Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 1
Адреса:
Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 1
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Lena985
23 червня 2024, 11:39
Стала клієнтом банку близько року тому. Станом на сьогодні дуже задоволена послугами та сервісом. Можливість сплачувати комунальні послуги і поповнювати мобільний телефон без комісії. Дуже зручно також переказувати кошти як за номером карти так і телефону. Кредитний ліміт і пільговий період, який дає можливість розрахувати свої платежі. Особисто для мене ПРИЄМНИМ БОНУСОМ Є РОЗСТРОЧКА НА ВИТРАТИ (готівковий кредит з мінімальною відсотковою ставкою). Оплата частинами на покупки дає змогу купувати товари і економити одночасно (діє постійний кешбек)! Сподіваюся що надалі перелік послуг буде ще більше. Щиро дякую за сервіс. Бажаю колективу А-банку вдячних клієнтів, злагодженої роботи колективу і процвітання.
Написати коментар
Ответ банка
23 червня 2024, 11:46
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що Ви задоволені нашими послугами та сервісом. Ваші слова надихають нас працювати ще краще. Обіцяємо і надалі розширювати перелік наших послуг💚
Протягом понад двох місяців я чекаю на вирішення питання щодо блокування мого банківського профілю. Сума в розмірі 27 000 гривень залишається недоступною на рахунку, і не зважаючи на повторні запити, банк відкладає вирішення проблеми на п’ять днів. Щоразу, коли мине термін, мені повідомляють про надмірне навантаження та вимагають чекати додатковий час, обіцяючи зв’язок із профільним фахівцем, але жодного разу я не отримував дзвінка від банку. Також я двічі звертавсь у відділення де працівники просто розводили руками. Якщо ви хочете уникнути ризику втрати коштів, раджу утриматися від використання цього банку.
Коментарі (1)
Ответ банка
30 січня 2024, 18:55
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді що питання вирішено. Будемо намагатись отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді що питання вирішено. Будемо намагатись отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки
07.06.23г.Пришла в банк обналичить деньги через кассу.В спешке забыла свой телефон рядом с окошком кассы, уехала и через некоторое время обнаружила что пропал телефон.Я, вернулась обратно в банк предположив может там его забыла.С порога сотрудники банка меня узнали и сразу же поинтересовались не теряла ли я свой мобильный телефон? Я, была приятно удивлена и благодарна за бдительность сотрудников.
Хочу поблагодарить кассира и сотрудников банка за честность и отличное обслуживание.
Спасибо, девочки Вы просто супер
Слава Украине
Написати коментар
Хочу поблагодарить кассира и сотрудников банка за честность и отличное обслуживание.
Спасибо, девочки Вы просто супер
Слава Украине
Ответ банка
16 червня 2023, 12:50
Дякуємо за високу оцінку та відгук. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! Героям Слава! 🍏😊
Были проблемы с оформлениям зарплатной карты, оператор отделения сказал ждать звонка банка когда они решат эту проблему.
11.07.2022 позвонили с банка и сказали что проблема решена и можно ехать оформлять карту, поехал 15.07.2022 в банк (поскольку работаю с понедельника по пятницу и смогли отпустить пораньше с работы только в пятницу) и что опять они не могут сделать мне карту чтобы я мог получать зарплату.
На вопрос почему не могут сделать карту — не отвечают.
На вопрос зачем было звонить и говорить что проблема решена — не отвечают.
Халатное отношение.
В другом банке не могу открыть карту потому что предприятие сотрудничает только с, А Банк.
В итоге из-за такой халатности могу потерять работу.
«Отличный» банк!!!
Коментарі (1)
11.07.2022 позвонили с банка и сказали что проблема решена и можно ехать оформлять карту, поехал 15.07.2022 в банк (поскольку работаю с понедельника по пятницу и смогли отпустить пораньше с работы только в пятницу) и что опять они не могут сделать мне карту чтобы я мог получать зарплату.
На вопрос почему не могут сделать карту — не отвечают.
На вопрос зачем было звонить и говорить что проблема решена — не отвечают.
Халатное отношение.
В другом банке не могу открыть карту потому что предприятие сотрудничает только с, А Банк.
В итоге из-за такой халатности могу потерять работу.
«Отличный» банк!!!
Ответ банка
18 липня 2022, 17:03
Добрый день! Приносим извинения за все неудобства в указанной ситуации. Благодаря Вам мы разобрались в возникшей сложности и успешно ее исправили. Рады, что нам удалось помочь Вам в открытии необходимой карты. Сделаем все возможное, чтобы в дальнейшем получать от Вас только положительные отзывы!
Очень оперативно и быстро оказывают помощь по онлайн банкингу … Спасибо
Написати коментар
Ответ банка
6 червня 2022, 20:18
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! 😊🍏
Відповідь адміністратора
9 червня 2022, 11:08
Отзыв не засчитан (на 09.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.