Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Івано-Франківськ, вул. Iвасюка В., 11
Адреса:
Івано-Франківськ, вул. Iвасюка В., 11
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
andriisydoruk
4 серпня 2024, 7:15
28.07.2024 Банк заблокував карту. В мобільному додатку було повідомлено про те, що необхідно занести один документ з переліку. В переліку був варіант — договор купівлі/продажу. Я відповідно заніс даний документ в банк (29.07.2024), оператор зняв скріншоти. Також там було повідомлення, що розгляд повинен відбутися за добу, тобто 24 години, також інформація про 1 робочий день зазначена в договорі. Після чого пройшов вже тиждень, карта заблокована. Звернення в службу підтримки банку не допомагає, або бот або оператор пишуть наполегливо очікуйте. Також я цікавився, чи потрібні ще якісь документи, відповідь та сама — очікуйте. Спершу оператор в додатку сказав про 1 тиждень на очікування розгляду питання, хоча зазначено в договорі 1 робочий день. На даний момент тиждень пройшов, тепер пишуть просто: очікуйте без будь-яких термінів. Повідомляють, що багато подібних звернень і черга. Я просив повідомити номер черги чи зв’язати з профільним спеціалістом, на що отримав відмову. В додатку чітко пише 1 доба, в договорі пише робочий день. Фактично спершу кажуть 1 тиждень, після чого кажуть що термін не визначений. На даний час карта залишається заблокованою, ніяких додаткових документів не просять, наданий документ не розглядать, термінів не повідомляють.
Коментарі (9)
Ответ банка
5 серпня 2024, 11:37
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Вашу вказану в нашому банку електронну пошту
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Вашу вказану в нашому банку електронну пошту
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Всьо бистро, всьо точно, всьо зачотно, работа топ
Коментарі (2)
Ответ банка
6 січня 2024, 10:51
Дякуємо за відгук! Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 😊🍏
Открыл карту пол года назад, не пользовался. Тут решил завести деньги туда, а бак решил их заблокировать 2500грн🤣🤣🤣🤣 на горячей линии сказали банк разорвал отношения со мной и нужно ехать в отделение закрывать счет и снимать деньги. По-другому никак. Я говорю, а если я в серой зоне боевых действий, откуда я соответсвенно выехал пару дней назад, сказали ну когда появится возможность тогда приедете заберете. в отделении банка менеджеры не соберут чехлы, пишут в поддержку банка являясь сотрудником банка, и на вопросы почему я не могу снять посто свои деньги, отвечают: ну я не знаю надр ждать ответа с поддержки. В итоге два дня прокатался в этот банк, выдали деньги закрыли счет еще и комиссию сняли 🤣🤣🤣🤣только непонятно за что. В отделениях работают потерянные менеджеры сидят друг с другом общаются как в галерке на разные темы. Поки стояв у черзі, декілька разів с касиром заговорили російською клієнти, вона дуже голосна почала гукати ЧОМУ НЕ ДЕРЖАВНОЮ. 🤣🤣🤣 банк полная шляпа как и его работники.
Коментарі (2)
Ответ банка
20 вересня 2022, 11:28
Добрый день! Жаль, что у Вас сложилось такое впечатление. Решение о расторжении деловых отношений c Клиентами возможно в индивидуальном порядке со стороны Банка в соответствии с положениями п. 1.1.7.54.1 раздела 1.1.7 Условий и правил предоставления банковских услуг, согласно которому договор может быть расторгнут по инициативе одной из Сторон: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-265/?lang=uk. В случае принятия такого решения, получение Ваших средств и закрытие счетов возможно в отделении Банка. Мы будем рады разобраться в Вашей ситуации более детально. Просим Вас ответить нам в личном сообщении.