Знову трапилась неприємна ситуація з, А банком.
Ми підійшли спитати чи можна купити валюту у оператора у відділенні А-банк, вулиця Гетьманська, 20, Новомосковськ, Дніпропетровська область, 51200 29.05.2023 о 14:10 приблизно, це перше питання нам сказали так і ми зайняли чергу в касу і потім я попросила роздрукувати квитанції за комуналку у оператора поки чекаємо в черзі, оператор сказала зараз надійде дзвінок, щоб роздрукувати квитанції і попросила натиснути 1 не слухаючи, можливо моя вина, що я не прослухала дзвінок, вона роздрукувала квитанції і сказала чекати чергу в касу. По приходу додому я виявила, що без мого відома мені відкрили карту є відновлення, яка мені взагалі не потрібна. Звернулась до оператора у чаті він повідомив, що це без мого дозволу неможливо, але виявляється, що працівник банку у м. Новомосковськ дозволяє собі шахрайські дії по відношенню до клієнтів. Сьогодні мені відкрили карту, а завтра, що спишуть кошти і не повідомлять? Потім коли я запитала у оператора коли був перший вхід у застосунок мені надали відповідь о 15.39, а карту відкрили о 14:15 коли я була біля оператора, що видно по камерам. Дуже прикро, що оператори дозволять собі такі шахрайські дії, а оператори в чаті їх прикривають. Будьте уважні, адже вам теж можуть відкрити карту без вашого відома, додаткову і навіть не попередити.
Оператор чата допоміг закрити карту, сама ситуація певно і його шокувала.
Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Новомосковськ, вул. Гетьманська, 20
Адреса:
Дніпропетровська область, Новомосковськ, вул. Гетьманська, 20
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
19 вересня 2023, 10:59
Доброго дня! Дякуємо за прийнятий дзвінок. Раді, що питання з зарахуванням коштів вирішено. Ми перевіримо Ваше звернення до Служби підтримки на коректність консультації.
Стосовно ситуації з відкриттям картки, надали Вам відповідь у попередньому Вашому відгуку, раді, що питання також було вирішено. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Стосовно ситуації з відкриттям картки, надали Вам відповідь у попередньому Вашому відгуку, раді, що питання також було вирішено. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Ответ банка
29 травня 2023, 18:55
Доброго дня!
Перш за все, бажаємо принести вибачення, стосовно ситуації, яка виникла.
Ми обов'язково, детально, перевіримо надану Вами інформацію.
Для Вашої безпеки, просимо завжди уважно прослуховувати інформування, яке надходить у телефонному дзвінку.
Обіцяємо зробити все можливе, для не повторення даної ситуації та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Перш за все, бажаємо принести вибачення, стосовно ситуації, яка виникла.
Ми обов'язково, детально, перевіримо надану Вами інформацію.
Для Вашої безпеки, просимо завжди уважно прослуховувати інформування, яке надходить у телефонному дзвінку.
Обіцяємо зробити все можливе, для не повторення даної ситуації та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Доброї ночі! Зверталась до підтримки, А банку так як за реферальною програмою не нарахування кешбек. Здавалося б просто звернення, але затягнулося на годину. По перше виявляється людина відкрила не ту карту, у посиланні нічого не було сказано яку саме відкрити потрібно. Також кешбек надається тільки з 18 років за реферальною програмою, це можна побачити натиснувши інфо, але на головній сторінці рефералки керівництво вирішило це не писати, краще заховати десь це у застосунку в умовах і шукай потім. Далі коли я попросила оператора зафіксувати пропозицію вона мені тричі написала, що всі умови у вас в А24,і казала що проблема саме в тому що відкрита карта не зелена, а інша. Потім (передісторія на початку діалогу я відправила номер телефону запрошеного та скрін) оператор повторно запросила номер телефону та повідомила, що тепер інша проблема, клієнту менші 18 років всі умови в А24, хоча б пояснила де, ну то не важливо я знайшла. Далі саме цікаве я запитала то за категоріями теж не буде кешбеку на що мені відповіли до 18 років кешбеку немає. Ввечері ми перевірили і о чудо за категоріями є кешбек, то виявляється співробітники банку самі не знають продуктів банку. Коли я повідомила, що кешбек за категоріями до 18 років є і мене не вірно проконсультували мені скинули посилання на уіп тільки б я відчепилась. Лояльність на рівні приват банку. Не порекомендую цей банк через неякісні консультації.
З приводу відділення то там працюють виключно компетентні та ввічливі люди, а у чатах наче студенти 18 річні…
Коментарі (1)
З приводу відділення то там працюють виключно компетентні та ввічливі люди, а у чатах наче студенти 18 річні…
Ответ банка
27 квітня 2023, 11:30
Доброго дня!
Дійсно, згідно Умов та правил Банку, якщо запрошеному клієнту менше 18 років, бонус за запрошеного клієнта не нараховується. Дана інформація також відображається в застосунку ABank24 (меню Інше — Запросити друга — і).
Нам шкода, що Ваш досвід спілкування з нашими Співробітниками був негативним. Ми обов'язково перевіримо звернення на коректність консультації та зробимо все для не повторення ситуації.
Дійсно, згідно Умов та правил Банку, якщо запрошеному клієнту менше 18 років, бонус за запрошеного клієнта не нараховується. Дана інформація також відображається в застосунку ABank24 (меню Інше — Запросити друга — і).
Нам шкода, що Ваш досвід спілкування з нашими Співробітниками був негативним. Ми обов'язково перевіримо звернення на коректність консультації та зробимо все для не повторення ситуації.
Я пенсіонер і після того як оформила картку Зелена від А-Банку тепер точно і пенсію переведу, тому що майже всі операції зараз можна зробити у телефоні, щоб зайвий раз не виходити — то ковід, то самі розумієте, вже не молода, та й син під боком допоможе. Дівчатка у відділенні завжди допомагають, одного разу розказали мені, що до картки я могу підключити послугу кешбек та отримувати кошти за свої покупки від банку, спочатку не повірила, а вже з сином вдома почитали побільше про цю послугу.
У той же день спробували підключити собі нове телебачення і на мій рахунок банк зарахував 20% від вартості телебачення! Як на мене, це дуже вигідно! Я розказала вже і сусідці, і кумі, поки не вірять, що так легко, от чекаю Їх у гості, будемо дивитися)
Написати коментар
У той же день спробували підключити собі нове телебачення і на мій рахунок банк зарахував 20% від вартості телебачення! Як на мене, це дуже вигідно! Я розказала вже і сусідці, і кумі, поки не вірять, що так легко, от чекаю Їх у гості, будемо дивитися)
Ответ банка
18 грудня 2022, 8:55
Доброго дня! Дякуємо за відгук, високу оцінку і рекомендації! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів і переваги співпраці з нами! 🍏😊
05.12.2022 Обратились в отделение А-Банк, г. Новомосковск. Днепр.обл., за помощью в открытии счёта, по военному билету. Карту оформили быстро и профессионально. Спасибо сотруднику банка. Бондаренко Виктории Александровне.Каждый на своём месте приближает нашу Победу.
Написати коментар
Ответ банка
5 грудня 2022, 13:31
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знов у наших відділеннях! 🍏😊
Искренне и от всей души благодарна сотруднику А Банка за оперативное решение вопроса! Я случайно и ошибочно провела платеж в валюте, а должна была провести в гривне. После обращения в отделение мне посоветовали обратиться на горячую линию банка, что я и сделала. Менеджер банка выслушала меня и приняла заявление в усной форме, пообещав решение вопроса в течении 3 рабочих дней. И о счастье… утром в понедельник 31 октября деньги вернулись на карту! Просто супер! Работа профессионалов! Все буде Украина!
Написати коментар
Ответ банка
31 жовтня 2022, 16:42
Доброго дня!
Раді, що нам вдалося вирішити Ваше питання. Намагатимемося і надалі приносити Вам лише позитивні емоції, від обслуговування. 🍏😉
Раді, що нам вдалося вирішити Ваше питання. Намагатимемося і надалі приносити Вам лише позитивні емоції, від обслуговування. 🍏😉
Відповідь адміністратора
2 листопада 2022, 19:49
Отзыв не засчитан (на 02.11.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Много лет являюсь клиентом банка, регулярно пользуюсь услугами, не смотря на внешние ситуации вношу средства, на второй день войны внесла средства по условиям «Быстрые наличные», а в благодарность банк весь мой кредитный лимит (карта закрыта была уже как пол года) урезали до 5 тыс, проявив лояльность к постоянному клиенту! Сегодня ещё лучше новость, убрали % на остаток средств, учитывая всё, я так понимаю, банку клиенты не нужны, по этому буду рассматривать более комфортные банки.
Написати коментар
Ответ банка
24 березня 2022, 19:23
Добрый день! Мы стараемся предоставить кредитование всем Клиентам и сделали даже в текущих условиях доступными до 5000 грн на кредитных картах А-Банка. При этом Вы можете пользоваться деньгами постоянно в рамках доступного баланса на карте.
По вопросу начисления процентов хотим отметить, что лишь временно приостановлено начисление процентов на остаток собственных средств на карте, однако Вы можете рассмотреть наши предложения по депозитам, по которым действуют выгодные процентные ставки или услугу «Копилка». Подробнее по этой ссылке: https://a-bank.com.ua/deposits.
По вопросу начисления процентов хотим отметить, что лишь временно приостановлено начисление процентов на остаток собственных средств на карте, однако Вы можете рассмотреть наши предложения по депозитам, по которым действуют выгодные процентные ставки или услугу «Копилка». Подробнее по этой ссылке: https://a-bank.com.ua/deposits.
Благодарю банк за быстрое и доступное оформление карты Дия через приложение А24, не был клиентом этого банка, решил оформить счет Дия через А-Банк, что бы получить помощь от государства. Зашел в приложение и оформил карту, было максимально доступно и понятно пошагово. Подал заявку. Сумма пришла в указанный срок. Спасибо за оперативность!!!
Написати коментар
Ответ банка
24 березня 2022, 17:18
Спасибо, что Вы с нами😊🤝
Хочу выразить благодарность всему коллективу за отличное обслуживание, за помощь в решении всех вопросов, за компетентность. Очень чуткий коллектив, я обслуживаюсь и в других банках, но таких отзывчивых и квалифицированных специалистов больше нет нигде. Прошу высшее руководство поощрить всех сотрудников отделения.
Так держать вам пожелаю,
Никогда не унывать
И своим профессионализмом,
Как всегда, мне помогать!
Написати коментар
Так держать вам пожелаю,
Никогда не унывать
И своим профессионализмом,
Как всегда, мне помогать!
Ответ банка
28 липня 2021, 10:10
Добрый день! Спасибо Вам за высокую оценку и Ваш отзыв о работе наших Сотрудников, нам очень приятно! Мы ценим Ваш выбор и рады сотрудничеству. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Добрый день, прошу помощи так как уже просто крик души. Примерно 2.5 года назад оформила кредитную карту в этом воровском учреждении. На карте был нулевой баланс. Девочка в отделении сказал, что нужно позвонить на горячую линию и запросить нужную кредитную сумму. В итоге в кредите было отказано. Через месяц я решила заблокировать карту, так как кредит так и не был одобрен. И вот, спустя 2.5 года банк в компании коллекторов требует погасить долг в размере свыше 3х тысяч гривен, якобы за обслуживание карты. Мне и моей семье звонят коллекторы, угрожают расправой, могут позвонить и в 22,:00. Но последней каплей стал звонок моему ребенку. Дочке 7 лет. Сегодня утром. Эти отморозки напугали ребенка. Я требую чтобы этот проклятый банк оставил мою семью в покое. Я вам ничего не должна. Денег я у вас не брала. Сейчас планирую пойти в прокуратуру и написать заявление об угрозах. Благо сохранила все смс и писала все разговоры с коллекторами.
Написати коментар
Ответ банка
19 травня 2020, 11:33
Добрый день, Елена! Взяли Ваш вопрос на контроль, по решению с Вами обязательно свяжется наш Специалист. Мы обязательно проверим всю информацию и сделаем всё возможное для решения вопроса.
0/10