Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Сміла, вул. Незалежності, 32
Адреса:
Черкаська область, Сміла, вул. Незалежності, 32
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 вересня 2024, 13:56
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Поставив кошти на вивід 7 травня написали що вивід буде протягом 3 календарних днів чекаю уже чекаю 22 дні і кожен раз коли пишеш їм в підтримку вони кажуть що регламент роботи збільшено, а на який час самі не знають
Коментарі (9)
Ответ банка
29 травня 2024, 10:29
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники звязались з Вами вчора через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24 та надали детальну інформацію щодо необхідної від Вас заяви. Очікуємо на Вашу відповідь з заявою та будемо раді допомогти у вирішенні Вашої ситуації.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники звязались з Вами вчора через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24 та надали детальну інформацію щодо необхідної від Вас заяви. Очікуємо на Вашу відповідь з заявою та будемо раді допомогти у вирішенні Вашої ситуації.
Хочу выразить свою благодарность директору банка, и всему персоналу.Банк вошёл в моё положение и простил мне огромные проценты, эти проценты не подъемные для меня тем более сейчас в такое время, персонал очень хороший, вежливые к своим клиентам, на все вопросы отвечают и делают всё чтобы помочь человеку, входят в положение как это было со мной.Банк этот хороший, всем рекомендую.
Коментарі (1)
Ответ банка
11 лютого 2024, 14:19
Дякуємо Вам за відгук і високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Раді що змогли допомогти у вирішенні Вашого питання! 🍏😊
Нещодавно зайшов до Смілянського відділення А-Банку та був дуже здивований що є таке обслуговування та відношення.Прийшов проплатити платіж, а вийшов з картою, застрахованим авто та гарним настроєм.Дуже приємний керівник -Тетяна Полубінська, допомогла в вирішені всіх питань. Всім рекомендую даний банк і смілянське відділення
Написати коментар
Ответ банка
23 липня 2020, 11:03
Дмитро, дякуємо, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще :)
10.06.2020р. О 04:00 я отримала СМС повідомлення з А-банку про те, що з моєї картки (яку я закрила у 2018 році були зняті кошти в сумі 660 грн 90 коп (через інтернет сервіс AMAZON)). Операція була проведена за даними паспорта, які вже НЕ ДІЙСНІ (у січні 2020 року був змінений паспорт).
10.06.2020р. О 10:00 я звернулася до відділення А-банку м.Сміли, що по вул. Незалежності 32, де мені не змогли пояснити чому ця карта активована на сумму 22000грн. ???(а не закрита) чому були проведені вказані вище опперації за даними неіснуючого паспорта???
Менеджер видала довідку про списані кошти в сумі 660 грн 90 коп.
Я звернулась на гарячу лінію А-банку, пояснивши ситуацію, попросила зʼєднати мене із службою безпеки банку, але отримала відмову. Через 20 хвилин мені почали надходити телефонні дзвінки з гарячої лінії, в яких нагадували , що якщо я звернуся до ПОЛІЦІЇ, то за надані банком запити З МЕНЕ БУДЕ СТЯНУТО 250грн.
Зрозумівши, що я не отримаю вкрадених у мене коштів о 16:00 знову звернулася до відділення А-банку щоб погасити борг в сумі 660 грн 90 коп та закрити рахунок картки. Оплативши зазначену суму, попросила видати документ що ця карта закрита на суму 22000грн, але у відповідь отримала довідку про те, що карта буде закрита з 25.07.2020р. і у розмірі 14000грн.
За даними обставинамии довелось викликати поліцію.
Написати коментар
10.06.2020р. О 10:00 я звернулася до відділення А-банку м.Сміли, що по вул. Незалежності 32, де мені не змогли пояснити чому ця карта активована на сумму 22000грн. ???(а не закрита) чому були проведені вказані вище опперації за даними неіснуючого паспорта???
Менеджер видала довідку про списані кошти в сумі 660 грн 90 коп.
Я звернулась на гарячу лінію А-банку, пояснивши ситуацію, попросила зʼєднати мене із службою безпеки банку, але отримала відмову. Через 20 хвилин мені почали надходити телефонні дзвінки з гарячої лінії, в яких нагадували , що якщо я звернуся до ПОЛІЦІЇ, то за надані банком запити З МЕНЕ БУДЕ СТЯНУТО 250грн.
Зрозумівши, що я не отримаю вкрадених у мене коштів о 16:00 знову звернулася до відділення А-банку щоб погасити борг в сумі 660 грн 90 коп та закрити рахунок картки. Оплативши зазначену суму, попросила видати документ що ця карта закрита на суму 22000грн, але у відповідь отримала довідку про те, що карта буде закрита з 25.07.2020р. і у розмірі 14000грн.
За даними обставинамии довелось викликати поліцію.
Ответ банка
12 червня 2020, 13:27
Доброго дня! Дайте відповідь, будь ласка, на наше приватне повідомлення, щоб ми змогли перевірити всю інформацію та допомогти Вам у вирішенні питання.
Открыла депозит для внучки (ей 3 года) в Вашем банке в г.Смела, обслуживание хорошее, все нравится, но очень неудобно пополнять депозит, приходится каждый раз при пополнение приходить с внучкой в банк, а это не всегда удобно, ребенок маленький, часто надо стоять в очереди. А если ты вообще находишься в другом городе, получается, что пополнить депозит вообще не получится, есть возможность пополнять депозит чаще, но не, всегда удобно это делать с ребенком, в банке предложили оформить доверенность, но это стоит денег, может есть другие варианты, при оформлении депозита, таких условий не было, а вот теперь есть, это ну очень-очень не удобно, я ведь не снимаю деньги а пополняю.
Коментарі (9)
Моно банк порвав ділові відносини зі мною я подав заявку на виведення залишку коштів на Абанк від моно я очікував виводу 10 робочих днів хоть вони мені казали що регламент роботи 3 робочих дні як кошти вивелись на карту Абанк, а то і Абанк порвав зі мною договір я у відділенні написав знову заявку на виведення коштів вони сказали що регламент роботи 3 робочих дні але як показує практика то повинні кошти прийти в той самий день коли подав заявку.
І до того що я чекаю уже 4 день я ще й неможу звʼязатися з підтримкою банка коли пишеш їм у чат то вони пишуть одне те саме що подайте заявку але я її уже подав як дзвониш на гарячу лінію то до оператора додзвонитись неможна вони просто перетелефоновують і кажуть що договір розірвано подайте заявку на виведення коштів і після цього кладуть слухавку.
І ЯК ПІСЛЯ ЦЬОГО МОЖНА КОРИСТУВАТИСЯ БАНКАМИ!!!