Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.1 | 44.05 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Івано-Франківськ, пл. Ринок, 14
Адреса:
Івано-Франківськ, пл. Ринок, 14
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
byriak1313
13 серпня 2024, 11:46
Скарга на Абанк надав довідку ок-5 для підтвердження походження коштів, а вони не можуть вже добу перевірити її і зняти обмеження по карті.
Коментарі (3)
Ответ банка
14 серпня 2024, 18:28
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Минулого тижня звернувся на відділення із запитанням чи буде комісія якшо з валютної карти списувати валюту на криптобіржу через Apple Pay, на що отримав конкретну відповідь що не буде жодної комісії, в той де день здійснив оплату і знялась комісія 2% телефоную на гарячу лінію (всі записи дзвінків зробив, сьогодні надав поліції) в першій розмові дівчина сказала що виникла помилка вона залишає заяву і мені кошти повернуть, тогож дня ввечері після 21 00 мені телефонують з банку кажуть шо це не помилка, а квазі кеш операції і кошти не повернуть я залишив скаргу тому що працівник на відділенні надає інформацію що комісії немає, потім в розмові працівник також каже що помилка і когти повернуть і в наступній розмові зовсім інша інформація, через декілька днів 13 вересня мені сказали що вони провели розлідування і працівник такого не казав, хоча це обман, тому максимально не рекомендую цей банк хоча і користувався ним декілька років, але одразу закрив всі карти і залишив звернення в поліції, наразі очікую відповіді від них. Також дуже здивувало в порівнянні з іншими банками цей банк телефонує ваечері після 20:00, вони записують розмови хоча цього не повідомили мені (а це порушення вимог до взаємодії з клієнтом) і також здивувало що працівник ненадає зовсім ніякої інформації окрім імені в розмові (хоча в інших банках надають персональний індекс для ідентифікації як працівника банку)
Коментарі (3)
Ответ банка
14 вересня 2023, 18:03
Добрий день!
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуції.
Згідно тарифів картки «Жовта», комісія за операції з quasi-валютою складає: 1% по транзакціям в Україні, 2% по транзакціям за кордоном, дана інформація вказана на нашому офіційному сайті, за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zhovta_ua.pdf, а також в застосунку ABank24, у розділі «Тарифи».
Стосовно дзвінків після 20:00, оскільки Ви звернулись до Служби підтримки, після зазначено часу, у телефоній розмові наш Співробітник обіцяла Вам перетелефонувати, щодо Вашого питання.
Запис розмови, проводиться з ціллю оцінки якості обслуговування та використовуються лише для внутрішього аналізу.
З приводу інформації про табельний номер, згідно внутрішніх інструкцій, Співробітники надають його за вимогою.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю з Вами.
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуції.
Згідно тарифів картки «Жовта», комісія за операції з quasi-валютою складає: 1% по транзакціям в Україні, 2% по транзакціям за кордоном, дана інформація вказана на нашому офіційному сайті, за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zhovta_ua.pdf, а також в застосунку ABank24, у розділі «Тарифи».
Стосовно дзвінків після 20:00, оскільки Ви звернулись до Служби підтримки, після зазначено часу, у телефоній розмові наш Співробітник обіцяла Вам перетелефонувати, щодо Вашого питання.
Запис розмови, проводиться з ціллю оцінки якості обслуговування та використовуються лише для внутрішього аналізу.
З приводу інформації про табельний номер, згідно внутрішніх інструкцій, Співробітники надають його за вимогою.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю з Вами.