Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Кривий Ріг, мкр-н Сонячний, 60/5
Адреса:
Дніпропетровська область, Кривий Ріг, мкр-н Сонячний, 60/5
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Belaya
8 червня 2024, 16:21
Хочу выразить благодарность, Лещенко Максиму Валерьевичу, начальнику отделения, А банка г. Кривого Рога, который в любое время суток оказывает высококвалифицированные консультации, расчет и подбор депозитных вкладов, клиентоорентированность, а также лёгкость в общении на понятном языке.Приятно быть вашим клиентом, карьерных успехов, Максим Валерьевич! С благодарностью…
Коментарі (2)
Ответ банка
8 червня 2024, 16:54
Дякуємо за високу оцінку та відгук!
Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів🍏😊
Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів🍏😊
Этому банку обсолютно наплевать на своих клиентов и на закон Украны.
Эти мошейники заблокировали мой счет уже более чем 230дней и тупо просто отказываются снимать ограничения в чате телграм и вайбер заблокировали доступ к личному кабинету так же заблокирован посути банк попросту украл у. меня деньги и просто игнорирует. Администрация данного сайта так же не каких действий относительно данной ситуации не предпринимает всем наплевать что эти мошейники называют себя банком это настоящие воры и мошейники которые воруют деньги своих вкладчиков им напдлевать на закон украины как такая шарашкина контора может существовать в Украине и называть себя банком ??
Коментарі (6)
Эти мошейники заблокировали мой счет уже более чем 230дней и тупо просто отказываются снимать ограничения в чате телграм и вайбер заблокировали доступ к личному кабинету так же заблокирован посути банк попросту украл у. меня деньги и просто игнорирует. Администрация данного сайта так же не каких действий относительно данной ситуации не предпринимает всем наплевать что эти мошейники называют себя банком это настоящие воры и мошейники которые воруют деньги своих вкладчиков им напдлевать на закон украины как такая шарашкина контора может существовать в Украине и называть себя банком ??
Ответ банка
30 травня 2024, 12:59
Добрий день!
Розуміємо Ваше бажання вирішити питання якомога швидше, однак хочемо зазначити, що всі дії нашого Банку відповідають чинному законодавству України та внутрішнім правилам Банку з якими Клієнт погоджується при відкритті рахунку в Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта або вирішення питання за скаргою.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
Розуміємо Ваше бажання вирішити питання якомога швидше, однак хочемо зазначити, що всі дії нашого Банку відповідають чинному законодавству України та внутрішнім правилам Банку з якими Клієнт погоджується при відкритті рахунку в Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта або вирішення питання за скаргою.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
07.04 мені (Стриженко Владислав) заблокували картку. Відправив всі документи на пошту. І техпідтримка мені вже 4 дні каже «Очікуйте, будь ласка на дзвінок профільного співробітника банку» і «Протягом дня з вами звʼяжуться» але ніхто так і не дзвонить. Не знаю с чим це звʼязано, дуже прошу вирішити це питання так як пише техпідртимка
Коментарі (2)
Ответ банка
12 квітня 2023, 13:21
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації. Наші Спеціалісти зв'язувались з Вами сьогодні та за результатом з Вами також зв'яжемось. Зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання.
Дякую за чуйне ставлення до клієнтів банку, культуру обслуговування.Працює гарна команда на чолі з керівником.
Написати коментар
Ответ банка
27 лютого 2023, 9:21
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 💚
Відповідь адміністратора
1 березня 2023, 16:10
Відгук не зарахований (на 01.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
9 лютого 2023 року, отримала переказ у відділені А-Банк на. М-н Сонячний, м.Кривий Ріг
Дякую касиру Ользі за обслуговування, дуже ввічливо, швидко)
Було приємно слідкувати за наданням послуг літній жінці в черзі поперед мене, Оля ви Велика розумничка, побільше таких людей і професіоналів …
Написати коментар
Дякую касиру Ользі за обслуговування, дуже ввічливо, швидко)
Було приємно слідкувати за наданням послуг літній жінці в черзі поперед мене, Оля ви Велика розумничка, побільше таких людей і професіоналів …
Ответ банка
10 лютого 2023, 13:53
Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😉🍏
Типовий розводняк на OLX. Вначалі згоджуться на наложену відпраку, потім під виглядом всілякої лобуди виманють гроші мотивуя що коробка здорова, піддон потрібен. Можуть скинути фото з нової почти з товаром, також модуть скинути накладну липову Вона пробивається але вона не активна, тобто товара нема на новій почті. Окремо що збиває з пантелику що на фоні плаче малюк, і це автоматом викликає довіру до даної блядоти. Привіт говнярам. Приблизно знаю що вони з Кривого рогу.
Працює по телефону 380687648643
Написати коментар
Працює по телефону 380687648643
Ответ банка
24 вересня 2021, 17:33
Доброго дня!
Зі свого боку ми зафіксували факт шахрайства. Також просимо звернутися в Ваш Банк, звідки був проведений переказ коштів і написати заяву в поліцію, щоб мати можливість повернути відправлену суму. Для уточнення додаткової інформації просимо Вас відповісти нам в особистому повідомленні.
Зі свого боку ми зафіксували факт шахрайства. Також просимо звернутися в Ваш Банк, звідки був проведений переказ коштів і написати заяву в поліцію, щоб мати можливість повернути відправлену суму. Для уточнення додаткової інформації просимо Вас відповісти нам в особистому повідомленні.
Прошу поощрить работников А-Банка на м-не Солнечном. Очень хорошие девочки, отличный коллектив, хороший руководитель, отзывчивые, внимательные, душевные, добрые. Особо хочу отметить Дутчак Олесю Васильевну, которая своим обоянием вызывает к ней уважение, всегда встречает клиентов с улыбкой, объяснит если, что не ясно. Благодарим вас за таких работников.
Коментарі (1)
Ответ банка
21 вересня 2021, 11:15
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку! Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Відповідь адміністратора
23 вересня 2021, 9:24
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.