем це зробити? Я вже чекаю 7 день на поверненя і якщо б не написав дізнатися інформацію, тоб і досі чекав, а зясувалося що не правельно заповнено на повернення коштів, чому діде не проінформували?
абанк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 11:31
Добрий день! Опрацюванням звернень займаються відповідальні Співробітники у разі необхідності додати необхідну інформацію ми повідомляємо Клієнта. Для вирішення Вашого питання необхідно надати запитувану інформацію.
Kuhdi1975
Артем Кушниров
9 серпня 2024, 12:14
Артем, Тростянець (Сумська область)
Чому, я не можу зарееструватися щоб дати відповідь на питання банку, як це можливо зробити?
абанк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 11:29
У разі, якщо у Вас вимикають складнощі з роботою сайту Мінфін радимо звернутись до їх підтримки. Дане повідомлення Вами було адресоване до підтримки Абанку. У разі наявності питань до банку радимо звернутись за номером 7776 або перейти в чаті Viber/Telegram через Абанк24 — Меню Інше — Служба підтримки
Kuhdi1975
Артем Кушниров
9 серпня 2024, 10:50
Artem Kushnirov
Добрый день, я 7 августа перевел деньги с своей карты на карту А Банк, перевода до сих пор нету, в чем причина, дайте мне ответ
абанк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 11:29
Добрий день! Нами було відправлене уточнююче питання на Ваше інше звернення
Kuhdi1975
Артем Кушниров
9 серпня 2024, 10:31
Artem Kushnirov
Доброго дня, я я перевів гроші через SEPA 7 серпня на карту А БАНКУ, з моеї карти гроші були зняті на карті А БАНКУ де, я зареєстрований гроші не прийшли. Будь ласка, чекаю відповіді
абанк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 11:28
Добрий день! Уточніть, будь ласка, кошти мали бути відправлені на Вашу картку, або вона належить іншому клієнту?
dilik1petrovka
dilik1petrovka
7 серпня 2024, 2:33
Добрый день. Могу ли я зарегистрироваться с Канадским номером телефона?
абанк
Відповідь банку
7 серпня 2024, 8:41
Добрий день!Дякуємо за ваше запитання. На жаль, для реєстрації потрібно використати номер українського оператора.
kros12345
Игорь Подкур
30 липня 2024, 13:45
Игорь, Чернигов
Прошу проверить карту номер 4323347363716363
Её владелец занимается мошенничеством на сайте объявлений ОЛХ. Просит предоплату на эту карту и блокирует аккаунт. На следующий день создаёт себе новый аккаунт на сайте объявлений и всё по-новому
абанк
Відповідь банку
30 липня 2024, 13:50
Доброго дня! Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Vladimir26K
Vladimir26K
7 липня 2024, 14:37
Владимир , Никополь
Добрий день
Підскажіть будь ласка, чому при встановленні кредитного ліміту на картку в розмірі 50000, ліміт на Плати частинами 0.
І не змінюється. Чому не можна розподілити ліміт на інші послуги, або зробити його меншим і підняти в Плати частинами.
Дякую
абанк
Відповідь банку
7 липня 2024, 15:34
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожному виду кредитування в Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом. Ми радимо активно користуватись карткою та іншими послугами Банку та будемо раді, якщо надалі у Вас буде встановлено бажаний ліміт! 🍏😊
Igor991
Игорь Виноградов
17 червня 2024, 13:32
Игорь, Днепр
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, я пользуюсь банком довольно давно, была рассрочка 37100грн., имею в вашем банке несколько кредитов, всегда оплачиваю вовремя(без просрочек), и в прекрасный день, банк не уменьшает россрочку, а полностью снимает! Очень жаль, что происходят такие ситуации.Почему банк решил так поступить? Заранее спасибо!
абанк
Відповідь банку
17 червня 2024, 14:21
Добрий день!Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.Ми сподіваємось, що бажана для Вас сума ліміту буде встановлена надалі.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Гаряча лінія абанку