Після ситуації яка склалася з банком, користуватися ним більше не буду
13.09.24 на мій рахунок було переведено з-за кордону 49 000 грн, від мого друга на купівлю телефону
Мій рахунок був обмежений через надходження великої суми, банк запросив підтверджуючі документи звідки прийшли ці кошти, документи були надані 14.09.24
Банком було заявлено що перевірка триватиме до 24 годин
Сьогодні 15.09.24, пройшло вже 24 години, а банк ще нічого не перевірив
Служба підтримки існує лише в телеграмі в вигляді бота, зв’язатись з оператором не можливо, щоб поговорити з живою людиною і мені пояснили що мені робити.
Посилка з телефоном вже чекає на пошті, забрати я її не можу через те що банк погано виконує свої обов’язки
Уявіть ситуацію якби ці кошти були переведені мені для важливої операції, що мені потрібно було б робити, лягати і помирати, тому що банк вирішив що я якась злодійка
Я навіть не знаю що я буду робити якщо банку не підійдуть документи і докази які я надала, просто забути про свої гроші чи що, це якийсь жах
Банк ЖАХЛИВИЙ, нікому не раджу заводити рахунки в цьому банку
Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Адреса:
Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 листопада 2024, 12:55
Вдячні за довіру до нашого банку! Ми дуже цінуємо, що ви змогли поділилися своїм досвідом та раді, що Аліна змогла вам допомогти. Ваші звернення будуть ретельно опрацьовані нами для уникнення схожих непорозумінь в майбутньому, адже ми прагнемо надавати нашим клієнтам найкращий сервіс і постійно працюємо над його вдосконаленням.
Дякуємо, що продовжуєте обирати нас 💚
Дякуємо, що продовжуєте обирати нас 💚
Ответ банка
15 вересня 2024, 17:21
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у обраний Вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у обраний Вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Даже одну звезду поставить А-Банку это слишком щедрая оценка. К сожалению нет возможности поставить ноль звезд или даже минус.
Я ФОП, открыла счет в этом банке и эквайринг. Все было нормально до момента возмещения средств эквайринга. Банк просто заблокировал немалую сумму и не возмещает. Попытки выяснить в чем дело, объяснить ситуацию-бесполезны. Запросы письменные — ответы банка выглядят ка издевка. Сами же заявляли, что если в течении 6 месяцев не будет обращений других банков — средства вернут. Но увы прошло 8 месяцев ни жалоб других банков, но и деньги тоже не возвращают.
Более того, звонила их же служба безопасности со стационарных телефонов и предлагала «решить вопрос». Более полумиллиона гривен банк присвоил себе. Как результат нервы, стресс и проблемы с выживанием моего бизнеса.
Не ведитесь на «выгодные предложения» с этим банком останетесь без денег, при том там даже не напрягаются им на свои же правила и инструкции наплевать.
Коментарі (2)
Я ФОП, открыла счет в этом банке и эквайринг. Все было нормально до момента возмещения средств эквайринга. Банк просто заблокировал немалую сумму и не возмещает. Попытки выяснить в чем дело, объяснить ситуацию-бесполезны. Запросы письменные — ответы банка выглядят ка издевка. Сами же заявляли, что если в течении 6 месяцев не будет обращений других банков — средства вернут. Но увы прошло 8 месяцев ни жалоб других банков, но и деньги тоже не возвращают.
Более того, звонила их же служба безопасности со стационарных телефонов и предлагала «решить вопрос». Более полумиллиона гривен банк присвоил себе. Как результат нервы, стресс и проблемы с выживанием моего бизнеса.
Не ведитесь на «выгодные предложения» с этим банком останетесь без денег, при том там даже не напрягаются им на свои же правила и инструкции наплевать.
Ответ банка
3 серпня 2024, 19:06
Добрий день!
Ми розуміємо, наскільки важливо для Вас вирішення цієї ситуації. Ми неодноразово направляли запити на надання додаткової інформації, проте, на жаль, не отримали відповідей. Для вирішення Вашого питання, просимо Вас надати запитувану раніше інформацію.
Ми розуміємо, наскільки важливо для Вас вирішення цієї ситуації. Ми неодноразово направляли запити на надання додаткової інформації, проте, на жаль, не отримали відповідей. Для вирішення Вашого питання, просимо Вас надати запитувану раніше інформацію.
25 березня 2023 року я потрапила на шахраїв, відправила 2000 грн за послуги, які не надали. Після переводу мені чітко дали зрозуміти, що людина у вʼязниці і це її заробіток. Я залишила скаргу в А-банк, навіть не сподівалась на повернення, хотіла щоб заблокували його, і більше нікого не змогли обманути. Через рік до мене звернувся банк і сказав, що справу розглянули і гроші повернули. Для мене це дуже було несподівано, але приємно. Тому прошу вас не залишати ці справи, і якщо ви попали в такі неприємні обставини не опускайте руки, пишіть та звертайтесь. А-банк я не ваш клієнт, але ви перші хто на мою думку вирішив таке питання, дякую вам за це.
Коментарі (8)
Ответ банка
13 липня 2024, 10:03
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли допомогти Вам з вирішенням питання😊
Хочу выразить благодарность оператору банка за оперативное и профессиональное обслуживание в чате. Решение вопросов было быстрым и эффективным. Оператор проявил высокий уровень компетентности и вежливости, что создало положительное впечатление. Благодарю за отличный сервис!
(Надія — ID звернення:
SGgb)
Коментарі (4)
(Надія — ID звернення:
SGgb)
Ответ банка
18 лютого 2024, 12:28
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Все дуже професійно! Конкретно, своєчасно! Дякую за діловий підхід!
З повагою, Тоня П. В.
Коментарі (1)
З повагою, Тоня П. В.
Ответ банка
6 лютого 2024, 11:52
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
Почитала комментарии и убедилась в компетенции данного банка! Воры!!! Перевела бабушке деньги по вестерн Юнион, которые попытались украсть. Сказали, что ошибка перевода. А сами уже быстро их получили по коду и прикарманили. Который бабушка дала ранее и ей ответили ошибка перевода приходите в понедельник!!! Все легко доказать! Деньги вернули! Не до «коллеги» с другого банка позвонили, когда бабушка пришла у них получить свой перевод и видимо в компе увидели, что перевод и выдача денег осуществлена по документам, но бабушке денег никто не дал. Так что те быстро позвонили и вернули деньги уже без чека и квитанции!!! Естественно. Второй раз то чек не выйдет на уже полученные деньги не бабушкой.
Позорище! Бессовестные работники!!! Грошь вам цена, а не 50$
Коментарі (1)
Позорище! Бессовестные работники!!! Грошь вам цена, а не 50$
Ответ банка
15 серпня 2023, 13:15
Доброго дня!
Ми перевірили описану Вами ситуацію.
На жаль, при виплаті переказу, дійсно стався технічний збій.
У наших Співробітників не було жодного наміру привласнити кошти клієнта, тому одразу після виявлення ситуації, ми зв'язались з клієнтом та запросили до відділення, для отримання коштів.
Нам щиро шкода, що Ваша бабуся зазнала незручностей при обслуговуванні в нашому Банку, але ми сподіваємось, що це не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Ми перевірили описану Вами ситуацію.
На жаль, при виплаті переказу, дійсно стався технічний збій.
У наших Співробітників не було жодного наміру привласнити кошти клієнта, тому одразу після виявлення ситуації, ми зв'язались з клієнтом та запросили до відділення, для отримання коштів.
Нам щиро шкода, що Ваша бабуся зазнала незручностей при обслуговуванні в нашому Банку, але ми сподіваємось, що це не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Хочется отметить персонал данного отделения, всегда все быстро и слажено, редко провожу более 20 минут в отделении, что говорит об интенсивности и оптимизации данного отделения.
Особая благодарность Касирам, а именно Юхно Сабине Александровне за отзывчивость и профессионализм.
Написати коментар
Особая благодарность Касирам, а именно Юхно Сабине Александровне за отзывчивость и профессионализм.
Ответ банка
3 серпня 2023, 14:56
Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Я обратилась за картой на Адмиральский проспект,1а очень хорошо меня приняли помогли с открытием карты дали мне оплату частями спасибо большое отличный банк
Написати коментар
Ответ банка
16 листопада 2022, 20:30
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Активировал подписку за 1 грн на сайте, но забыл отвязать карту. Соответственно через неделю начали списывать деньги (благо на карте не было нужной суммы). Конечно после такого написал в поддержку после чего мне напомнили о разделе «Подписки». Там я смог увидеть когда списали с меня ту самую 1 грн. Благодарю за помощь Руслана)
Отзыв о банке писал недавно, но напишу тут ещё раз коротко: классный, удобный, без каких-либо проблем банк. Чего только стоит дизайн приложения)
Написати коментар
Отзыв о банке писал недавно, но напишу тут ещё раз коротко: классный, удобный, без каких-либо проблем банк. Чего только стоит дизайн приложения)
Ответ банка
12 червня 2022, 18:04
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, всегда рады помочь.😊
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, всегда рады помочь.😊
Пока мне не попалась менеджер Алина, сип номер 88484. Этот человек решил мою проблему за 10 минут, как оказалось, дело было не в правилах банка. А в нежелании делать лишнюю работу у других специалистов. Алина — чудесный менеджер, компетентный, и человек с большой буквы. Я рада, что такие люди работают у нас в банках и оказывают помощь и поддержку людям, когда это действительно необходимо. Я остаюсь клиентом данного банка, с надеждой, что они проведут беседу с сотрудниками, чтоб все равнялись на работу Алины. Из-за халатности остальных менеджеров, я чуть не осталась на улице в другой стране. Из-за профессионализма Алины — все мои проблемы решились за 10 минут.