Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Біла Церква, бул. Олександрійський, 19
Адреса:
Київська область, Біла Церква, бул. Олександрійський, 19
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
lincevskaat
7 жовтня 2024, 9:05
Попал в триугольник на п2п в криптоботе, заблокировали карту еще в п’ятницю, согласился на возвра тому человеку которого через мое имя обманули, А БАНК сколько ждать возврата средст тому человеку? Какой регламент? Оператори говорять что єто людской фактор, і нада ждать пока тот человек отправит им реквізити, нету конкретики, сколько ждать розблокировки своих денег 1 месяц? Пол года? Ответьте хоть тут, мой іпн 3541703738, в п’ятницю сказали до 3 робочих дней, сегодня уже говорять нету никакого точного срока?
Написати коментар
Ответ банка
7 жовтня 2024, 12:13
Добрий день!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Для повернення суми коштів у разі згоди банком проводиться процес дебетування, який може зайняти деякий час.
Ми наразі займаємось Вашим питанням, і як тільки заявку буде опрацьовано, ми обов'язково зв'яжемося з Вами.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Для повернення суми коштів у разі згоди банком проводиться процес дебетування, який може зайняти деякий час.
Ми наразі займаємось Вашим питанням, і як тільки заявку буде опрацьовано, ми обов'язково зв'яжемося з Вами.
16 квітня 2024 року в знайомої зломали телеграм канал і від її імені надійшло смс, надати допомогу шляхом перерахування коштів на карту, а банку (власник не вона), це прохання не викликало підозри так як я вже неодноразово таким чином її виручила. Перевівши кошти зі своєї карти Приват на карту, а банку через 15 хвилин стало зрозуміло, що це шахрайство. Я звернулася до Приват банку та, а банку — в службу безпеки і в кіберполіцію з заявою про шахрайство. Дії співробітників, а банку заслуговують -Подяки. 18 квітня частина (половина) коштів мені була повернута на картковий рахунок. Дякую! Хотілось би зрозуміти чому лише половина перерахованих коштів. Дякую за реагування.
Коментарі (3)
Ответ банка
18 квітня 2024, 18:16
Добрий день! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашої професійної Служби безпеки. Сума, яка Вам повернулась на картковий рахунок — це кошти, які Банку вдалось самостійно повернути Вам. Для повернення повної суми радимо звернутися до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий сприяти розслідуванню та надасть всю необхідно для вирішення цієї ситуації інформацію на офіційні запити поліції.
После смерти матери третий год не могу получить вклад. Банк не отвечал на запросы нотариуса.Потом отвечал что нет никаких денег. После обращения в суд признал наличие денег. Теперь не ответил на запрос нотариуса. Это уже четвертое или пятое обращение. Напишу жалобу в нацбанк. И вынужден буду обратиться в суд о принудительной выплате, но уже со штрафными санкциями к банку в виде процентов по курсу нацбанка.
Коментарі (2)
Ответ банка
29 вересня 2023, 11:41
Доброго дня!
Банк надав відповіді стосовно всіх запитів, які надійшли на сьогоднішній день.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, очікуємо на документи, про які повідомили в телефонній розмові.
Банк надав відповіді стосовно всіх запитів, які надійшли на сьогоднішній день.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, очікуємо на документи, про які повідомили в телефонній розмові.