Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Одеса, пр-т Небесної Сотні, 47/3-А
Адреса:
Одеса, пр-т Небесної Сотні, 47/3-А
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 травня 2024, 10:10
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомлені, будемо раді розібратись у Вашій ситуації та допомогти.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомлені, будемо раді розібратись у Вашій ситуації та допомогти.
Наверно 10 лет если не больше есть карта банка с высоким кредитом, так же есть не закрытый кредит быстрые деньги осталось ещё пару платежей платил 2 года исправно все было хорошо. 7 января провёл сделку p2p продал 88usdt деньги мне пришли на счёт все было как обычно. 11 января мне заблокировали карту и попросили квитанции особенно интересовались той сделкой 7 января квитанции у меня не оказалось, по причине не опытности, не знания вообщем возможно я должен был иметь эту квитанцию, но ее нет. Вообщем я должен отказаться от 3600 которые были мне зачислены 7 января и тогда возможно банк продолжит отслуживать мой счёт, я спрашиваю если у вас есть притензии на 3600грн заблокируйте мне эту сумму, но верните мне мои остальные деньги, Отказываются, настаивают под давлением того что счёт будет заблокирован со всеми моими деньгами включая 3600 грн спорные.я объясняю я не могу признать себя виновным в том чего я не делал, через несколько дней нужно платить тут же кредит, денег у меня нет я об этом предупредил. Ситуация
Коментарі (7)
Ответ банка
14 січня 2024, 9:58
Добрий день! У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Специалисты банка, быстрого в течении 10 минут, проконсультировали, по сути договора, очень удобное, качественное и быстрое обслуживание, благодарю специалистов, А Банк за работу)))
Написати коментар
Ответ банка
14 червня 2023, 16:38
Дякуємо за високу оцінку та відгук. Раді, що змогли допомогти у вирішенні Вашого питання.🍏😊
Хочу сказать что прекрасный банк в обслуживании, персонал отличный, абсолютно всегда помогают решить любой вопрос 24/7 в чате, в приложении удобства использования высокого качества, всё быстро и удобно, лимиты прекрасны и проблем с переводом никаких.
Обязательно советую людям использовать этот банк не пожалеете.
Коментарі (1)
Обязательно советую людям использовать этот банк не пожалеете.
Ответ банка
14 травня 2023, 12:18
Дякуємо за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Хочу виразити подяку Золенко Денису Павловичу, співробітнику А-Банку який знаходиться по проспекту Небесної Сотні, 47/3, Одеса. Багаторазово допомагав мені у вирішенні питань з фінансовими операціями. Денис Павлович, завжди зацікавлений в вирішенні питань, ввічливий, доступно та зрозуміло надає потрібну інформацію.
Написати коментар
Ответ банка
15 квітня 2023, 8:43
Дякуємо Вам за відгук і високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Будемо раді бачити Вас знову в наших відділеннях.💚
в банке АБанк не принмаеют валюту/купюры с мелким пятном или написаннымии фломастерами. Полный бред. В другом банке те же купю приняли без проблем. В этот банк ни ногой. Монобанк, смените партнёра!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
10 червня 2021, 20:25
Добрый вечер! Наш Банк не работает с банкнотами инкассо, а согласно сообщению НБУ № Э.AB.0.0.0.0/1-33604 от 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», решение об обмене валюты принимает Кассир. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на Ваше дальнейшее обслуживание. Приносим извинения за неудобства в данной ситуации. Также мы желаем детально разобраться в ситуации, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
ПРОФИСИОНАЛЫ. Обслуживание на высшем уровне.
Коментарі (1)
Ответ банка
3 березня 2021, 11:40
Добрый день, Виталий! Благодарим, что нашли время и оценили нашу работу! Ценим Ваш выбор и рады Вашему обслуживанию в нашем Банке! Будем и дальше стараться приносить Вам хорошие эмоции от сотрудничества с нами! :)
Відповідь адміністратора
5 березня 2021, 8:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Банк з кожним разом вимагав і вимагав нові документи, спочатку це було: пояснити одну транзакцію останню, потім довести всі свої доходи після чого зажадав пояснити всі операції за 2 місяці, а в результаті попросив довести, що у мене є криптогаманець.
Після надання документів про депозити, облігації (допомогу ЗСУ), про всі транзакції з чеками та підтвердженням, про сплату податків з оплати послуг «з дизайну». А також про те, що в мене є зареєстрований 3 роки тому криптогаманець. Банк попри все просто вирішив відмовитися від мене як клієнта і зрештою заблокував усі кошти та картки.
Усі кошти збиралися і були в обороті депозитів в а-банку останні 2,5 роки. Після чого мене попросили заповнити заяву, щоб перевели кошти на інший рахунок. Термін переказу 3 дні. Пройшло більше 72 годин, за цей час 3 рази зв’язувався з операторами та консультантами а-банку, і чесно скажу, комунікація мене просто шокувала, почнемо з того, що виявилося, банк порушує закони та підтвержую це по затримці відправки коштів і на ходу придумує свої нові закони, А саме: як повідомив оператор банк може затримати переказ коштів на 1 місяць, коли запитуєш про порядок номер моєї заявки, оператор відповідає що у них немає номерів заявок, і все хаотично приймається і робиться. Всі аргументи банку «у нас затримки» на питання про приблизні терміни банк нічого не може від слова зовсім повідомити, оскільки як уточнювалося 3 рази весь процес хаотичний і банк просто намагається зробити якнайшвидше без конкретики. Досі кошти не були надіслані, моя заявка не оброблена, банк зовсім не йде на зустріч. На цей момент не рекомендую банк, хоча до цього зазначу для мене особисто це був один із найкращих та лояльних банків, які трималися за своїх клієнтів.
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банку підтвердити будь-яких документів перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банк підтвердити будь-яких документів: перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».