Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Кременчук, пр-т Лесі Українки, 32/10
Адреса:
Полтавська область, Кременчук, пр-т Лесі Українки, 32/10
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
5 листопада 2024, 19:13
Добрий день!
Нам прикро, що сталась така ситуація. Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі співробітник з вами зв'язувався та пропонував декілька варіантів вирішення Вашого питання. Також переглянули спілкування з оператором та повідомляємо, що порушень не виявлено, проте ми завжди працюємо над покращенням сервісу для клієнтів та запишемо діалог для подальшого аналізу та прийняття рішення.
Нам прикро, що сталась така ситуація. Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі співробітник з вами зв'язувався та пропонував декілька варіантів вирішення Вашого питання. Також переглянули спілкування з оператором та повідомляємо, що порушень не виявлено, проте ми завжди працюємо над покращенням сервісу для клієнтів та запишемо діалог для подальшого аналізу та прийняття рішення.
Открыл счет прошло видео звонок раз при регистрации начал пользоваться банком спустя час выскочил запрос на инднтификацию по видео звонку прошло ну думаю бывает проходит 4 часа они блокируют карту и снова требуют принять видео звонок я что клоун по вашему либо я открывал счет у вас для общения по видео звонкам с вами целыми дня отвратительное грубое общение в чате поддержки более того звонок с фин номера на горячую линию в банк они заблокировали позвонить им не могу и требуют видео звонок повторно пройти я не собираюсь сутками с вами общаться по видео звонкам я не менял сам телефон ни номер с момента регистрации и последнего видео звонка не было не каких изменений следовательно я не понимаю зачем задалбывать своими звонками и я откажусь его принимать. И настоятельно рекомендую. людям которые еще думают открывать тут счет или нет 100 раз подумайте прежде чем открыть это отвратительный банк самый ужасьтный банк Украины не открывайте тут счет
Коментарі (3)
Ответ банка
2 серпня 2024, 19:39
Добрий день!
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
В процесі оформлення картки Клієнт проходить відео дзвінок для підтвердження особи. Якщо Банк помічає активність по рахунку Клієнта нам необхідно додатково впевнитись, що операції проводить Клієнт самостійно, саме тому ми пропонуємо підтвердження операції через відео дзвінок.
На жаль, нам не вдалося до Вас додзвонитися для детальної консультації щодо Вашого питання. Через відсутність успішних відео дзвінків раніше, картка залишається тимчасово обмеженою. Для зняття обмеження рекомендуємо Вам пройти відео дзвінок через Застосунок Abank24.
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
В процесі оформлення картки Клієнт проходить відео дзвінок для підтвердження особи. Якщо Банк помічає активність по рахунку Клієнта нам необхідно додатково впевнитись, що операції проводить Клієнт самостійно, саме тому ми пропонуємо підтвердження операції через відео дзвінок.
На жаль, нам не вдалося до Вас додзвонитися для детальної консультації щодо Вашого питання. Через відсутність успішних відео дзвінків раніше, картка залишається тимчасово обмеженою. Для зняття обмеження рекомендуємо Вам пройти відео дзвінок через Застосунок Abank24.
10.09 2023, поступила на меня жалоба от отправителя на поступление средств (возврат денег)
Сотрудник банка сказал что со мной свяжутся в течение 3 дней. Связались через 10 дней. Спрашивали за два платежа 1280 и 1282, хотя по выписке второго платежа не было (было два по 1280 и это их ошибка в сумме) по выписке из банкинга было одно, а сотрудник повторял одно и тоже, чего не было и не мог это подтвердить. Просто уходил с этим ответом и отвечал ждать. Ожидал две недели эрдр от отправителя, хотя все доказательства были предоставлены за что платеж и объяснения за получил.
Ожидаю месяц
Открыл вторую карту, а банка (желтая)
Пользовался активно ней два дня, на карте было 5000 и ее заблокировали, объяснив тем что нельзя пользоваться всеми картами, а банка если заблокирована одна. Хотя дали выпустить карту и пользоваться ней перед этим. Почему так произошло не ясно
Ведь если нельзя было пользоваться другими картами, то их попросту не дали бы выпустить и не дали бы пользоваться самого начала.
Ущерб общий составляет 11373грн
Они заставляют ждать 180 дней, не дают связаться с отправителем что бы урегулировать вопрос. Уместно удерживают мои средства. В отделении разводят руками и говорят этим занимаются другие специалисты и не дают связаться с супервизером. Банком не доволен
Написати коментар
Сотрудник банка сказал что со мной свяжутся в течение 3 дней. Связались через 10 дней. Спрашивали за два платежа 1280 и 1282, хотя по выписке второго платежа не было (было два по 1280 и это их ошибка в сумме) по выписке из банкинга было одно, а сотрудник повторял одно и тоже, чего не было и не мог это подтвердить. Просто уходил с этим ответом и отвечал ждать. Ожидал две недели эрдр от отправителя, хотя все доказательства были предоставлены за что платеж и объяснения за получил.
Ожидаю месяц
Открыл вторую карту, а банка (желтая)
Пользовался активно ней два дня, на карте было 5000 и ее заблокировали, объяснив тем что нельзя пользоваться всеми картами, а банка если заблокирована одна. Хотя дали выпустить карту и пользоваться ней перед этим. Почему так произошло не ясно
Ведь если нельзя было пользоваться другими картами, то их попросту не дали бы выпустить и не дали бы пользоваться самого начала.
Ущерб общий составляет 11373грн
Они заставляют ждать 180 дней, не дают связаться с отправителем что бы урегулировать вопрос. Уместно удерживают мои средства. В отделении разводят руками и говорят этим занимаются другие специалисты и не дают связаться с супервизером. Банком не доволен
Ответ банка
12 жовтня 2023, 13:35
Добрий день!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, документів, які було надано Вами 10.09.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
На даному етапі очікуємо ЕДРДР від заявника.
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Взяли питання на контроль, за рішенням повідомимо Вас.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, документів, які було надано Вами 10.09.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
На даному етапі очікуємо ЕДРДР від заявника.
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Взяли питання на контроль, за рішенням повідомимо Вас.
Шановне керівництво, в черговий раз звертаюся до Вас щоб виказати Вам свою вдячність за підготовку високо кваліфікованих професіональних працівників та чуйних людей, співробітників відділення за адресою м Кременчук вул Лесі Українки 32/10. Справа в тім що декілька днів назад я помилково перерахував кошти не на ту картку и не зразу це з’ясував, змушений був звернутися до відділення банку в кінці робочого дня, коли працівники вже завершували рабочий день, але не зважаючи на це дівчатка зробили все можливе щоб зв’язувати всі обставини та допомогли мені позитивно вирішити це питання, за що я їм безмежно вдячний. Хочу підтвердити в черговий раз своє переконання, що, а банк найкращий банк України, а обличчя і авторитет вашого банку саме такі працівники. З величезною повагою до Вас інвалід війни другої групи, підполковник у відставці, вдячний клієнт вашого банку Бейкун Олександр Миколайович.
Написати коментар
Ответ банка
12 травня 2023, 11:15
Доброго дня! Дякуємо за високу оцінку наших Спеціалістів. Ваші відгуки мотивують нас працювати ще краще.🍏😊
Доброго дня!
Все, усi моi претензii та незадоволення що до Iнтернет-банкiнгу А-Банка мною офiцiйно скасовуються. Не очикував, що все вирiшиться так швидко, але факт е фактом. Моя проблема з А-Банком, та саме А-Банком успiшно вирiшена у найкоротшiй термiн та у повному обсязi. Усiм, хто менi в цьому допомiг, велике ДЯКУЮ! Вiдтепер я знаю, що А-Банк дiйсно е надiйным банком, вiн дорожить та поважае своiх клiэнтiв i йому можна довiряти та цiлком на нього покластися.
Ще раз!
З пов.,
Костянтин
Коментарі (1)
Все, усi моi претензii та незадоволення що до Iнтернет-банкiнгу А-Банка мною офiцiйно скасовуються. Не очикував, що все вирiшиться так швидко, але факт е фактом. Моя проблема з А-Банком, та саме А-Банком успiшно вирiшена у найкоротшiй термiн та у повному обсязi. Усiм, хто менi в цьому допомiг, велике ДЯКУЮ! Вiдтепер я знаю, що А-Банк дiйсно е надiйным банком, вiн дорожить та поважае своiх клiэнтiв i йому можна довiряти та цiлком на нього покластися.
Ще раз!
З пов.,
Костянтин
Ответ банка
26 лютого 2022, 17:07
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, ми цінуємо Ваш вибір. Ми разом, все буде добре!😊
Дякуємо за відгук, ми цінуємо Ваш вибір. Ми разом, все буде добре!😊
18 февраля 2022 г. в 6 ч 19 мин утра перевел на карту получателя К. эННую сумму денег. Хотел сделать человеку сюрприз. Но сюрприз сделали мне. Оказалось, что карта получателя по каким-то неизвестным мне причинам, заблокирована. Хорошо. Связался я через чат-бот с А-банком, чтобы помогли мне вернуть денежные средства, а это ни много, ни мало пару тысяч гривен. И что мне ответили? Мы ничего сделать не можем. Пусть, мол, получатель разбирается с проблемой на своей стороне. Я известил получателя и он начал разбираться, но и он внятного ответа от банка так и не получил. Дело как-то все затягивается и от банка нет ни ответа, ни привета. Хорошо. У меня вопрос: почему, если карта получателя заблокирована, транзкакция проходит без проблем и мне, отправителю, не было выдано предупреждение или сообщение, что-то типа, извините, так как карта получателя не активна, транзакция осуществлена быть не может. Но нет же. Транзакции спокойно проходят как ни в чем не бывало, а про вернуть денежные средства можно просто-напросто забыть. До сих пор нам внятного ответа никто так и не дал. Полное разочарование, ПОЛНЕЙШЕЕ. Я просто в ярости и шоке. PS: Я выбрал отделение банка из списка только для того, чтобы опубликовать здесь свой пост, но лично проблем ни с одним из отделений банка в Кременчуге меня не было и претензий никаких нет. Поэтому заранее прошу прощения. У меня проблемы с интернет-банкингом и возратом денежных средств.
Коментарі (1)
Ответ банка
24 лютого 2022, 18:24
Добрый день! К сожалению, нам не удалось дозвониться к Вам. Наш Банк при возникновении спорных ситуаций всегда решает подобные вопросы индивидуально с Клиентом, и мы всегда работаем над тем, чтобы Вы получали только хорошие эмоции от сотрудничества с нами. Уже работаем над возвратом средств и будем рады в дальнейшем получать от Вас самые высокие оценки!
2024.02.26 4850грн
Заблокировали карту по причине мошенничества. Спустя 8 месяцев сообщили мне о жалобе и просят вернуть деньги, на мою апелляцию не обращают внимание (все документы предоставил). Общался с оператором банка, он не компетентен на аргументы не реагирует и не хочет разобраться в данной ситуации.
Почему 8 месяцев они молчали?
Почему Я должен возвращать деньги за честные сделке на бирже. Хочу быстрее разобраться в данной ситуации и что бы рассмотрели мою заявку которую Я подавал они даже не смотрели.