Сором! Щоб отримати кошти свої, які заблокували ще в листопаді, змушують очікувати вже 5−6 міс орієнтовно, кожного разу запитуюче все інші документи, якщо Ви відмовляєтеся, або взагалі поняття немаєте, що на цей раз придумав Банк.
Менеджер розмовляють з клієнтами так ніби
— то гроші дають Вам з своєі кишені.За свої ж гроші, ще будуть так зневажливо звертатися.
Поводять себе по-хамськи!
персонал — мінус!!!
Неповернення коштів вам гарантоване.
Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 11
Адреса:
Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 11
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
18 березня 2024, 16:01
Добрий день!
В першу чергу хочемо зазначити, що діяльність нашого Банку є максимально прозорою, всі показники звітності та вся необхідна інформація для аналізу є на нашому сайті в загальному доступі: https://a-bank.com.ua/about/reports.
Щодо блокувань рахунку, ми будемо раді перевірити всю ситуацію детальніше. А щодо вкладів, зазначаємо, що ми надаємо завжди всі умови по вкладах при оформленні, всі умови є на нашому сайті та в застосунку АБанк24, та з ними можна ознайомитись до відкриття вкладу, серед яких і умови отримання коштів по вкладах. Також інформація міститься у договорі, який можна отримати у додатку АБанк24 або переглянути шаблон на офіційному сайті у розділі «Депозити»: https://a-bank.com.ua/deposits. Умови договору зі сторони банку не порушуються. Давайте перевіримо, що саме сталося.
Щодо нашої Служби підтримки — всі запитання, які задають наші Співробітники, відомі власнику рахунку та стосуються виключно конкретної ситуації, з якою звертається Клієнт. Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Наш застосунок АБанк24 не стоїть на місці, ми постійно покращуємо його та додаємо нові цікаві можливості. Тарифи максимально прозорі для Клієнтів, та більшість операцій доступна для клієнтів безкоштовно.
Дякуємо за Вашу думку.
В першу чергу хочемо зазначити, що діяльність нашого Банку є максимально прозорою, всі показники звітності та вся необхідна інформація для аналізу є на нашому сайті в загальному доступі: https://a-bank.com.ua/about/reports.
Щодо блокувань рахунку, ми будемо раді перевірити всю ситуацію детальніше. А щодо вкладів, зазначаємо, що ми надаємо завжди всі умови по вкладах при оформленні, всі умови є на нашому сайті та в застосунку АБанк24, та з ними можна ознайомитись до відкриття вкладу, серед яких і умови отримання коштів по вкладах. Також інформація міститься у договорі, який можна отримати у додатку АБанк24 або переглянути шаблон на офіційному сайті у розділі «Депозити»: https://a-bank.com.ua/deposits. Умови договору зі сторони банку не порушуються. Давайте перевіримо, що саме сталося.
Щодо нашої Служби підтримки — всі запитання, які задають наші Співробітники, відомі власнику рахунку та стосуються виключно конкретної ситуації, з якою звертається Клієнт. Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Наш застосунок АБанк24 не стоїть на місці, ми постійно покращуємо його та додаємо нові цікаві можливості. Тарифи максимально прозорі для Клієнтів, та більшість операцій доступна для клієнтів безкоштовно.
Дякуємо за Вашу думку.
Ответ банка
16 березня 2024, 18:25
Добрий день!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 5.6: «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 5.6: «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Співробітниця А-банк по телефону сказала що на мене була скарга!!! Я вже майже два роки займаюсь P2P торгівлею на біржі BINANCE. І до цього все було добре. Але 21.11 мені як завжди перерахували кошти я підтвердила ордер, BINANCE автоматично перерахував цифровий доллар тому покупцеві, все як завжди! Але з’явилось одне величезне «АЛЕ» Той покупець виявився ШАХРАЄМ і після отримання цифрового долару він тихесенько кинув скаргу на мою картку і мою картку без розбору 23.11ЗАБЛОКУВАЛИ! Я просто в шоці. Ось так просто будь хто з ШАХРАЇВ може кинути скаргу і вашу картку відразу БЛОКУЮТЬ! Я надала всі відповідні скріншоти з біржі BINANCE! За останній місяць по, А-банку! Також скинула скріншоти з підтвердженням що даний ШАХРАЙ отримав від мене цифровий доллар! Також скинув скріншоти з відгуками про цього ШАХРАЯ як виявилось він робить це вже не в перший раз! В телеграмм підтримці А-банк написали чекати 5 днів, пройшло вже 7 днів.Але чому я маю чекати? Я стала жертвою ШАХРАЯ і я ще маю чекати!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
1 грудня 2023, 11:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Я дуже вражений роботою відділення А-Банку в м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 11.
Керівник Ігор Бойчук найкращий!!! Важливо брати з нього приклад, бо він не тільки вміє самоорганізовуватися, а ще вміло навчає і передає свій досвід своїй команді.
На мій погляд, Ігор Бойчук має право на навчання інших керівників, як правильно організовувати ефективну роботу банку.
Ввічливість, тактовність, якісний сервіс і швидке вирішення питань.
Швидке обслуговування і тактовні пропозиції щодо нових продуктів і послуг вражає. Найвищий рівень!!!
Мені завжди приємно відвідувати саме це відділення, бо якщо мені потрібно звернутись з банк, то я готовий приїхати з Каскаду в центр, щоб отримати найкращий сервіс і вирішення своїх питань.
Я переконаний в тому, що коли мені потрібно буде відкрити рахунок ФОП, то я обов’язково це зроблю саме тут.
Рекомендую!
Написати коментар
Керівник Ігор Бойчук найкращий!!! Важливо брати з нього приклад, бо він не тільки вміє самоорганізовуватися, а ще вміло навчає і передає свій досвід своїй команді.
На мій погляд, Ігор Бойчук має право на навчання інших керівників, як правильно організовувати ефективну роботу банку.
Ввічливість, тактовність, якісний сервіс і швидке вирішення питань.
Швидке обслуговування і тактовні пропозиції щодо нових продуктів і послуг вражає. Найвищий рівень!!!
Мені завжди приємно відвідувати саме це відділення, бо якщо мені потрібно звернутись з банк, то я готовий приїхати з Каскаду в центр, щоб отримати найкращий сервіс і вирішення своїх питань.
Я переконаний в тому, що коли мені потрібно буде відкрити рахунок ФОП, то я обов’язково це зроблю саме тут.
Рекомендую!
Ответ банка
6 вересня 2023, 8:45
Дякуємо за відгук! Задоволений клієнт — це наймиліше для нас.💚🍏
Обслуговувалася у А-Банку в м. Івано-Франківськ, відділення на стометрівці по вул. Незалежності 11. Хочу відзначити працівників відділення, спеціалісти своєї справи, завжди допоможуть, якісно проконсультують. Найкращий банк, в якому мені доводилося здійснювати банківські послуги, все швидко та доступно, а основне відношення до клієнта. Ще на жодному з відділень банків, не зустрічала такого рівня обслуговування. Банк правильно підбирає працівників!!!
Написати коментар
Ответ банка
31 травня 2023, 12:23
Дякуємо за довіру та високу оцінку роботи наших Співробітників. 😉🍏
Чудовий додаток. Багатофункціональний.
Техпідтримка працює оперативно.
Окремий респект програмістам банку.
Дякую!
Написати коментар
Техпідтримка працює оперативно.
Окремий респект програмістам банку.
Дякую!
Ответ банка
6 травня 2023, 15:00
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Раді, що Ви з нами! 🍏😊
нет очередей, в обслуживании очень вежливы и учтивы, приветливые, досконально отвечают на заданные вопросы, оказывают помощь при выполнении банковских операций, дают сполна информацию о нововведении
Написати коментар
Ответ банка
17 лютого 2021, 16:18
Добрый день!
Спасибо Вам за высокую оценку и Ваш отзыв! Мы ценим Ваш выбор и рады сотрудничеству. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Спасибо Вам за высокую оценку и Ваш отзыв! Мы ценим Ваш выбор и рады сотрудничеству. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Відповідь адміністратора
19 лютого 2021, 18:10
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Уже три дня не могу поменять рубль!!! Говорят можна менять с 9:00 до 17:00, приходжу в 16:35 — 16:50 говорят что нельзя уже поменять!
Коментарі (1)
1. Перше і важливе: перед відкриттям рахунку поцікавтеся про власників Саркісових, скільки коштів вивезено нелегально із країни та сам факт того, що вони усі не тут, коли повинні бути тут. Українці — вчіться мислити критично і перевіряти усю інформацію.
2. Ненадійний банкінг: на власному досвіді — без НБУ та додаткових нервів свої кошти я не змогла забрала із депозитного рахунку. Блокують карти дуже часто безпідставно — навіть із доказом доходів.
3: Ненадійна дешева онлайн підтримка: дають некоретні і неприпустимі запитання, дуже не емпатичні люди, кидають слухавку, не намагаються вирішити проблему, а роблять ситуацію ще гірше. Можуть говорити неправду, запитувати вас про кожну транзакцію — кому, хто ці люли і т.д: коротко то байдужість на дуже високому рівні.
4. Слабенький додаток: часто функціонал тупить.
5. Дуже високі комісії на перекази коштів.
Результат: ділові стосунки із банком на щастя розірвано, але нервів зʼїли дуже багато. Однозначно не рекомендую!
Висновок: на ринку є набагато сильніші банки, завжди ставлю за приклад Монобанк — чудова команда підтримки, додаток, умови та й власники та й інші непогані. Тому перед вибором, кому ви довірятимете свої кошти — добре подумайте і проаналізуйте реальну ситуацію, бо я, на жаль, цього не зробила раніше і витратила багато свого часу на некомпетентних людей.
Єдиний позитив: співробітник у самому ж відділенні банку — дуже компетентна людина, головне не попасти на онлайн підтримку.