Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення абанку: Павлоград, вул. Шевченка, 71

Адреса:
Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Шевченка, 71
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5 не зарахована
12 липня 2025, 19:34
Я написал в службу поддержки, милая Девушка Ольга ответила, и помогла мне разобраться во всем. В, А Банке лучший сервис, и мне честно сказать очень приятно работать с этим банком. Консультанты на высоте, уровень. Я искренне желаю вам развития и не понижать планку. Крепкие объятия. Спасибо Ольга!
Написати коментар
Ответ банка
абанк
abank24
12 липня 2025, 19:45
Дякуємо за довіру — завжди раді бути корисними 🙌
2
28 січня 2025, 20:36
Знімала кошти у банкоматі, банкомат не видав кошти, бо коштів у самому банкоматі не було, а з карти суму зняли. На екрані банкомату сприв надпис, вибачте коштів немає, зняті кошти будуть повернені протягом 30 хв. Подала заявку про повернення в банк, сказали формально до 2х місяців, але зазвичай це набагато швидше. Ось 2й місяць чекаю, і нічого ніхто не робить. Як зняти так швидко, а як повернути мої власні кошти, які так необхідні під час війни, це 2 місяці! Як я дитині поясню що поїмо через 2 місяці, коли заявку розглянуть? Жах! Мені дуже шкода, до цього з цим банком 14 років проблем не було. Думаю найти інший банк для користування
Коментарі (1)
Ответ банка
абанк
abank24
29 січня 2025, 10:22
Добрий день!

21.12.2024 р. від Вас надійшов запит до Банку щодо неотримання коштів в банкоматі.
На даний час проводиться перевірка вказаного Вами факту за допомогою Міжнародної платіжної системи та банком, в якому була спроба зняти кошти.
Регламент обробки оскарження даної операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою).
Ми також зацікавлені в швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, очікуємо інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи. Пришвидшити вирішення даного питання відсутня можливість.

За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вас проінформуємо.
3
3 серпня 2024, 14:15
Я багатодітна мама, в мене четверо дітей. 1.08 благодійний фонд Естонська рада у справах біженців надав мені фінансову допомогу. Як тільки кошти зайшли на карту їх тут же заблокували, за превищеня ліміту надходжень, і сьогодні вже третій день як я не можу зняти кошти, я розумію що банку по барабану за що мені купляти продукти дітям, памперси, тим більше ця карта є моєю основною картою. В надходженнях чітко написано від кого поступили кошти, що ще тут потрібно доказувати? В чат боті кажуть одне і теж, надайте чеки від фонду що це дійсно він вам зробив переказ, тільки фонд квитанцій не надає, так мені сказали. І що тепер робити не розумію, сумма не маленька 54000 грн.
Коментарі (4)
Ответ банка
абанк
abank24
3 серпня 2024, 16:18
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
5 не зарахована
20 квітня 2024, 2:39
Дякую Підтримці Абанку, та співробітникам за те що відповідають швидко та знаходять рішення, а також швидко зараховують виплати на картку та без комісії мені подобаєтся☺
Коментарі (1)
Ответ банка
абанк
abank24
20 квітня 2024, 8:42
Дякуємо за відгук! Ваша підтримка надихає нас працювати ще краще🍏
1
24 січня 2024, 15:08
Мало того чтосотрудники отделения никак не информировали при оформлении карты, так при закрытии карты выдали справки с «левым«адресом. Так еще и сотрудники горячей линии, «оскорбились» после подачи жалоб за ложную информацию от этих сотрудников, и заблокировали мои звонки на горячую линию, якобы я их чем-то оскорбил. Теперь только один выход обращаться к юристу по причине предоставления недействительных справок с «левой» информацией.
Коментарі (1)
Ответ банка
абанк
abank24
24 січня 2024, 17:47
Добрий день!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 2.3.6. «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ви можете продовжувати користуватися дистанційно мобільним застосунком АБанк24 для контролю Ваших рахунків.
Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі ми зв'яжемось з Вами за вирішенням.
5 не зарахована
16 січня 2024, 12:39
Дякую, А банку вирішили моє питання швидко
Написати коментар
Ответ банка
абанк
abank24
16 січня 2024, 12:40
Завжди раді допомогти 🍏
4
5 травня 2023, 17:16
Заблокировали счет без предупреждения!
Есть просроченная задолженность в моно-банке.
Я уже договорилась с моно банком о реструктуризации.Так как живу у префронтовой зоне и у меня поврежден дом.
Вы та тут при чем?
Коментарі (12)
Ответ банка
абанк
abank24
5 травня 2023, 18:45
Доброго дня!
У разі наявності негативної кредитної історії, Банк може встановити обмеження на користування кредитним лімітом, а саме: зняття готівки, проведення платежів, здійснення оплати в інтернеті та торгових точках, за рахунок кредитного ліміту. Інформацію про кредитну історію Ви можете перевірити у зовнішньому бюро кредитних історій УБКІ (https://www.ubki.ua/).
Обмеження знімається після погашення простроченої заборгованості в інших банках та оновлення інформації в УБКІ. Після погашення простроченої заборгованості в інших банках, Ви можете надати документи до банку, які підтверджують даний факт, ми розглянемо можливість зняття обмеження достроково.
3
5 жовтня 2022, 11:52
Имееться карта зеленая уже давно.Всегда платила во время.Но когда ввели военное положение, на работе произошло сокращение, через месяц нашла другую, но зарплата не большая, лучше такая нежели ни какая.Оплачивать и жить на деньги которые сейчас получаю кредит не могу, я не отказываюсь платить просто эту сумму в месяц сейчас не могу.Я мать одиночка живу с сыном 10 лет.Кормить и платить за жилье тоже надо.Так вот, как порядочный клиент обратилась в банк описала ситуацию, что б зделали мне реконстпуризацию так как мой доход сейчас совсем маленький…на что я получила отказ (((Жаль что в этом банке все не для людей (((не рекомендую, отношение свинское ((и так не легко сейчас …пытаешься платить как-то что б остаться клиентом хорошим, а они на уступки даже людям не идут…
Коментарі (1)
Ответ банка
абанк
abank24
5 жовтня 2022, 13:37
Добрый день! Банк понимает сложившуюся ситуацию и не начисляет пени и штрафы за несвоевременное внесение платежей, однако обязательный платеж по кредиту необходимо вносить согласно графику своевременно. Обращаем Ваше внимание, что начисление процентов по кредиту проходит в стандартном режиме. Банк рассматривает реструктуризацию индивидуально для каждого Клиента, могут влиять множество факторов.
Ранее когда Вы обращались, в начале войны, Банк действительно не мог Вам предложить реструктуризацию.
Наши специалисты написали Вам и сообщили про актуальные предложения для Вас.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення абанку за адресою Павлоград, вул. Шевченка, 71. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в абанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  абанку розташованому за адресою  Павлоград, вул. Шевченка, 71- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.