Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Олександрія, пр-т Соборний, 63
Адреса:
Кировоградська область, Олександрія, пр-т Соборний, 63
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Вікторія Бондаренко
14 липня 2023, 11:32
Дякую консультантам А-банк за якісні послуги, чітко і доступно пояснюють та допомагають вирішити проблему, на відміну від Приват банку, А-банк мені подобається більше через свої кешбеки та платежі без комісій. Я задоволена. Дякую працівникам❤️
Написати коментар
Ответ банка
14 липня 2023, 12:08
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Раді, що Ви з нами! 🍏😊
Доброго дня!
Ніколи не думала, що буду змушена надати розголосу ситуацію по банку, але ситуація з А-банком на стільки обурлива, що хочется, щоб про неї дізналось як найбільше людей.
Мою картку заблокували 10 листопада 2022 року, через платіж який надійшов мені на картку. Далі було днів 20, коли я намагалсь з’ясувати, що саме я порушила та чому мою картку заблокували.
Нарешті 1 грудня мені пояснили, що потрібно надати підтвердження надходження коштів за весь листопад. Я зраділа. Бо це було дуже легко. Але була обурена тим, що для з’ясування цього потребувало так багато часу — 20 днів спілкування з операторами для того щоб зрозуміти що трапилось. Та просто очікувати за процедурою 3 дні, потім ще 3, потім ще 3 дні… Бо такий регламент — треба просто чекати, коли тобі пояснять що саме трапилось.
Ну тут можна зрозуміти: банк велика система — свої бюрократичні правила.
Отже надіслала 1 грудня документи. Мені сказали, що треба чекати результати фін перевірки. Декілька разів перепитувала коли будуть результати, відповідь:«Очікуйте, з вами зв’яжуться"
Ось вже лютий. Я дізнаюсь, що мої документи перевіряють протягом 180 днів, бо це так за регламентом. Намагються з’ясувати що саме трапилось (що саме не кажуть). Я перепитую, чи надала усі документи, отримую відповідь, що «так» і потрібно тільки очіквати. (Записи аудіо дзівінків, якщо що в мене зберігаються)
Добре, чекаю.
Минають 180 днів. Звертаюсь до оператора. Вони за традицією кажуть, що треба почекати на дзвінок від фахівця (тобто декілька днів, а якщо оператор не зателефонує, то знову подати заявку). І нарешті дзвінок! Під час якого я дізнаюсь, що потрібно було надіслати документи на яких видно дату! Бінго!!! Чому мені про це не повідомили за 180 днів???
Надсилаю у той самий день! Надсилаю поштою, надсилаю у чат з онлайн операторами (бо з якоїсь причини мого листа від 1 грудня фахівець не бачить саме у травні. У квітні ще бачили. Збіг обставин). Провсяк випадок дублюю інформацію усюди.
І ось минає декілька днів, а мені повідомляють, що мою картку заблокували на 180 днів з 1 квітня. На питання яке було рішення по минулому блокуванню — не отримую.
Та що найдивніше — причина блокування 10 листопада та 1 квітня збігається!
Тобто банк заблокував мою картку ще на 180 днів по тій самій причині, не надавши відповіді що було не так по першому розгляду!!! А так можно робити до безкінечності. Бо я не можу ніяк на це вплинути.
ЦЕ — ШАХРАЙСТВО!!! Підступне зберігання чужих коштів, не даючи змогу скористатися їми більше ніж 180 днів без пояснення причини.
Я надала усі документи (так казав оператор на дзвінку), я очіквала 180 днів!
Коментарі (3)
Ніколи не думала, що буду змушена надати розголосу ситуацію по банку, але ситуація з А-банком на стільки обурлива, що хочется, щоб про неї дізналось як найбільше людей.
Мою картку заблокували 10 листопада 2022 року, через платіж який надійшов мені на картку. Далі було днів 20, коли я намагалсь з’ясувати, що саме я порушила та чому мою картку заблокували.
Нарешті 1 грудня мені пояснили, що потрібно надати підтвердження надходження коштів за весь листопад. Я зраділа. Бо це було дуже легко. Але була обурена тим, що для з’ясування цього потребувало так багато часу — 20 днів спілкування з операторами для того щоб зрозуміти що трапилось. Та просто очікувати за процедурою 3 дні, потім ще 3, потім ще 3 дні… Бо такий регламент — треба просто чекати, коли тобі пояснять що саме трапилось.
Ну тут можна зрозуміти: банк велика система — свої бюрократичні правила.
Отже надіслала 1 грудня документи. Мені сказали, що треба чекати результати фін перевірки. Декілька разів перепитувала коли будуть результати, відповідь:«Очікуйте, з вами зв’яжуться"
Ось вже лютий. Я дізнаюсь, що мої документи перевіряють протягом 180 днів, бо це так за регламентом. Намагються з’ясувати що саме трапилось (що саме не кажуть). Я перепитую, чи надала усі документи, отримую відповідь, що «так» і потрібно тільки очіквати. (Записи аудіо дзівінків, якщо що в мене зберігаються)
Добре, чекаю.
Минають 180 днів. Звертаюсь до оператора. Вони за традицією кажуть, що треба почекати на дзвінок від фахівця (тобто декілька днів, а якщо оператор не зателефонує, то знову подати заявку). І нарешті дзвінок! Під час якого я дізнаюсь, що потрібно було надіслати документи на яких видно дату! Бінго!!! Чому мені про це не повідомили за 180 днів???
Надсилаю у той самий день! Надсилаю поштою, надсилаю у чат з онлайн операторами (бо з якоїсь причини мого листа від 1 грудня фахівець не бачить саме у травні. У квітні ще бачили. Збіг обставин). Провсяк випадок дублюю інформацію усюди.
І ось минає декілька днів, а мені повідомляють, що мою картку заблокували на 180 днів з 1 квітня. На питання яке було рішення по минулому блокуванню — не отримую.
Та що найдивніше — причина блокування 10 листопада та 1 квітня збігається!
Тобто банк заблокував мою картку ще на 180 днів по тій самій причині, не надавши відповіді що було не так по першому розгляду!!! А так можно робити до безкінечності. Бо я не можу ніяк на це вплинути.
ЦЕ — ШАХРАЙСТВО!!! Підступне зберігання чужих коштів, не даючи змогу скористатися їми більше ніж 180 днів без пояснення причини.
Я надала усі документи (так казав оператор на дзвінку), я очіквала 180 днів!
Ответ банка
17 травня 2023, 15:10
Доброго дня!
Питання на контролі, перевіряємо інформацію щодо Вашого звернення, наш Співробітник зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Питання на контролі, перевіряємо інформацію щодо Вашого звернення, наш Співробітник зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Самый удобный. Быстрый и лучший банк. Операторы в службе поддержки просто класс. Были ситуации где не понимала что делать, но всегда все объяснят. Спасибо большое за такую работу. Всем рекомендую 🍏🍏🍏
Написати коментар
Ответ банка
4 червня 2022, 11:03
Добрый день! Спасибо Вам за отзыв, нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников, будем стараться и дальше радовать Вас! 🍏😊
Відповідь адміністратора
6 червня 2022, 19:06
Отзыв не засчитан (на 02.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
10.06.21 в 18:40 я решил погасить плановый платёж по кредиту, предварительно положив на карту денег. Зайдя в мобильное приложение в пункте «Кредиты» я нашёл соответствующий пункт и указав сумму нажал кнопку погашения. Деньги списались с карты моментально. в тот же вечер, около 9 часов пришло уведомление о повторном списании данного платежа, но уже в счёт кредитных средств, а это плюс 4% к сумме. ПОзвонив в службу поддержки, оператор создала заявку № 868263 и на следующий день представитель банка сказала, что банк всё сделал корректно и мой первый платёж это не погашения платежа, а досрочное погашение кредита. т.к. в договоре указано, что платёж списывается автоматически. Словом указав на мою глупость. Но у меня было 2 кредитных договора на тот период и положив снова деньги на карту я решил не испытывать судьбу и 11.06.21 в 11:31 погасил полностью второй кредит. Выбрав полное погашение в мобильном приложения я погасил кредит о чём пришло соответствующее уведомление в выписку… Но вечером, около 9 часов снова произошло списание средств за погашенный уже кредит, но т.к. я положил денег немного с запасом это произошло в счёт личных средств и я не потерял 4% за кредитные средства.
Подведя итог я хотел бы заявить, что А-банк украл у меня почти 2000 гривен моих денег. Теперь я не знаю, получится ли мне вернуть деньги.
Коментарі (2)
Подведя итог я хотел бы заявить, что А-банк украл у меня почти 2000 гривен моих денег. Теперь я не знаю, получится ли мне вернуть деньги.
Ответ банка
12 червня 2021, 10:26
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и принятый от нас звонок.
Действительно по Вашему договору предусмотрено погашение путем ежемесячного списание средств с Вашей карты. В разделе «Кредиты» с помощью кнопки «Погасить» можно вносить дополнительные платежи для досрочного погашения кредита. Переплата по кредиту уже была Вам возвращена.
Мы очень надеемся на дальнейшее сотрудничество с Вами и сделаем все, что Вы были довольны обслуживанием.
Благодарим Вас за отзыв и принятый от нас звонок.
Действительно по Вашему договору предусмотрено погашение путем ежемесячного списание средств с Вашей карты. В разделе «Кредиты» с помощью кнопки «Погасить» можно вносить дополнительные платежи для досрочного погашения кредита. Переплата по кредиту уже была Вам возвращена.
Мы очень надеемся на дальнейшее сотрудничество с Вами и сделаем все, что Вы были довольны обслуживанием.
Сегодня хотела снять личные! средства с карты, но оказалось карта заблокирована.сходила в этот ужасный банк там мне сказали что карта заблокирована по причине просрочки в другом банке более 30 дней.оплатите долг в том банке и мы вам разблокируем карту.также они могут заблокировать ваш денежный перевод.и тут вопрос: какое отношение а банк имеет к другим банкам и моим личным деньгам, в отделении мне не обяснили.и если теоретически у меня есть просрочка то это дело мое и того банка.мне удалось личными средствами оплатить через а24 кредит, и тут же карту я закрыла.постараюсь быстрее вернуть кредит и больше не иметь дела с этим банком.и вам не советую.
Коментарі (1)
Здравствуйте! После поступления на мой счёт крупной суммы, банк заблокировал все операции по карте.Позвонили из банка, попросили прийти и заполнить анкету и предоставить все документы по движению денег на счету с начала года. Деньги мои, давал в долг знакомому несколько раз, он возвращал их мне на карту. Какие я могу предоставить документы банку? Что мне делать в этой ситуации? Прошло уже 10 дней, от банка тишина… Помогите советом, или адвокатской услугой.
Коментарі (12)
Сегодня для себя сделала вывод, что обслуживаться в А-банке больше не буду, такой грубости при обслуживании я ещё не встречала. Работала со мной кассир — Холодова Илона Алексеевна. Хочу акцентировать — стоя в очереди она грубила не только мне, но и клиентам которые обслуживались передо мной. Простите, но я пришла к этой девушке не дамой, а непосредственно на её рабочее место!
Коментарі (1)