Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2-1А
Адреса:
Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2-1А
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
7 лютого 2023, 9:27
Доброго дня! Щодо отримання вкладу та відмови від його продовження повідомляємо: вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за Депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, що діє у Банку для таких депозитів на дату продовження.
Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів.
Відмовитись від продовження вкладу Клієнт може в АБанк24 або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь. У нашому додатку або у версії АБанк24 для ПК, Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу на картку у відповідній вкладу валюті.
Рекомендуємо отримати кошти відповідно до періоду отримання вкладу, якщо рішення не зміниться, у АБанк24 (дата отримання також відображена у додатку) на картку. Також, в разі бажання відмовитись від продовження депозиту на новий строк, радимо в додатку АБанк24, у веб-версії через ПК в розділі «Депозити» натиснути кнопку відмови від продовження.
Ми перевіримо Вашу скаргу на обслуговування та інформацію, яку Вам надавали у відділенні. По рішенню ми зв'яжемось з Вами. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю!
Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів.
Відмовитись від продовження вкладу Клієнт може в АБанк24 або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь. У нашому додатку або у версії АБанк24 для ПК, Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу на картку у відповідній вкладу валюті.
Рекомендуємо отримати кошти відповідно до періоду отримання вкладу, якщо рішення не зміниться, у АБанк24 (дата отримання також відображена у додатку) на картку. Також, в разі бажання відмовитись від продовження депозиту на новий строк, радимо в додатку АБанк24, у веб-версії через ПК в розділі «Депозити» натиснути кнопку відмови від продовження.
Ми перевіримо Вашу скаргу на обслуговування та інформацію, яку Вам надавали у відділенні. По рішенню ми зв'яжемось з Вами. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю!
В мене питання, ось скажіть мені, будь ласка, якщо ось клієнт звертається у відділення банку з довіренністю від натаріуса, яка видана від імені свого батька на сина і вказано таке речення: «Що можна знімати будь-які кошти в будь-яких банківських установах України» і через декілька днів отримую відмову від юрвідділу, мотивують, що не вказано акцент банк, то як діяти далі, а будь-яка банківська фінустанова не є А-банк, прошу ще раз розібратись і вирішити моє питання позитивно, в іншому різі нехай розбирає моє питання головний офіс Нац.банку.
Коментарі (1)
Ответ банка
19 грудня 2020, 14:13
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок, ми зацікавленні допомогти Вам в вирішенні даного питання, ми розглянемо детально всю інформацію та зв'яжемось з Вами.
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок, ми зацікавленні допомогти Вам в вирішенні даного питання, ми розглянемо детально всю інформацію та зв'яжемось з Вами.
Відповіді небуло до кінця наступного робочного дня (дзвінок з банку що вирішують)…
До кінця тижня відповіді ненедали … Звернувшись в банк завірили що подали заявку регіональному, і чекають на результат…
Через тиждень подзвонили і сказали що відхилили, тягнули час і складається враження що ніхто нічого робив…