Мінфін - Курси валют України

Встановити

абанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
smirnovavalerya
smirnovavalerya
4 вересня 2024, 18:01
А банк игнорирует!
Мне заблокировали счет и попросили документы. Я добавил все нужные документы, а А БАНК ИГНОРИРУЕТ уже больше 24 часов!
Что делать?
А БАНК ответьте пожалуйста
абанк
Відповідь банку
4 вересня 2024, 18:10
Добрий день! Вам було відправлено уточнення в месенджер який Ви обрали для спілкування з Банком. На жаль, відповіді від Вас ми не отримали. Перевірте, будь ласка, месенджер та надайте відповідь.
VTLK
VTLK
4 вересня 2024, 17:41
Віталій, Кривий Ріг
Навіщо тех.підтримка якщо відповідь завжди одна на всіх? Щоб вивести кошти при відмові в обслуговуванні треба чекати місяць?
абанк
Відповідь банку
4 вересня 2024, 17:49
Добрий день!Наразі, існує черга в обробці даних звернень, у зв'язку з чим термін розгляду збільшений. Але можемо завірити Вас, що ваше питання не залишиться без уваги і Ви отримаєте відповідь в Абанк24
Vika2400
Виктория Александровна
3 вересня 2024, 16:33
Скажите почему вы не можете вернуть деньги? Я вам все предоставила! Все то что вы от меня потребовали! А теперь до вас не дозвониться автоответчик отвечает и не дописаться разве что с ботом поговорить а точнее с шаблонами! Вы разорвали со мной договор окей! Вы написали что вообще процес возврата занимает 3 дня но сейчас у вас много заявок и нужно ждать до 7 дней! По итогу вторая неделя пошла вы все не можете сказать когда будут деньги! Я в декрете сижу дома с ребенком мать одиночка, война в стране! А вы какие то нелюди! Я вам писала о себе изнача Что мне тяжело что мне нужны деньги а вас это не волнует вообще! Ужасный банк никому не посоветую буду жаловаться куда только можно любые сайты и отзывы везде! Вот как то разорвала я договор с моно так деньги вернули в течении 3х дней! А вы просто мошенники на наших деньгах отмываете себе и поэтому держите их до последнего! Самый ужасный банк! Пользуюсь Приватом 7 лет так там не разу притензий ко мне небыло! Просто вы бесчеловечны! И обманываете обычных людей!
абанк
Відповідь банку
3 вересня 2024, 17:11
Добрий день!На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв'язку з чим термін розгляду збільшений. Але можу завірити Вас, що Ваше питання не залишиться без уваги і Ви отримаєте відповідь в Абанк24. Дякуємо за розуміння!
VTLK
VTLK
3 вересня 2024, 13:40
Віталій, Кривий Ріг
Склалась така ситуація, збирав на моно гроші в банці, а після розиття банки вирішив ці гроші скинути в АБАНК, але як тільки гроші надійшли на рахунок, мені відмовили в обслуговувані, клас. Підтримка сказала що рішення банку не підлягає розгляду, на картку прийло 16000грн
абанк
Відповідь банку
3 вересня 2024, 13:41
Добрий день!Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Очікуємо від Вас документи для переказу залишків на рахунок в іншому Банку.
Ivankolobuk
Ivankolobuk
30 серпня 2024, 16:08
Сколько по времени будет переводится остаток с закрытого счета?
абанк
Відповідь банку
30 серпня 2024, 16:31
Добрий день!На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Але можу завірити вас, що ваше питання не залишиться без уваги і ви отримаєте відповідь в Абанк24.
Kostya04
Константин Бондаренко
26 серпня 2024, 9:41
Яке «джерело походження коштів» вам ще потрібні? всі скріни скинув, файли і т.д, а не знімають обмеження всерівно
абанк
Відповідь банку
26 серпня 2024, 9:57
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь для розв'язання питання.
Artem444ik
Artem444ik
21 серпня 2024, 12:29
Почему вы вводите своих клиентов в заблуждение и обманываете.
Закрытие счета и перевод остатка.
Регламент 3 дня. Потом неделя
А по факту просто лож.
Поддержка ужас. Ни одного ответа на вопросы. Мало того шаблоные ответы и все.
абанк
Відповідь банку
26 серпня 2024, 9:56
Нам прикро, що сталась така ситуація, проте наразі бачимо, що Ваше питання в банку є вирішеним. Перепрошуємо за збільшений термін очікування
Igor1006
Igor1006
18 серпня 2024, 14:22
Валерія
В мене заблокували картку а банк. На рахунку було всього 12 000 грн. Я збирала там кошти як на скарбничці. Оператори кажуть що ці кошти не повернуться і договір на співпрацю розірваний. Запитання, чому хоча б не повернуть кошти??
абанк
Відповідь банку
18 серпня 2024, 14:29
Добрий день!Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь для розв'язання питання.
Alexandr97
Alexandr97
17 серпня 2024, 8:32
Якесь незрозуміле обмеження на користування карткою, я надав документи походження коштів, і не знаю скільки це займе часу
Vasstratienko
Vasstratienko
11 серпня 2024, 11:20
Коли будуть повернені кошти ,і які проблеми щоб без проблем це зробити? Я вже чекаю 7 день на поверненя і якщо б не написав дізнатися інформацію, тоб і досі чекав, а зясувалося що не правельно заповнено на повернення коштів, чому діде не проінформували?
абанк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 11:31
Добрий день! Опрацюванням звернень займаються відповідальні Співробітники у разі необхідності додати необхідну інформацію ми повідомляємо Клієнта. Для вирішення Вашого питання необхідно надати запитувану інформацію.
Kuhdi1975
Артем Кушниров
9 серпня 2024, 12:14
Артем, Тростянець (Сумська область)
Чому, я не можу зарееструватися щоб дати відповідь на питання банку, як це можливо зробити?
абанк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 11:29
У разі, якщо у Вас вимикають складнощі з роботою сайту Мінфін радимо звернутись до їх підтримки. Дане повідомлення Вами було адресоване до підтримки Абанку. У разі наявності питань до банку радимо звернутись за номером 7776 або перейти в чаті Viber/Telegram через Абанк24 — Меню Інше — Служба підтримки
Kuhdi1975
Артем Кушниров
9 серпня 2024, 10:50
Artem Kushnirov
Добрый день, я 7 августа перевел деньги с своей карты на карту А Банк, перевода до сих пор нету, в чем причина, дайте мне ответ
абанк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 11:29
Добрий день! Нами було відправлене уточнююче питання на Ваше інше звернення
Kuhdi1975
Артем Кушниров
9 серпня 2024, 10:31
Artem Kushnirov
Доброго дня, я я перевів гроші через SEPA 7 серпня на карту А БАНКУ, з моеї карти гроші були зняті на карті А БАНКУ де, я зареєстрований гроші не прийшли. Будь ласка, чекаю відповіді
абанк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 11:28
Добрий день! Уточніть, будь ласка, кошти мали бути відправлені на Вашу картку, або вона належить іншому клієнту?
dilik1petrovka
dilik1petrovka
7 серпня 2024, 2:33
Добрый день. Могу ли я зарегистрироваться с Канадским номером телефона?
абанк
Відповідь банку
7 серпня 2024, 8:41
Добрий день!Дякуємо за ваше запитання. На жаль, для реєстрації потрібно використати номер українського оператора.
kros12345
Игорь Подкур
30 липня 2024, 13:45
Игорь, Чернигов
Прошу проверить карту номер 4323347363716363
Её владелец занимается мошенничеством на сайте объявлений ОЛХ. Просит предоплату на эту карту и блокирует аккаунт. На следующий день создаёт себе новый аккаунт на сайте объявлений и всё по-новому
абанк
Відповідь банку
30 липня 2024, 13:50
Доброго дня! Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Vladimir26K
Vladimir26K
7 липня 2024, 14:37
Владимир , Никополь
Добрий день
Підскажіть будь ласка, чому при встановленні кредитного ліміту на картку в розмірі 50000, ліміт на Плати частинами 0.
І не змінюється. Чому не можна розподілити ліміт на інші послуги, або зробити його меншим і підняти в Плати частинами.
Дякую
абанк
Відповідь банку
7 липня 2024, 15:34
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожному виду кредитування в Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом. Ми радимо активно користуватись карткою та іншими послугами Банку та будемо раді, якщо надалі у Вас буде встановлено бажаний ліміт! 🍏😊
Igor991
Игорь Виноградов
17 червня 2024, 13:32
Игорь, Днепр
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, я пользуюсь банком довольно давно, была рассрочка 37100грн., имею в вашем банке несколько кредитов, всегда оплачиваю вовремя(без просрочек), и в прекрасный день, банк не уменьшает россрочку, а полностью снимает! Очень жаль, что происходят такие ситуации.Почему банк решил так поступить? Заранее спасибо!
абанк
Відповідь банку
17 червня 2024, 14:21
Добрий день!Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.Ми сподіваємось, що бажана для Вас сума ліміту буде встановлена надалі.
KhrisTale7
Светлана Христосенко
13 червня 2024, 13:53
Светлана, Киев
Требование:

https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-304/?lang=uk

3.1.1.16. Банк здійснює припинення видаткових операцій за рахунком клієнта лише в разі накладення на кошти арешту відповідно до законодавства України. Припинення видаткових операцій здійснюється в межах суми, на яку накладено арешт, крім випадків, коли арешт накладено без встановлення такої суми

Сообщаю банку о том, что на момент блокировки счёта 2600 и по текущий момент у ЮРИДИЧЕСКОГО ЛИЦА ФОП ХРИСТОСЕНКО отсутствуют какие-либо аресты и ограничения со стороны исполнительных служб.

Поэтому ТРЕБУЮ У БАНКА ПРЕКРАТИТЬ нарушение собственных правил и условий, и разблокировать операции по счёту 2600.
На основании ваших договоров с физ.лицами блокируйте счета 2620 сколько угодно, на здоровье — но по счёту 2600 вы не имеете права ограничивать расходные операции.

Незаконным ограничением операций по счёту 2600 банк не даёт возможности юридическому лицу исполнять обязанности перед своими контрагентами, чем подводит владельца счёта юридического лица под статью 185 и статью 190 У К Украины.

Уведомляю банк о том, что по причине нарушения им собственных условий договора и украинского законодательства в общем покупатели (конечные потребители) выполнившие оплату на счёт 2600 не могут получить оплаченных товаров/услуг в надлежащие сроки и надлежащем качестве, о чём будут проинформированы соответствующие контролирующие органы, а также написано заявление в полицию о совершении в отношении клиента банка уголовного правонарушения по ст. 190 У К Украины.

Также контрагенты будут проинформированы о возникшей ситуации и нарушении законодательства со стороны обслуживающего банка, незаконной и безосновательной блокировке счёта ЮРИДИЧЕСКОГО лица что привело к невозможности вовремя и в полном объёме выполнить свои обязательства перед ними.
абанк
Відповідь банку
13 червня 2024, 17:46
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.Безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів. Наразі триває перевірка наданих Вами документів. Взяли Ваше питання на контроль, зробимо все можливе для скорішого вирішення. Вас повідомлять за результатом наші Спеціалісти.
TatianaKyr
Татьяна Куриченко
8 червня 2024, 20:47
Татьяна
Здравствуйте, я клиент вашего банка, сейчас нахожусь за рубежом и у меня другой номер телефона, украинский уже не работает, хочу зарегистрироваться в абанк24, там нужно вводить только украинский номер телефона, который был указан при оформлении депозита.Что делать?
абанк
Відповідь банку
9 червня 2024, 10:17
Добрий день! Ми написали Вам в особистому повідомленні, для можливості допомогти Вам зі зміною фінансового номера. Просимо надати нам відповідь.
anedyhalov
anedyhalov
7 червня 2024, 15:43
Розірвали договір за сторони банку, скинули шаблон заяви.Більше двох тижнів годуєте обіцянками та коректуванням моєї заяви, або одразу вкажіть помилки усі або поверніть вже гроші! Більше 14 днів чекаю на повернення та закриття свого банківського рахунку!

абанк
Відповідь банку
7 червня 2024, 16:33
Добрий день! Ваше питання знаходиться в роботі. Вже передали його на пришвидшення. Очікуйте, будь ласка, на зарахування коштів за наданими реквізитами. Дякуємо за розуміння!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Гаряча лінія абанку