Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Київ, пр-т Правди, 45, корп А
Адреса:
Київ, пр-т Правди, 45, корп А
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Катерина Февчук
4 грудня 2024, 15:42
Банк заблокував картку. Через скаргу. Той, хто кидав кошти скаргу не надсилав. Банку боло надано усі скріни переказів та усі документи які банк запросив. Але карту розблокувати відмовився. на картці лежали кошти. з них було 5000 на які, начебто була скарга. Банк поставив умову, що розблокує кошти тільки після того, як я погоджусь повернути 5000 грн власнику. а потім з мого залишку спише 30 відсотків собі. а зі мною припинить співпрацю. Загалом я вирішила проблему з тим, хто мені ті 5000 переказав. він мені відав кошти. Я дам добро банку перекинути йому ті 5к назад. А банк спише з мене десь ще 10 тис. грн собі. Тобто банк мене кинув на кошти, забравши собі купу грошей.
Коментарі (3)
Ответ банка
4 грудня 2024, 17:01
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику.
Наразі Ваше питання перебуває в опрацюванні. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику.
Наразі Ваше питання перебуває в опрацюванні. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Вже маю досвід з Абанком 2 роки і завжди знав що підтримка працює на ручніку, але сьогодні було надпотужно.
Пишу: Хочу закрити свою картку і вставляю номер своєї картки 544122********. (Номер картки Абанк скопійована з мобільного додатку).
Співробітник бере номер моєї картки Абанк, вбиває в гуглі «пошук банку по номеру картки», заходить на якийсь лєвий сайтік і вбиває номер моєї картки, щоб перевірити приналежність картки до банку. Знаходить якийсь Лівійський банк і направляє в підтримку того банку в Лівані.
Це потужно, радий працювати з професіоналами своєї справи!
Написати коментар
Пишу: Хочу закрити свою картку і вставляю номер своєї картки 544122********. (Номер картки Абанк скопійована з мобільного додатку).
Співробітник бере номер моєї картки Абанк, вбиває в гуглі «пошук банку по номеру картки», заходить на якийсь лєвий сайтік і вбиває номер моєї картки, щоб перевірити приналежність картки до банку. Знаходить якийсь Лівійський банк і направляє в підтримку того банку в Лівані.
Це потужно, радий працювати з професіоналами своєї справи!
Ответ банка
7 листопада 2024, 13:58
Нам прикро, що сталась така ситуація за Вашим зверненням до нашої підтримки. Наведена Вами картка належить нашому банку. Нами вже було проведено роботу для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому. Дякуємо, що звернули на це увагу, адже це допомагає покращувати наш сервіс.
У разі необхідності закриття картки, прохання заповнити шаблон заяви, який було відправлено банком. Будемо раді подальшій співпраці
У разі необхідності закриття картки, прохання заповнити шаблон заяви, який було відправлено банком. Будемо раді подальшій співпраці
За законом України є ліміт на перекази це 150 000 грн на місяць. Ця постанова діє з 1 Жовтня 2024 р. Але в мене операції були на 26 000 грн і картку заблокували за якісь шахрайські дії, просто супер. З яких це пір переказ коштів це шахрайські дії? Намагалася звернутися в службу підтримки, але за добу мені відписував лише бот, та ніхто так і не допоміг. Добре, що ці кошти перед блокуванням встигла перевести їх на Моно (самий адекватний банк). Що не вийшло вкрасти мої гроші?) Картку заблокували на ній рівно нуль гривень. Сидіть теперь без клієнта, удачі. Відгуки взагалі ніколи не пишу, але коли блокується в наглу рахунок і ніхто не відповідає в службі підтримці це абсурд. Тому не рекомендую цей банк нікому і ніколи.
Коментарі (4)
Ответ банка
8 жовтня 2024, 17:07
Добрий день!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки нами було адресоване особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки нами було адресоване особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Гарне ставлення співробітників call — центру, а зокрема Вікторії, до кліентів. Коректно, уважно, швидко.
Також подяка банку за кліентоорієнтованість. Була повернута комісія (900 грн.) за зняття готівки (депозит), з «зеленої карти», яку я помилково (не знаючи) зробив. На моє прохання повернути кошти, банк розібравшись, через декілька днів вернув мені на карту.
Написати коментар
Також подяка банку за кліентоорієнтованість. Була повернута комісія (900 грн.) за зняття готівки (депозит), з «зеленої карти», яку я помилково (не знаючи) зробив. На моє прохання повернути кошти, банк розібравшись, через декілька днів вернув мені на карту.
Ответ банка
19 червня 2023, 15:37
Працюємо для Вас 💚
Підтримка банку в Телеграм реагує на запити вдень і вночі, швидко вирішують будь-які проблеми. Відчувається індивідуальний підхід до клієнта, а не шаблонність, як у Привата))
Дуже зручно робити перекази на картки і рахунки, і часто вони безкоштовні.
Особливо хочу відмітити співробітників відділення по вул. Червонопільській в Києві. Багато разів допомагали з отриманням готівки, навіть коли були проблеми на початку війни. Дуже професійна касир.
Написати коментар
Дуже зручно робити перекази на картки і рахунки, і часто вони безкоштовні.
Особливо хочу відмітити співробітників відділення по вул. Червонопільській в Києві. Багато разів допомагали з отриманням готівки, навіть коли були проблеми на початку війни. Дуже професійна касир.
Ответ банка
11 червня 2023, 12:21
Дякуємо, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням! 🍏😊
Дякую співробітникам банку, а саме Лігава Олена Петрівна за професіоналізм, ввічливість, компетентність, швидке прийняття рішень, що допомогло мені вирішити дуже швидко, за короткий проміжок часу моє питання, таких би більше співробітників, дякую що Ви є,
Премію всім
Написати коментар
Премію всім
Ответ банка
1 листопада 2022, 17:23
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та Ваш вибір. Зробимо все, щоб Ви й надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування. 😊
Дякуємо за відгук та Ваш вибір. Зробимо все, щоб Ви й надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування. 😊
Здраствуйте я являюсь клиентом банка, мне заблокировали карту я обратился в отделение почему на каких обстоятельствах, мне ответили что в 2018 году были подозрение на мошеничество, я отвечаю как? Если я три дня лично у вас только открыл карту, больше нечего немогут ответит, я прошу дайте писменное обьяснение на почему не могу закрыть счет забрать личные средства, мне ответили мы вам не дать такую справку, у нас нету печатий, мы с завтрешнего дня закрыты отделение, тоисть все не работаем совсем
Коментарі (1)
Ответ банка
18 вересня 2020, 18:11
Добрый вечер! Мы обязательно проверим всю информацию, и свяжемся с Вами по результату решения вопроса.
Я 19 января 2018 года в отделении банка подала заявку в техотдел. Каждый день меня просят ожидать. Согласно регламенту банка заявка должна быть рассмотрена в течении 7 рабочих дней. На данный момент я закрыла все карты вашего банка, мне выдали справки об отсутствии задолженностей и разрезали все карты при мне на 4 части. В вашем банке на мне числится дебиторская задолженность в суме 3000 грн. которые я не получала, их не просила и никаких договоров не подписывала. Из-за этой задолженности на данный момент вашим банком сделана негативная запись в моей кредитной истории.
Месяц спустя, после закрытия всех карт банка, и месяц спустя после подачи заявки в техотдел мою заявку наконец-то рассмотрели. И оказывается что дебиторская задолженность в размере 3000 грн корректна так как БАНК ОШИБОЧНО ЕЕ ЗАКРЫЛ во время реструктуризации!!! А теперь банк вспомнил про ошибку и решил ее снова открыть. Теперь как оказывается я снова должна банку!!!
Теперь выходит что банк может ошибочно что-то открывать, закрывать, по месяцу рассматривать заявки в техотдел (которые должны быть рассмотрены в течении семи рабочих дней), а мы как стадо баранов должны платить все что банку сегодня захочется. Причем сотрудники банка настойчиво твердят что вас обо всем уведомили, и вы со всем согласились!!! Хотя когда вы связываетесь с банком вам сообщают что разговор записывается. Так вот уважаемый А-Банк прежде чем в чем-то убеждать бывшего клиента вашего банка прослушайте разговор и убедитесь что ваш сотрудник о бо всем уведомил и клиент со всем согласился!!! Почему я должна платить за Ваши ошибки?
Банк отличнейший!!! Никогда в жизни не обращусь в этот банк и никому не посоветую!!!
Коментарі (8)
Месяц спустя, после закрытия всех карт банка, и месяц спустя после подачи заявки в техотдел мою заявку наконец-то рассмотрели. И оказывается что дебиторская задолженность в размере 3000 грн корректна так как БАНК ОШИБОЧНО ЕЕ ЗАКРЫЛ во время реструктуризации!!! А теперь банк вспомнил про ошибку и решил ее снова открыть. Теперь как оказывается я снова должна банку!!!
Теперь выходит что банк может ошибочно что-то открывать, закрывать, по месяцу рассматривать заявки в техотдел (которые должны быть рассмотрены в течении семи рабочих дней), а мы как стадо баранов должны платить все что банку сегодня захочется. Причем сотрудники банка настойчиво твердят что вас обо всем уведомили, и вы со всем согласились!!! Хотя когда вы связываетесь с банком вам сообщают что разговор записывается. Так вот уважаемый А-Банк прежде чем в чем-то убеждать бывшего клиента вашего банка прослушайте разговор и убедитесь что ваш сотрудник о бо всем уведомил и клиент со всем согласился!!! Почему я должна платить за Ваши ошибки?
Банк отличнейший!!! Никогда в жизни не обращусь в этот банк и никому не посоветую!!!
17 января 2018 года я пришел в а банк в г. КИЕВЕ по ул. Королева, 8 в кассу внести деньги на карту. Банкомат в отделении карты не принимает уже месяца три. Нужно танком засовывать в банкомат. Так вот я дал кассиру карту и 500 грн. А сам вернулся за картой, которую выпленул банкомат. Кассир ответила что деньги я не дал. Камеру над кассой мне не предоставили. Кассу проверили ни при мне. 500 грн. банк забрал. Записи нет. Что делать?
Написати коментар