Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Полтава, вул. Івана Мазепи, 26
Адреса:
Полтава, вул. Івана Мазепи, 26
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
LUSUY
23 червня 2020, 11:56
Полюзуюсь картой, своевременно закрываю задолженности. У меня нет просрочки по платежам, даже не было превышения люготного периода, всегда закрывал раньше. Смысл кредитного лимита, если нельзя его использовать? Уехал в командировку, а тут такая лажа! (банк был вынужден пересмотреть решение о предоставлении кредита по карте. Вам доступны только личные средства. А-банк.) Надежд на А-банк никаких, пустые слова. Хорошо что хоть наличные взял с собой. Разочарован в банке полностью!
Написати коментар
Ответ банка
23 червня 2020, 13:52
Добрый день! Сожалеем, что возникла данная ситуация. Мы обязательно проверим всю информацию и свяжемся с Вами по результату рассмотрения.
В Полтаві у відділенні А-Банку на І.Мазепи, 26 18.05.18р. сплачувала податки підприємця Цап В.В., а саме 819,06 ЄСВ призначення 71040000 і 744,60 єдиний податок призначення 18050400. Касиру Рудич Т.А. було дано квитанції з цьго податку за квітень 2018 — для зручності набору реквізитів, але вона через неуважність відправила всі суми на ЄСВ!!!.. У вересні податкова повідомила про надоїмку по сплаті єдиного податку на ту суму, що 744,60грн. Підприємець отримала штраф 1862грн. А тепер питання: хто має за це відповісти? Я сплачую 10 грн, або 1% комісії, довіряю ці платежі саме цьому банку (я була впевнена, що у маленькому відділенні співробітники більш уважні і менш затуркані) і маю щоразу перевіряти кожну цифру???? Така ситуація стається не вперше. Просто я помічала ці помилки і до вечора все виправляли. Чому платники мають нести покарання за неуважність касира, який плямує репутацію Банку? І чому я плачу комісію, якщо Банк не може дати гарантію, що мої платежі потраплять за призначенням!? mila.mir78@i.ua
Коментарі (5)
Сегодня заканчивается депозит.Зашел в отделение сказали что забрать можно только послезавтра т.к небудет гривны.Предупреждал еще месяц назад когда попалнял депозит.Может у банка проблемы.Депозит закончился деньги должны быть в кассе так должен работать НОРМАЛЬНЫЙ банк а неходить клянчить деньги а банк будет диктовать свои условия
Коментарі (6)