Видали валютний депозит у євро, одна з купюр була пошкоджена.
Не вірю, що касир не знає або не бачить, які купюри у нього в наявності.
Одиниця — за відсутність клієнтоорієнтованого підходу і видачу завідомо пошкодженої банкноти.
Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Львів, вул. Коперника, 32
Адреса:
Львів, вул. Коперника, 32
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 жовтня 2024, 17:31
Добрий день!
Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Проте, при відправці коштів переказом коштів з картки на картку (технологія P2P) банк-відправник коштів не має інформації про істотного отримувача коштів, а саме даних власника рахунку в іншому банку. Ви можете сформувати квитанцію в застосунку àbank24 з повною інформацією. Проте, у разі необхідності отримання документу з вказанням даних отримувача таку операцію варто проводити як платіж за допомогою кнопки Інші платежі — За реквізитами.
Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Проте, при відправці коштів переказом коштів з картки на картку (технологія P2P) банк-відправник коштів не має інформації про істотного отримувача коштів, а саме даних власника рахунку в іншому банку. Ви можете сформувати квитанцію в застосунку àbank24 з повною інформацією. Проте, у разі необхідності отримання документу з вказанням даних отримувача таку операцію варто проводити як платіж за допомогою кнопки Інші платежі — За реквізитами.
Ответ банка
14 грудня 2022, 18:27
Доброго дня! При отриманні коштів у касі Ви як Клієнт можете перевірити точну суму виданих Вам коштів та якість отриманих купюр не відходячи від каси. Якщо стан купюр викликає зауваження, Ви можете звернутися до Співробітників з вимогою обміну купюр, також не відходячи від каси.
Ми детально перевіримо інформацію по цій ситуації та сподіваємось, що ця ситуація не вплине на Ваше подальше обслуговування.
Ми детально перевіримо інформацію по цій ситуації та сподіваємось, що ця ситуація не вплине на Ваше подальше обслуговування.
Сьогодні ні в кафе, ні в супермаркеті не змогла розрахуватись своєю картою, а банку (жовта)
В колл центрі обіцяли виправити до 18:00, проте проблема не зникла.
З чим це пов’язано і як тепер мені отримати мої кошти з картки?
Написати коментар
В колл центрі обіцяли виправити до 18:00, проте проблема не зникла.
З чим це пов’язано і як тепер мені отримати мої кошти з картки?
Ответ банка
28 листопада 2022, 19:43
Доброго вечора! Приносимо вибачення за вказані незручності. Дійсно, на жаль, спостерігались складнощі в роботі наших карт.На цей час робота відновлена і всі транзакції проходять успішно. Робимо все, щоб забезпечити безперебійну роботу та будемо раді отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
Найвищий курс валют при знятті готівки за кордоном серед банків України.
Написати коментар
Ответ банка
13 жовтня 2022, 14:53
Доброго дня!
Зняття готівки, закордоном, відбувається за картковим курсом Банку, актуальний курс можна переглянути у додатку АБанк24. Звертаємо увагу, що за зняття готівки, в банкоматі, закордоном, передбачена комісія за рахунок власних коштів — 2%, за рахунок кредитних — 4%.
Для того, щоб у нас була можливість розібратися в питанні більш детально, будь ласка, дайте відповідь нам в особистих повідомленнях.
Зняття готівки, закордоном, відбувається за картковим курсом Банку, актуальний курс можна переглянути у додатку АБанк24. Звертаємо увагу, що за зняття готівки, в банкоматі, закордоном, передбачена комісія за рахунок власних коштів — 2%, за рахунок кредитних — 4%.
Для того, щоб у нас була можливість розібратися в питанні більш детально, будь ласка, дайте відповідь нам в особистих повідомленнях.
Допоможіть вирішити ситуацію
Оплачувала еліменти на карту колишнього чоловіка
Тепер мене подали в виконавчу службу
Щоб підтвердити свої платежі має бути прізвище і імʼя, кому я відправляла кошти
У банку сказали кондефіційна інформація
Допоможіть вирішити цю проблему