Відділення абанку: Дніпро, пр-т Богдана Хмельницького, буд. 119
Адреса:
Дніпро, пр-т Богдана Хмельницького, буд. 119
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
11 жовтня 2024, 16:07
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі перебуває на опрацюванні. Ми повідомимо Вас у разі необхідності додаткової інформації
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі перебуває на опрацюванні. Ми повідомимо Вас у разі необхідності додаткової інформації
Может тут мне помогут решить вопрос, пользовалась а-банком, на счет зашли деньги по айбану, и попросили предоставить происхождение средств, я предоставила им не подошло что-то, и они отказали в обслуживании, сказали заполнить договор о расторжении, я написала и до сих пор не выводят мне средства, а в службе поддержки постоянно постоянно говорят заявка в работе, может тут мне помогут ускорить процесс вывода средств с моего счета, буду благодарна
Коментарі (4)
Ответ банка
25 червня 2024, 13:49
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
Я обычный клиент А-банка из Днепра и являюсь его клиентом уже много лет. Работой самого банка, его сотрудников и службы поддержки я весьма доволен.
Недавно я столкнулся с неожиданной проблемой с использованием бесконтакной оплаты картами А-банка через Google Pay. После автообновления ПО смартфона оплата картами в Кошельке стала недоступна. Пытаясь решить этот вопрос разными способами мне попался один совет использования дополнительного приложения из Google Play. После его установки на экране появился сканер банковских карт. И я подумал, что это приложение таким образом вносит мою карту в Кошелёк. В результате Google просто списал с меня 75 грн за Pro версию. А через месяц пришло уведомление от А-банка об очередном платеже от Google. Это не была подписка, отписываться было не от чего. Это была покупка Prо версии. Результат — платёж и карту я заблокировал. А на её место (один счёт) я по совету поддержки приобрел карту АТБ от А-банка. Результат: не нужно срочно бежать и перевыпускать саму А-карту, деньги за АТБ-карту вернулись на счёт и теперь стали доступны многочисленные скидки на покупки, а сети АТБ.
Для обычного дилетанта да ещё и в возрасте мой вопрос оказался для меня проблемой. И в её решении квалифицированную помощь мне оказали две сотрудницы службы поддержки — операторы 88361 ТАНЯ и 87635 ЮЛЯ. Хочется отметить их работу за их владение ситуацией, понимание, терпение, умение выслушать клиента, предельно понятные объяснения и дистанционное руководство действиями клиента в голосовом режиме.
И ещё раз СПАСИБО службе 7776 за оперативную и квалифицированную помощь — операторам 88361 и 87635.
Написати коментар
Недавно я столкнулся с неожиданной проблемой с использованием бесконтакной оплаты картами А-банка через Google Pay. После автообновления ПО смартфона оплата картами в Кошельке стала недоступна. Пытаясь решить этот вопрос разными способами мне попался один совет использования дополнительного приложения из Google Play. После его установки на экране появился сканер банковских карт. И я подумал, что это приложение таким образом вносит мою карту в Кошелёк. В результате Google просто списал с меня 75 грн за Pro версию. А через месяц пришло уведомление от А-банка об очередном платеже от Google. Это не была подписка, отписываться было не от чего. Это была покупка Prо версии. Результат — платёж и карту я заблокировал. А на её место (один счёт) я по совету поддержки приобрел карту АТБ от А-банка. Результат: не нужно срочно бежать и перевыпускать саму А-карту, деньги за АТБ-карту вернулись на счёт и теперь стали доступны многочисленные скидки на покупки, а сети АТБ.
Для обычного дилетанта да ещё и в возрасте мой вопрос оказался для меня проблемой. И в её решении квалифицированную помощь мне оказали две сотрудницы службы поддержки — операторы 88361 ТАНЯ и 87635 ЮЛЯ. Хочется отметить их работу за их владение ситуацией, понимание, терпение, умение выслушать клиента, предельно понятные объяснения и дистанционное руководство действиями клиента в голосовом режиме.
И ещё раз СПАСИБО службе 7776 за оперативную и квалифицированную помощь — операторам 88361 и 87635.
Ответ банка
23 червня 2024, 8:42
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів 🤗🍏
Більше десяти років тому була іпотека від привату, потім без попередження передали до абанку і там кредит був повністю закритий, і судовим рішенням підтверджена відсутність боргів, і ось вже майже три роки абанк назвонює з вимогами сплатити борг за іпотеку. Не дуже дошкуляє тому що прога від спаму добре працює.
Написати коментар
Ответ банка
15 червня 2024, 11:59
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Я є клієнтом Банку уже 4 роки. З Банком завжди мала плідні ділові стосунки, була задоволена обслуговування і очуківала більшого розуміння від Банку в цей складний період. Після 24.02.2022 я втратила джерело доходу та звернулась до Банку з проханням надання кредитних канікул та тимчасової зупинки нарахування відсотків. Проте отримала відмову. Відсотки нараховуються по картці регулярно, і навіть не було зменшено відсоткову ставку, як у інших Банків. Розчарувалась…
Написати коментар
Ответ банка
22 червня 2022, 16:18
Доброго дня! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Механізм кредитування в Банку тісно пов'язаний з іншими банківськими програмами (депозити та ін), неповернення наданого кредиту, відсотків та винагород може негативно позначитися на функціонуванні Банку в цілому. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом проходить у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума Вашої заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися.
Просимо Вас погашати обов'язкові платежі для зменшення суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
Просимо Вас погашати обов'язкові платежі для зменшення суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
Обратилась в отделение на улице Б.Хмельницкого, которое находится возле ТРЦ TERRA и была приятно удивлена приветливому персоналу, за несколько минут показали как оформить карту Дия и подключить к телефону! Сходили с семьёй в кино, всё работает =)
Коментарі (1)
Ответ банка
27 грудня 2021, 20:16
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку о работе наших Сотрудников! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор. Сделаем все возможное, чтобы сотрудничество с нами и в дальнейшем приносило Вам только хорошие эмоции! 🍏😊
4323 3570 2392 2939 данный номер карты
Кидает людей после оплаты на эту карту. Продает «ссылку на сайт», на котором можно получать до 800 гривен в день))
Написати коментар
Кидает людей после оплаты на эту карту. Продает «ссылку на сайт», на котором можно получать до 800 гривен в день))
Ответ банка
20 листопада 2021, 13:47
Добрый день! Со своей стороны мы зафиксировали факт мошенничества. Также рекомендуем Вам обратиться в полицию для фиксации заявления о мошенничестве. Для уточнения дополнительной информации просим Вас ответить нам в личном сообщении.
Нікому не раджу цей банк бережіть свої нерви!!! Такого поганого обслуговування я ще не зустрічала)