Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення абанку: Вінниця, вул. Келецька, 130-А

Адреса:
Вінниця, вул. Келецька, 130-А
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
15 листопада 2023, 1:02
I have been using A-bank for more than two years, and I must say that it is a wonderful bank. The customer service is very professional. The representatives go out of their way to help you and do not stop until they are able to solve the problem. I have had reasons to contact the customer care on several occasions for help since I left Ukraine in 2022, and they always respond promptly, day or night.
Recently, I needed help changing the mode through which I receive messages from the bank. After getting in touch through their Telegram chat bot, a customer service representative joined the chat almost immediately, politely spoke with me and resolved my problem quickly. When I was having problems paying for a service, I contacted them and then helped me swiftly. They are always very prompt and efficient.
I only have praise for this bank, no complaints!
The A-bank team, thank you, you’re the best!
Коментарі (2)
Ответ банка
абанк
abank24
15 листопада 2023, 10:17
Thank you for being with us regardless of the distance 🥰
1
31 травня 2023, 13:37
Дипозит оформлявся в електронному вигляді без роздруківки, при цьому працівник банку обіцяв перезвонити перед його закінченням. Це був не перший депозит у цьому відділені і завжди перезвонювали. Дипозит закінчився ніхто не перезвонив. Дипозит офорляв працівник що звільнився (Працівник, що звільнився перезвонив у банк і нагадав їм про мій депозит). Начальник відділення заявила, що цей дипозит її не цікавить, бо він оформлений не нею. Це було сказано в такому тоні ніби це я заборгувала банку кошти, а не банк мені.
Коментарі (5)
Ответ банка
абанк
abank24
31 травня 2023, 16:38
Доброго дня! Щодо отримання вкладу та відмови від його продовження повідомляємо: вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за Депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, що діє у Банку для таких депозитів на дату продовження.
Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів.
Відмовитись від продовження вкладу Ви можете самостійно в АБанк24 в розділі «Депозити» або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь (з першого дня відкриття до закінчення вкладу, крім дат періоду отримання депозиту). У нашому застосунку АБанк24 Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу на картку у відповідній вкладу валюті.
Ми перевіримо Вашу скаргу на обслуговування та інформацію, яку Вам надавали у відділенні. За результатом зв'яжемось з Вами.
5 не зарахована
1 лютого 2023, 16:25
Отличный банк, очень лояльная Служба поддержки, все четко, удобно, и понятно! Буду дальше пользоваться и рекомендовать друзьям. Очень приятные представители банка.Специалисты банка в онлайн-чате доходчиво и оперативно помогли прояснить некоторые вопросы по обслуживанию.Случилось так, что деньги нечаянно перевел не тому адресату, сразу обратилась в банк через тех.поддержку на отмену операции. Сотрудник банка Наталья Терехова, очень быстро, и оперативно решила мою проблему! Я думал, что всё, зависли мои деньги, буду вечно добиваться возврата, а нет, проблему понял моментально, отменил операцию. Я была в шоке! Благодарю А- банк за оперативность, отзывчивость и доброжелательность! Так держать! Вы-супер, ребята! С уважением Юрий Саньков!!!
Коментарі (6)
Ответ банка
абанк
abank24
1 лютого 2023, 16:38
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ваше питання було вирішено, завжди раді допомогти.😊
1 не зарахована
17 вересня 2020, 13:30
К сожалению, данное отделение находится рядом с домом, поэтому иногда приходится пользоваться их услугами!!! Являюсь клиентом. Абсолютно некомпетентный и печальный персонал. Сегодня нужно было проплатить $ инвойс, сумма значительно меньше чем 200т. пришли с паспортом и кодом. перед переводом проконсультировались — все норм, подтвердили, положили деньги — через 5 мин приходит сообщение предоставьте банку всю информацию для подтверждения источника доходов. потому что сумма более чем 90т нуждается в обязательном фин мониторинге. естественно об этом никто ничего не сказал. после отказа — отказались сразу отдать деньги(или с минус 1% от суммы). прождали 40мин. забрали.
То есть, для оплаты — мне нужно бежать в другой банк брать справку о наличие депозита, или подавать налоговую ведомость, или брать справку с работы о зарплате. Мне кажется, это полный бред.
Если у банка такие жесткие требования к своим клиента — об этом нужно сообщать и предупреждать.
Банком можно пользоваться только для оплаты коммуналки и обмена валюты, все остальное это, наверное, очень сложные процессы.
Коментарі (2)
Ответ банка
абанк
abank24
17 вересня 2020, 15:56
Добрый день!
Приносим Вам извинения за неудобства в этой ситуации. Данная ситуация могла произойти по причине того, что Банк проводит анализ финансовых операций Клиентов согласно закону (Ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації доходів»). Чтобы у нас была возможность более детально разобраться в данному вопросе ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
3
20 серпня 2020, 20:26
Після всім відомого банкопаду та виведення з ринку різних банків і схемних і нормальних і проблемних, в кожного банку була особиста причина, банківська система дійсно втратила кваліфікованих працівників та здорову конкуренцію, а обслуговування в банках, які залишились на ринку банківських послуг, перетворилось на лотерею (зможуть обслуговувати чи ні) або на якись суцільні нерви та відверта низька кваліфікація працівників, які зараз працюють в банківській системі. Я, як класичний представник малого бізнесу, який не дивлячись на безліч проблем в Україні та пандемію SARS CoVid-19, ще працює, робить свій вклад, щоб ВВП цієї країни хоча би колись почало збільшуватись… Так от, звичайний представник малого бізнесу, який обслуговується в великому системному банку (про обслуговування в якому якось напишу пізніше), і обслуговування в якому дійсно огидло, оскільки воно не є комфортне та в якому взагалі не розуміють потреби та проблеми малого бізнесу, вирішив проаналізувати та спробувати обслуговування в іншому банку, і увагу привернуло відділення А-Банку, яке було розташовано по щоденному маршруту, що було однією з умов обслуговування, щоб було зручна логістика до банку.
Привітна керівник відділення дала надію, що можливо в банківській системі не все втрачено, але на жаль це виявилось не так, а АТ А-Банк абсолютно не має уяви, як обслуговувати малий бізнес або будь-які юридичні особи, моя думка може бути субєктивна, але не може банк, який працює в правовому полі України та який декларує комфорт для клієнта робити наступні речі:
1. Ідентифікувати клієнта відеодзвінком на популярний месенджер, від служби безпеки банку, з метою показати власний паспорт і обличчя, якесь середньовіччя, можливо для кредиту на телевізор так це норма, але коли мене в відділенні фотографували з картоткою два чи три раза, такий метод ідентифікації мені абсолютно не зрозумілий.
2. Втрачати особисті данні клієнта, в т.ч. і копії документів, тому що щось там з системою чи пропало в системі.
3. Надавати клієнту не достовірну інформацію або не повну інформацію: наприклад, як діяти, коли тобі керівник відділення говорить, що операційний час з 9-00 до 20-00 і в цей проміжок часу за проведення платіжного доручення знімається фіксована комісія, а Служба підтримки категорично стверджує, що так операційний час такий, але в певний проміжок часу комісія одна, а в інший проміжок часу комісія інша, і це все операційний час, а інтернет банкінг завіряє що то вже після операційний час, і я по колу, вибачте, як «повний дебіл», так і не можу (за три тижні обслуговування ) зрозуміти яка і коли комісія з мене стягується і коли оплачуються платіжні доручення надіслані в банк в 17-00 і з якою комісією. Повністю цю інформацію в банку надати не можуть до цього часу. А втрачені 300,00 гривень не зрозуміло за що комісій, відповідно, ніхто не поверне і не збирається повертати
4. Збирати 30000 гривень півдня, щоб видати їх з картки підприємця
5. Порушувати чинне законодавство: сьогодні (20.08.2020) оператор Служби підтримки повідомила, що в банку не працює режим «Дата валютування», хоча дата валютування є обовязковим параметром будь-якого платіжного документа, згідно чинного законодавства України, «і платіжне доручення виконується, після того, як воно набирається» (передаю слова оператора). Як це в усіх банках працює, а в А-Банку не працює. Цікаво коли цей банк перевіряв Національний банк України на відповідність внутрішньої політики банку нормативним актам України?
6. Використовувати не допрацьованого та не зручного програмного забезпечення. Інтернет банкінг А24 для Бізнесу працює з труднощами в деяких меню не відображаються частина операцій, не можливість сформувати підсумкову виписку в бажаних періодах дат, наприклад, щоб сформувати виписку за тиждень для бухгалтерії, мені потрібно якусь частину операцій формувати в підсумковій виписці, іншк частину в оперативній виписці, 20% відсотків набраних платіжних доручень чи надходжень коштів не відображаються в «Історіїї платежів», для того щоб підтвердити платіжне доручення, на компютер постійно скачується якись файл, який постійно потрібно завантажувати, потім запускати, кошмар це так не зручно займає багато лишнього часу, та ще й повільно працює.
І саме головне, що до цих пір не розумію, чому кожен крок ФОПа в банку має здійснюватись через Колл Центр (Службу підтримки) до якої потрібно час, щоб дозвонитись натиснути 5 раз різні кнопки, в результаті чого зєднатись з не професіним та не кваліфікованим оператором не вирішити проблему, тому що оператор (сьогодні це була Катерина) не може переключити на більш досвідченого спеціаліста, і в підсумку все рівно залишитись сам а сам з невирішеною проблемою чи не кваліфіковано наданій консультації…
На жаль, експеримент не вийшов, все вище описане в системних банках просто не можливо, або зведено до мінімума, можливо цьому банку краще працювати в роздрібному сегменті видавати кредити на холодильники і пральні машини, можливо в тому сегменті можна дозволити собі так працювати з клієнтами…
Написав цей відгук, для таких самих, як я підприємців, які цінують свій час, щоб не повторювали моїх помилок та не тратили час і не нерви на такі експерименти з новим обслуговуючим банком.
Коментарі (4)
Ответ банка
абанк
abank24
21 серпня 2020, 17:54
Доброго дня, Іван!
Дякуємо Вам, що знайшли час залишити відгук про наш Банк, для нас це дуже важливо! Ми обов'язково ознайомимось з усіма пунктами Ваших зауважень та зв'яжемось з Вами для надання відповідей.:)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення абанку за адресою Вінниця, вул. Келецька, 130-А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в абанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  абанку розташованому за адресою  Вінниця, вул. Келецька, 130-А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.