Мінфін - Курси валют України

Встановити

абанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Vladimir26K
Vladimir26K
20 листопада 2024, 9:19
Владимир , Никополь
Добрий день!
Підскажіть будь ласка, раніше була можливість збільшити кредитний ліміт.
Зараз постійно відмова, постійно 0.
Навіть депозит відкрив, але рішення не змінюється
абанк
Відповідь банку
20 листопада 2024, 9:28
Добрий день! Рішення стосовно надання кредитування, в цьому випадку кредитного ліміту в банку відбувається на індивідуальних умовах. Аналізується багато факторів. Таких як кредитна історія та навантаження, активність користування банківськими продуктами тощо. У разі, якщо наразі банком надано відповідь з відмовою, така відповідь може бути переглянутою в майбутньому
apavlik21
Олександр Павлік
11 листопада 2024, 14:56
Олександр
Отправил номер телефона для уточнения информации дайте ответ пожалуйста
абанк
Відповідь банку
11 листопада 2024, 15:08
Дякуємо. Відповідь банком було адресовано в особистих повідомленнях
apavlik21
Олександр Павлік
11 листопада 2024, 14:19
Скинув на телеграм канал за посиланям джерело надходжень чому немає ні якої реакціі від операторів А Банку?
абанк
Відповідь банку
11 листопада 2024, 14:24
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
lbulah
lbulah
25 жовтня 2024, 9:33
Лариса
Доброго дня.В мене виникла проблема з карткою.Її заблоковано через підвищення ліміту надходження коштів.Потрібно завантажити документ про доходи.Я домогосподарка.Проживаю в Марокко.Син навчається в Україні і кошти було переведено на його навчання.Які документи я маю завантажити, якщо працює чоловік.Допоможіть будь ласка.Дуже потрібно розблокувати картку.
Dima00000
Dima00000
4 жовтня 2024, 19:54
Дмитро, Мелітополь
Мене хтось чує?
Dima00000
Dima00000
4 жовтня 2024, 19:34
Дмитро, Мелітополь
В мене заблокували карту, щоб розблокувати карту мене через вайбер постійно посилають до телеграмму, в мене немає його і немає можливості встановити його, я знаходжуся в місті Мелітополю де не маю мобільного зв'язку щоб зареєструватися в телеграм канал, що мені робити?
абанк
Відповідь банку
4 жовтня 2024, 20:31
Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, які проводяться клієнтом, відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів...», тому Вас можуть просити надати документи, які підтвердять джерело походження зарахованих коштів. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ми допоможемо зафіксувати документи.
NikaM77
NikaM77
3 жовтня 2024, 18:04
Ника
Итак, продолжение…
Хотелось бы узнать когда вы перечислите МОИ деньги на карту Приватбанка??? Обещанные вами 24 часа уже прошли!!!
Все документы я предоставила! и их приняли.

Ну и пользователям А-банка — бегите оттуда!!! и выводите свои деньги пока вам не заблокировали счета под надуманным предлогом.

А-Банк — мошенник!
абанк
Відповідь банку
3 жовтня 2024, 20:45
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).Ваше питання ми контролюємо, робимо все можливе, щоб вирішити в коротші терміни. Приносимо вибачення за очікування.
Gavrish1805
Алена Гавриш
3 жовтня 2024, 13:20
Здравствуйте, были клиентами моно банка, в один чудный день- банк решил разорвать договор о сотрудничестве без объяснения причин- по политике банка, так как слышали хорошие отзывы об А-банке, сделали виртуальную карту, и отдали реквизиты карты абанка для выведения остатка денег в моно банк
В один миг когда деньги приходят на карту абанка, банк блокирует карту, требует справку про официальное трудоустройства ( скинули трудовый договор польский, так как находимся здесь, выписку с моно банка, по телефону оператору объяснили что меняли злотые в грн, и грн потом отправляли ребенку на учебу и проживания
В ответ ожидайте ответа банка, на горячую линию уже даже не отвечают.
Как можно решить эту проблему?
абанк
Відповідь банку
3 жовтня 2024, 13:26
Добрий день!Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом. На жаль наш банк теж прийняв таке ж рішення, тому кошти будуть переводитись на вказані Вами реквізити. Стараємось розглядати документи в найкоротші терміни, приносимо вибачення за затримку.
NikaM77
NikaM77
1 жовтня 2024, 13:50
А-банк наверное самый отстойный банк, вчера заблокировал карту и не возвращает деньги. Связи с оператором нет никакой, только тупой бот спамящий одно и тоже. Я безработная (какие нафик документы???), деньги перечислили родственники, чтобы я долги всем вернула. и Этот мошеннический банк заблокировал деньги!!! Сумма смешная, значительно меньше 150тыс, платежей за месяц тоже минимум! И вдруг блок! Даже карту закрыть не могу и перевести деньги в Приватбанк. Просто в наглую воруют деньги!!!

Не связывайтесь с А-банком — это мошенники и ворьё! А у кого есть там деньги немедленно выводите!!! Потому что и вас заблокируют под надуманным предлогом!!!
абанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 13:53
Добрий день! Для уточнення інформації щодо Вашого питання ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Dio322
Dio322
1 жовтня 2024, 9:24
dio
Доброе утро!!!)))С 27 сентября блокированы карты за превишение лимита.Дал квитанции по транзакциям и письменное обьяснние.Также отвечал на доп вопросы.
Деньги легальны на 100%, друг военослужащий отправил мне деньги с своей зарлпатной карты.Почему так долго? вчера в 17:06 мне сказали чтобы я ждал ответ.
Ответа нету))
абанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 9:47
Добрий день! Детальну інформацію відправили Вам в месенджер який Ви обрали для спілкування з банком. Ваше питання в роботі. За результатом перевірки Ви отримаєте повідомлення в Застосунок àbank24. Очікуйте, будь ласка.
Alisanedbajlo
Alisanedbajlo
30 вересня 2024, 15:11
Добрий день!
Була заблокована карта банком, я надала всі документи боту, але третій день карту ніхто не розблокував.Допоможіть в цьому питанні
абанк
Відповідь банку
30 вересня 2024, 15:24
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш номер телефону, який Ви вказували в Банку.
ashohina
ashohina
24 вересня 2024, 14:08
Шохіна Альона Сергіївна, Київ
Доброго дня. Вчора заблокували ФОП картку, я надала документи в телеграм. Ніякої інформації, вже майже добу, паралізується робота. В телеграм боті 3 рази відповіли що заявка знаходиться в роботі і ніякої інформації. Коли я зможу отримати відповідь?
абанк
Відповідь банку
24 вересня 2024, 17:46
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі💚
dvodnenkoivan
dvodnenkoivan
13 вересня 2024, 14:17
*** банк
продолжение истории
после жалобы на мин фине позвонил сотрудник попросил скинуть документы в вайбер и все связи нет
незаконно удерживают 80000 грн
абанк
Відповідь банку
13 вересня 2024, 14:24
Добрий день! Будемо раді розібратися в ситуації, що склалася. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш номер телефону, який Ви вказували в Банку.
kosharova1989
kosharova1989
11 вересня 2024, 16:51
Жахливий банк, поклали кошти на депозит, мама пенсіонер, нас завірили що довідку про доходи ніхто не запитуватиме, повідомлення не було, зняти зараз кошти не можемо, картку заблоковано, доходи було подані мої(доньки), ніякої компетентної інформації ні у відділенні ні через гарячу лінію не можна отримати
абанк
Відповідь банку
11 вересня 2024, 17:13
Добрий день! Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Vika2400
Виктория Александровна
10 вересня 2024, 18:48
Виктория, Ватутино
Когда вы вернете деньги?
абанк
Відповідь банку
10 вересня 2024, 19:02
Добрий день! Будемо раді розібратися в ситуації, що склалася. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш номер телефону, який Ви вказували в Банку.
smirnovavalerya
smirnovavalerya
7 вересня 2024, 17:14
А банк игнорирует!
Я очень не довольна а банком!!!
Мне заблокировали счет и я предоставила все документы! А банк игнорирует уже неделю после подачи документов. До них не дописаться!
Что мне делать? Помогите пожалуйста
абанк
Відповідь банку
7 вересня 2024, 17:17
Добрий день! Ми неодноразово намагались зв'язатись з Вами для вирішення даного питання. На жаль, відповіді від Вас ми не отримали. Написали Вам в особисті повідомлення на даному сайті рекомендації для вирішення Вашого питання. Перевірте, будь ласка, особисті повідомлення та надайте відповідь.
Vika2400
Виктория Александровна
5 вересня 2024, 16:07
Виктория, Ватутино
Скажите мне еще почему статья 1. 15? Это все так пишут я не пойму? Или вы мне решили что то уже прилепить?
Vika2400
Виктория Александровна
5 вересня 2024, 15:49
Виктория, Ватутино
А Банк самый отвратительный банк! У меня никогда не было ни с каким банком столько заморочек как с ним! Жду я уже 2 недели как они мне вернут деньги дали мне шаблон заявления я им все предоставила они мне спустя 2 недели присылают уведомление что нужно заявление переписать типо надо указать адрес хотя в шаблоне этого небыло! Им чисто время потянуть и пользоваться моими деньгами! Я вас уверяю уважаемые по закону Максиму 30 дней 2 недели уже прошло не дай Боже вы мне не вернете деньги за это время!!!
Vika2400
Виктория Александровна
5 вересня 2024, 15:36
Виктория, Ватутино
Здравствуйте почему вы мне присылаете что мне нужно предоставить вам документы которые я и так уже предоставила и заявление и реквизиты а вы спустя 2 недели опять тоже самое просите от меня?
Vika2400
Виктория Александровна
4 вересня 2024, 22:49
Виктория, Ватутино
Верните наконец то деньги!!! Почему вас не волнуют наши проблемы а нас ваши затрагивают?

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Гаряча лінія абанку