Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Адреса:
Харків, вул. Героїв Праці, 34
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, перерва: 13:00-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
22 вересня 2024, 11:04
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Доброго дня! Я давній та постійний клієнт, А Банку завжди подобалось що усі питання вирішувались дуже швидко, була дуже задоволена цим банком. Вчора в ранці на карту було перерахування коштів і відразу блокування, всі документи надала, звернулась в онлайн чат та відповідь дуже мене засмутила, по перше відповіли моїм питанням займаються вже в обробці, сьогодні відповідь що перевірка триватиме до тижня, не розумію чому так, і що робити коли гроші потрібні терміново.
Коментарі (1)
Ответ банка
15 серпня 2024, 11:27
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Хочу выразить огромную и искреннюю благодарность всем сотрудникам А-Банка,
которые в такое непростое время для всех жителей города Харькова, несмотря
на обстрелы и воздушные тревоги, продолжают оказывать банковские услуги.
Отдельно хочу отметить женский коллектив отделения А-Банка по адресу
ул. Героев Труда, 34 — ваша благожелательность, спокойствие и выдержка
в таких непростых условиях вселяют оптимизм и надежду на лучшее.
Спасибо, что относитесь с пониманием и не отказываете клиентам других
укрбанков, чьи отделения закрыты во время воздушных тревог.
Когда в пешеходной близости закрыты отделения Приватбанка, Ощадбанка,
Райффайзен, Укргазбанка и Сенс-банка — вы чуть ли не единственные
продолжаете работу по оказанию всего комплекса банковских услуг
нашему многострадальному населению города Харькова.
Ещё раз огромное человеческое СПАСИБО!
Коментарі (2)
которые в такое непростое время для всех жителей города Харькова, несмотря
на обстрелы и воздушные тревоги, продолжают оказывать банковские услуги.
Отдельно хочу отметить женский коллектив отделения А-Банка по адресу
ул. Героев Труда, 34 — ваша благожелательность, спокойствие и выдержка
в таких непростых условиях вселяют оптимизм и надежду на лучшее.
Спасибо, что относитесь с пониманием и не отказываете клиентам других
укрбанков, чьи отделения закрыты во время воздушных тревог.
Когда в пешеходной близости закрыты отделения Приватбанка, Ощадбанка,
Райффайзен, Укргазбанка и Сенс-банка — вы чуть ли не единственные
продолжаете работу по оказанию всего комплекса банковских услуг
нашему многострадальному населению города Харькова.
Ещё раз огромное человеческое СПАСИБО!
Ответ банка
17 травня 2024, 11:00
Дякуємо за високу оцінку та відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! Завжди раді допомогти та будемо раді бачити зонову Вас у наших відділеннях! 🍏😊
Прийшол зняти депо у доларі. Касирка каже тількі старі купюри, ок кажу покажить у ваших руках купюри, я підтвержу буду брать чи ні. Відмова. Почали посилати читать постанови нацбанка № 1, 75 и 76. Потикал дурочку нач відделення у ці постанови, що нема такого, мовчить *** що води набрала. Каже ви дуже вумний, ми вас заблокуемо на обслуговування. Ну добре, прийшов у другий раз, кажуть вас заблокували за шахрайство. Які докази? Нема доказів, ми так вирішили. Ну кажу хай вам щастить
Коментарі (3)
Ответ банка
3 травня 2024, 10:27
Добрий день!
Детально перевірили всю інформацію.
Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Вам було запропоновано отримати купюри які були в касі на момент звернення.
На даний час Банком прийнято рішення щодо обмеження Вашого обслуговування.
Дякуємо за розуміння!
Детально перевірили всю інформацію.
Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Вам було запропоновано отримати купюри які були в касі на момент звернення.
На даний час Банком прийнято рішення щодо обмеження Вашого обслуговування.
Дякуємо за розуміння!
З 18 серпня мою картку було заблоковано, я трохи займаюся криптовалютою та свої здубутки виводжу в гривні на картку через p2p сервіс біржи KUNA: в нас країні це не заборонено
заробітки не такі вже й великі: останній код що я продавала був на 1000 гривень у криптовалюті: через спеціальний p2p сервіс біржи KUNA (по факту це телеграм бот в якому ви робите заявку на продаж кода криптовалюти: його забирає покупець: оплачує таку ж суму на картку і отримує код)
бувають випадки коли покупець коду шахрай та намагається повернути кошти що сплатив на картку і отримав код в криптовалюті що отримати і те і те в монобанку такі питання вирішуються за 5 хвилин у чаті (ви просто показуєте скріни з бота де видно що ви такий код продавали та цей код відправили після отримання кошті на картку) монобанк навіть не блокує картку
Абанк заблокував картку 18 серпня за транзакцію в 1 тисячу гривень: сказали що впродовж пів години зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання
спеціаліст зв’язався лише на наступний день і сказав що потрібно підтверження операції: я так розумію скріни з бота де я цей код продавала: та переписка зі службою підтримки біржи сервісом якої я користувалась
я зв’язалася зі службою підтримки біржи KUNA вони також відповіли які документи мені потрібно надати та сказали що вони можуть всі довідки предоставити якщо я пройду повний KYC на біржі: хоча він у них не обов’язковий для таких малих транзакцій як у мене: я пройшла верифікацію і біржа надала документи
і вже 22 серпня я надав всі необхідні документи для розблокування до чату з Абанком. регламент розгляду вони зазаначили 3 дні Сподівалася на оперативне вирішення питання, але, на жаль, стан справ залишається незмінним. на наступний день я в чаті запитала чи отримали вони мої документи: на що мені відповіли що документи проходять перевірку:
ще через 2 дні у мене в додатку з’явилось повідомлення що треба надати документи які я надала ще 3 дні тому: я звернулась в чат де відповіли що документи на розгляді але потрібен мій номер телефону! досить дивно: адже в мене тільки один номер: на який і зареєстрована картка і у банку він є бо зі мною зв’язувався спеціаліст
сьогодні вже 29 серпня: в додатку з’являється повідомлення що зі мною намагались зв’язатись: та це не правда бо телефон при мені і мені ніхто не телефонував:
а телефонувала лише я у службу підтримки де мене зв’язати зі спеціалістом не можуть, а лише передають заяви і кажуть що спеціаліст зв’яжеться та цього не відбувається
і я регулярно пишу в чат їх підтримки і лише отримаю відповіді що я маю надати документи: після того як я кажу що надала документи ще 22го мені кажуть що треба очікувати: вони кажуть що повторно залишили заяву: регламент 3 дні і нічого не відувається
Я знаю що тут в коментарях Абанк напише що вони можуть заблокувати картку на 180 днів і всьо і ніякого результату від мого коментаря не буде
та я хочу щоб як найбільше людей знало що АБанк це банк с жахливим сервісом
який можливо має участь в шахрайских схемах: бо заблокулували вони на моїй картці 3 тисячі гривень моїх власних коштів що я перевела з монобанку щоб робити покупки в АТБ: за ртранзакцію в тисячу гривень! і це може мої єдині кошти: а в нас війна: якщо хтось не знає
Коментарі (12)
заробітки не такі вже й великі: останній код що я продавала був на 1000 гривень у криптовалюті: через спеціальний p2p сервіс біржи KUNA (по факту це телеграм бот в якому ви робите заявку на продаж кода криптовалюти: його забирає покупець: оплачує таку ж суму на картку і отримує код)
бувають випадки коли покупець коду шахрай та намагається повернути кошти що сплатив на картку і отримав код в криптовалюті що отримати і те і те в монобанку такі питання вирішуються за 5 хвилин у чаті (ви просто показуєте скріни з бота де видно що ви такий код продавали та цей код відправили після отримання кошті на картку) монобанк навіть не блокує картку
Абанк заблокував картку 18 серпня за транзакцію в 1 тисячу гривень: сказали що впродовж пів години зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання
спеціаліст зв’язався лише на наступний день і сказав що потрібно підтверження операції: я так розумію скріни з бота де я цей код продавала: та переписка зі службою підтримки біржи сервісом якої я користувалась
я зв’язалася зі службою підтримки біржи KUNA вони також відповіли які документи мені потрібно надати та сказали що вони можуть всі довідки предоставити якщо я пройду повний KYC на біржі: хоча він у них не обов’язковий для таких малих транзакцій як у мене: я пройшла верифікацію і біржа надала документи
і вже 22 серпня я надав всі необхідні документи для розблокування до чату з Абанком. регламент розгляду вони зазаначили 3 дні Сподівалася на оперативне вирішення питання, але, на жаль, стан справ залишається незмінним. на наступний день я в чаті запитала чи отримали вони мої документи: на що мені відповіли що документи проходять перевірку:
ще через 2 дні у мене в додатку з’явилось повідомлення що треба надати документи які я надала ще 3 дні тому: я звернулась в чат де відповіли що документи на розгляді але потрібен мій номер телефону! досить дивно: адже в мене тільки один номер: на який і зареєстрована картка і у банку він є бо зі мною зв’язувався спеціаліст
сьогодні вже 29 серпня: в додатку з’являється повідомлення що зі мною намагались зв’язатись: та це не правда бо телефон при мені і мені ніхто не телефонував:
а телефонувала лише я у службу підтримки де мене зв’язати зі спеціалістом не можуть, а лише передають заяви і кажуть що спеціаліст зв’яжеться та цього не відбувається
і я регулярно пишу в чат їх підтримки і лише отримаю відповіді що я маю надати документи: після того як я кажу що надала документи ще 22го мені кажуть що треба очікувати: вони кажуть що повторно залишили заяву: регламент 3 дні і нічого не відувається
Я знаю що тут в коментарях Абанк напише що вони можуть заблокувати картку на 180 днів і всьо і ніякого результату від мого коментаря не буде
та я хочу щоб як найбільше людей знало що АБанк це банк с жахливим сервісом
який можливо має участь в шахрайских схемах: бо заблокулували вони на моїй картці 3 тисячі гривень моїх власних коштів що я перевела з монобанку щоб робити покупки в АТБ: за ртранзакцію в тисячу гривень! і це може мої єдині кошти: а в нас війна: якщо хтось не знає
Ответ банка
29 серпня 2023, 15:43
Доброго дня!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
На жаль, документів, які було надано Вами 22.08.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
На жаль, документів, які було надано Вами 22.08.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Зручний банк А-банк у користуваннi. Гарне обслуговування. Дякую.
Коментарі (1)
Ответ банка
19 червня 2023, 15:38
Дякуємо Вам за приємний відгук 🥰🍏
Попросили доказать откуда средства, я предоставил все договора микро организаций я предоставил скриншоты переводов от p2p binance.
Им было мало более 50 скринов доказательств я собрал им было мало.
Я сказал в общем закрывайте счет и деньги верните мои.
Написал заявление на закрытие счета, написал заявление на перевод остатка.
Сказали заявка будет обработана в течении 7 дней, спустя 7 дней я написал сказали задержки сейчас мол много заявок, у них всего в телеграм боте 64000 клиентов это меньше чем у любого банка Украины, ну ладно, прошел месяц тишина, прошу деньги перевести постоянно просят реквизиты и говорят в течении суток переведем, ничего не переводят, итог это скам банк скам платформа, буду собирать документы в набу и в суд.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ ЛОХОТРОН