Добрий день!
В першу чергу хочемо зазначити, що діяльність нашого Банку є максимально прозорою, всі показники звітності та вся необхідна інформація для аналізу є на нашому сайті в загальному доступі:
https://a-bank.com.ua/about/reports.
Щодо блокувань рахунку, ми будемо раді перевірити всю ситуацію детальніше. А щодо вкладів, зазначаємо, що ми надаємо завжди всі умови по вкладах при оформленні, всі умови є на нашому сайті та в застосунку АБанк24, та з ними можна ознайомитись до відкриття вкладу, серед яких і умови отримання коштів по вкладах. Також інформація міститься у договорі, який можна отримати у додатку АБанк24 або переглянути шаблон на офіційному сайті у розділі «Депозити»:
https://a-bank.com.ua/deposits. Умови договору зі сторони банку не порушуються. Давайте перевіримо, що саме сталося.
Щодо нашої Служби підтримки — всі запитання, які задають наші Співробітники, відомі власнику рахунку та стосуються виключно конкретної ситуації, з якою звертається Клієнт. Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Наш застосунок АБанк24 не стоїть на місці, ми постійно покращуємо його та додаємо нові цікаві можливості. Тарифи максимально прозорі для Клієнтів, та більшість операцій доступна для клієнтів безкоштовно.
Дякуємо за Вашу думку.