абанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Моргун Максим 0 (99) 862 84 52
Користувач шахрай користується картою А Банк на платформі олх
Будьте обережні
Написати коментар
Підскажіть будь ласка чому вже 6 місяців постійно відмова в кредитному ліміті?
Хоча на готівку ліміт надали. Чому?
Тому, що картка вам не вигідна?
При тому в мене більше року у Вас депозит, який я напевно закрию
Написати коментар
Написати коментар
Спеціаліст банку один раз подзвонив я не змогла взяти трубку… тепер чекаю на дзвінок знову
В тех підтримку писала, нічого толкового не кажуть.мені потрібні мої кошти
Написати коментар
Я діючий військовослужбовець. Які документи та через який спосіб мені потрібно надати банку, щоб припинили нараховувати відсотки по кредиту та вже виплачені відсотки по кредиту зарахували в тіло кредиту?
Коментарі (5)
Написати коментар
Написати коментар
Чотири місяці поспіль відмова в встановленні кредитного ліміту.
Я й карткою користуюся як основною, депозит в вашому банку маю, але рішення не змінюється. У підтримці відповідь стандартна
Банк аналізує дані, й приймає рішення.
Але як я зрозумію, що роблю не так?
Дякую.
Написати коментар
Чому неможливо надати довідки до чату для перегляду можливості кредитування?
Дякую
Написати коментар
У меня как бы заподозрили, превышение лимита по карте из-за чего заморозили счёт, после того как я обратился в поддержку и объяснил им свою ситуацию, что мол я не работал официально и у меня нету справок о доходах а перевод был осуществлён близким мне человеком, на что они мне ответили «написать Объяснительную и прикрепить квитанцию» что я и сделал, после рассмотрения содержимого меня опять игнорят и просят справку о доходах.
Это просто издевательство, как можно просить того чего нет, физически я не могу прийти в отделение так как нахожусь за границей.
У вас есть инструкция по решению данного вопроса? Или вы просто бросаете своих клиентов в Мут и не возвращаете деньги, свяжитесь!!!
Написати коментар
Підскажіть чому неможливо скористатися функціоналом Перенести ліміти?
Мені не потрібен великий ліміт на готівку, та на картку. Я думав що даний функціонал й був розроблений для розподілу.
Але в мене постійно недоступно.
Це дивно мати 100 тис. На готівку
44 на картці
А Плати частинами, які мені саме й потрібно 0. І не мати спроби розподілити.
Дякую
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Прошу Вас повідомити мене щодо операцій які Вас цікавлять, дякую!
Написати коментар
Пишу в поддержку
Мне не отвечают
Написати коментар
Коментарі (1)
Раніше я самостійно відмовився від ліміту, але я думав що потім буде можливо його відновлення.
Я звертався на 7776, але мені відповіли що відновлення неможливе.
Написати коментар
Написати коментар
Питаюсь надати документи вже другі сутки
Бот не працює через приложеніє також щось толку ноль
Можете звязатись зі мною для вирішення питань по заблокованій карці
Написати коментар
Написати коментар