Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Рівне, вул. В. Чорновола, 27
Адреса:
Рівне, вул. В. Чорновола, 27
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 жовтня 2022, 17:05
Дякуємо за відгук та Ваш вибір, дуже раді, що Ви з нами. Зробимо все, щоб Ви й надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування. 😊
Доброго дня. Стикнувся з такою проблемою вже в друге. Проводив платіж на юридичну особу при введенні даних платежу вказувалось усі дані по отримувачу і призначення платежу. Коли прийшлось роздрукувати квитанцію там побачив -точніше нічого не побачив. Жодних даних по отримувачу. Жодного слова які я вказував в призначенні платежу. Просто вказано «КОМУНАЛЬНИЙ ПЛАТІЖ» КУПІВЛЯ. Якась нісенітниця — компанія отримувача немає жодного відношення до Комунального підприємства! Звернувсь на онлайн чат а там — Вибачаюсь але банк немає можливості надати «нормальної» квитанції з даними отримувача і призначенням платежу завірену печаткою банку. Надали розгорнуті дані на простому листку! І квитанцію з печаткою де нема нічого вказано! По друге, під час оплати звернув увагу — Банк вказував що гроші списуються без відсотків за операцію… ( за комунальний платіж гроші за проведення операції не беруться) хоча вкінці списались і гроші за проведення платежу. Поясніть як таке можливо! З інших банків такий платіж проводився нормально — з даними вказаними мною в отримувачі і в призначенні! Більше через цей банк не буду проводити платежі. Гроші можуть списались і пропасти!!! Доказати що вони пішли в ту організацію яку я вказував під час оплати юридично важко! Попередня ситуація у мене так і закінчилась гроші списались з рахунку і пропали. До отримувача не дійшли. Надати їм квитанцію з даними де вказані отримувач я не зміг. В Підтримці банку розводять руками! Ось Вам і Банк!
Написати коментар
Ответ банка
26 березня 2020, 10:55
Доброго дня, Олександр!
Розуміємо, що виникла неприємна ситуація, наші фахівці займаються Вашим питанням.
Розуміємо, що виникла неприємна ситуація, наші фахівці займаються Вашим питанням.
Хочу також висловити свою думку про Фінансову Установу А-БАНК …
Чи все бездоганно звичайно не може все бути бездоганно враховуючи ситуацію з 24, Банківський сектор постійно піддається кібератакам і це би було би дивно якщо я надрукував би що все бездоганно, АЛЕ як завжди в Україні має місце АЛЕ, враховуючи ситуацію яку начасі ми маємо команда, А — Банк справляється швидко це стосовно надання свого продукту який у них заявлено…
З приводу Кредитної лінії я читав багато негативних відгуків, так А-Банк 24 Лютого був змушений обмежити дані кошти, але це зробили усі банки, і це мене також не обійшло стороною і я не можу за це піддавати критики А-Банк чи будь який інший банк, Завдяки цьому вистояла банківська система України. А стосовно А-БАНК Він встояв у ці часи і зберіг гроші своїх клієнтів і продовжував нараховувати % по депозитах за що я йому дуже вдячний.
З приводу додатку (якщо коротко щоб скоротити текст відгуку)також дуже зручний …
Служба підтримки швидко реагує і це також додає великий плюс. Для тих кому не до відома фінансові установи начасі отримують массу спаму від наших друзів в кавичках і з окупованих територій. Ось чому я ставлю великий плюс службі підтримки А-Банк.
«Тепер додам з приводу Кредитної лінії так її також відновив до тих меж що для мене являється необхідний в межах моїх доходів щоб не наважити свій бюджет у разі при користуванні коштами банку, як пам’ятаємо вище я написав чому було обмежено, Просто написавши в службу підтримки…
Ах так і що мені подобається в А-Банк до кожного клієнта індивідуальний підхід з широким спектром рекомендації і порад у такий буремний і не легкий для нас час.
Тому 5 із 5 заслуговує за свою тяжку працю у цей час так як всі свої продукти надає в повному обсязі на всі 100%.
Ах так з Негативного у інше я відмітити
Не працює у Суботу так як більшість зараз людей мають повний графік роботи і завантаженні іншою роботою для перемоги і Субота це єдиний день щоб відвідати банк у випадку необхідності…
Але це меньше негативно чим більш.
Так як вам також в цей Буремний час потрібно турбуватися про своїх рідних і близьких.
P.S Дякую тим хто прочитав мій відгук до кінця. Бажаю вам всім мирного неба над головою наскільки це можливо в наш буремний час…