Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Запоріжжя, пр-т Соборний, 91
Адреса:
Запоріжжя, пр-т Соборний, 91
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, (каса: 08:00-17:00, перерва: 12:00-13:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Олег Волошинюк
15 листопада 2024, 14:20
Цілком адекватний банк) підтримка на рівні! При спробі зламати мене, дуже оперативно спрацювали
Написати коментар
Ответ банка
15 листопада 2024, 14:36
Завжди на варті Вашої безпеки та захисту рахунку 💚💪
31.05.2024 оформила кредит в абанку на суму більше 140к кошти зараховані на дебетову карту. Ці кошти мені потрібно було відправити чоловіку. 100к я без проблем відправила, коли відправляла 40к цей платіж заблокувало (я знала що так буде це нормально таким чином запобігають фінансовим махінаціям)
Я одразу по відео чату подзвонила в банк відповідала на питання — не змогла тільки відповісти точну суму переказу (там було з копійками) менеджер запропонувала мені уточнити суму переказу і набрати знову.
Я так і зробила — відповів інший менеджер, знову задавав ті самі питання і не тільки, я почала з ним сваритися але на питання відповіла! Розмова була по відео тобто менеджер бачив з ким він розмовляє!
Після опитування менеджер фінмоніторингу повідомив що карта розблокована, я можу користуватися коштами!
Коли я спробувала це зробити карта виявилася заблокована!!! Тобто він просто образився і заблокував карту.
Я набрала гарячу лінію мені озвучили що потрібно чекати 3 дні щоб карту розблокували і допомогти мені не можуть.
Хочу зауважити що кошти мені потрібні саме готівкою, єдине що вони мені запропонували розраховуватися картою в магазині
Виходить так що я оформила кредит, плачу за нього % а користуватися не можу через ображеного менеджера
Коментарі (5)
Я одразу по відео чату подзвонила в банк відповідала на питання — не змогла тільки відповісти точну суму переказу (там було з копійками) менеджер запропонувала мені уточнити суму переказу і набрати знову.
Я так і зробила — відповів інший менеджер, знову задавав ті самі питання і не тільки, я почала з ним сваритися але на питання відповіла! Розмова була по відео тобто менеджер бачив з ким він розмовляє!
Після опитування менеджер фінмоніторингу повідомив що карта розблокована, я можу користуватися коштами!
Коли я спробувала це зробити карта виявилася заблокована!!! Тобто він просто образився і заблокував карту.
Я набрала гарячу лінію мені озвучили що потрібно чекати 3 дні щоб карту розблокували і допомогти мені не можуть.
Хочу зауважити що кошти мені потрібні саме готівкою, єдине що вони мені запропонували розраховуватися картою в магазині
Виходить так що я оформила кредит, плачу за нього % а користуватися не можу через ображеного менеджера
Ответ банка
31 травня 2024, 15:25
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Хочу подякувати співробітникам банку за допомогу в поверненні коштів, які були перераховані шахраям.
В вересні переказала кошти на карту А-банку, як виявилося потім, шахраям. Через переписку в телеграмі, як думала з подругою, була ошукана на суму 6800 грн.
Майже відразу зрозуміла і зателефонувала на гарячу лінію А-банку, де зафіксували мою заявку. Потім звернулася до поліції, справу внесли в єдиний реєстр розслідувань, але надії на повернення коштів не дали.
Звернулася і в свій банк, з карти якого переказала, там відповіли, що ні на що вплинути не можуть.
Але сподівання на якусь справедливість залишались: ну не можна ж так, щоб шахраї вільно робили що хотіли і не було на них ніякої управи. Тому я все рівно надала всі данні в службу по боротьбі з шахрайством А-банку.
До речі, дівчина, спеціаліст у відділені, не тільки допомогла це зробити, а й ще й просто підтримала словами, що було дуже цінно в той момент.
Була приємно здивована, коли в листопаді зателефонували з А-банку і повідомили, що вдалося повернути майже всю суму. А в січні гроші були зараховані мені на карту.
Отже, служба банку дійсно працює! Щиро дякую співробітникам за небайдужість!
Коментарі (15)
Майже відразу зрозуміла і зателефонувала на гарячу лінію А-банку, де зафіксували мою заявку. Потім звернулася до поліції, справу внесли в єдиний реєстр розслідувань, але надії на повернення коштів не дали.
Звернулася і в свій банк, з карти якого переказала, там відповіли, що ні на що вплинути не можуть.
Але сподівання на якусь справедливість залишались: ну не можна ж так, щоб шахраї вільно робили що хотіли і не було на них ніякої управи. Тому я все рівно надала всі данні в службу по боротьбі з шахрайством А-банку.
До речі, дівчина, спеціаліст у відділені, не тільки допомогла це зробити, а й ще й просто підтримала словами, що було дуже цінно в той момент.
Була приємно здивована, коли в листопаді зателефонували з А-банку і повідомили, що вдалося повернути майже всю суму. А в січні гроші були зараховані мені на карту.
Отже, служба банку дійсно працює! Щиро дякую співробітникам за небайдужість!
Ответ банка
7 лютого 2024, 20:31
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Терміново знадобились гроші зі строкового депозиту на операцію. Звернувся до відділення. Щиро дякую оператору Натальї (не знаю призвища). Швидке, чемне обслуговування.
Всього через дві доби вже був доступ до грошей.
Ще раз дякую Натальї и загалом працівникам АБанку.
Написати коментар
Всього через дві доби вже був доступ до грошей.
Ще раз дякую Натальї и загалом працівникам АБанку.
Ответ банка
7 жовтня 2023, 8:48
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
Хочу залишити відгук А-Банку, за одних з найкращіх співробітників, які працюють у відділенні в м.Запоріжжі на пр. Соборному біля ТМЦ Україна. Хочешь вийти з банку фінансово грамотною людиною, а не обдертим до нитки, як в інших банках цє роблять, то тобі в А-Банк. Будь-яке питання виріщується за 10/15 хвилин, по при те що я за кордоном, мені завжди допоможуть через вайбер, телеграмм співробітники, які колись дали свій номер, тебе не годують завтраками і не відправляють додому зі словами — «вам передзвонять». А ви бачили колись, як вони відносятся до пенсіонерів? — Коли керівник відділення не цурається і платить комуналку бабці, тому що їй спекотно стояти до каси в черзі, а після цього він бере, юридичну особу (так зрозуміла з діалогу) та також без питань все робить.
Класні фахівці, ось що можу сказати. Я вже 5 років з банком і задоволена на всі 100%.
Написати коментар
Класні фахівці, ось що можу сказати. Я вже 5 років з банком і задоволена на всі 100%.
Ответ банка
12 червня 2023, 9:03
Дякуємо за довіру 💚
Мати пішла оформлювати пенсійну картку в А-банк. Спочатку почали нав’язувати, щоб вона по ссилці працівника встановила додаток. Потім, коли почали оформлення, працівник в додаток до пенсійної Жовтої почав нав’язувати відкриття Зеленої в нагрузку. На відмову від відкриття Зеленої, була отримана відповідь працівниці, що відкрити пенсійний рахунок, без Зеленої вона не може. 👍 Клієнт пішов в Приватбанк. Успіхів в бізнесі.
Коментарі (2)
Ответ банка
1 березня 2023, 17:42
Доброго дня!
Дуже шкода, що у Вас склалась така думка після обслуговування.
Для оформлення картки «Жовта» для отримання пенсії оформлення картки «Зелена» не обов'язково.
Співробітник відділення дійсно провів коротку презентацію картки «Зелена» та показав як користуватися мобільним застосунком ABank24, однак не наполягав на оформленні картки «Зелена».
При оформленні картки через застосунок віддалено першою відкривається картка «Зелена», вже після Ви зможете оформити й картку «Жовта».
Дуже шкода, що у Вас склалась така думка після обслуговування.
Для оформлення картки «Жовта» для отримання пенсії оформлення картки «Зелена» не обов'язково.
Співробітник відділення дійсно провів коротку презентацію картки «Зелена» та показав як користуватися мобільним застосунком ABank24, однак не наполягав на оформленні картки «Зелена».
При оформленні картки через застосунок віддалено першою відкривається картка «Зелена», вже після Ви зможете оформити й картку «Жовта».