Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення абанку: Київ, пр-т Європейського Союзу, 45, корп А

Адреса:
Київ, пр-т Європейського Союзу, 45, корп А
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
16 вересня 2025, 15:51
Тиждень тому я намагався поповнити картку А-банку через депозитний банкомат самого А-банку. Сума була велика. Поповнення в цьому апараті відбувається не по одній купюрі, а всі одночасно. Цей банкомат чеки не видає, але можна запросити чек на телефон.
При поповненні кнопка «Чек на телефон» була неактивна, банкомат завис і з'їв всі мої кошти.
Так як це був робочий день, я моментально звернувся у відділення банку з заявою. Скарга була прийнята під № 3916600.
З того моменту пройшов тиждень, але жодного дзвінка і жодних дій від банку так і не було. Я телефонував майже щодня, абсолютно безрезультатно. Оператори не надають конкретних відповідей на питання, і в результаті просто переривають зв’язок. Називають кінцеву дату «розгляду» аж 24 вересня! А нічого, що це мої гроші, які в мене просто вкрали? І що вони мені були потрібні терміново?
На питання, чи проводилась інкасація цього банкомату, відповіді не дають. Банкомат досі працює, і мабуть продовжує далі красти кошти.
Жодного доказу, що я поклав туди таку суму, я не маю — чеки там взагалі не заплановані. Тому має бути зрозуміло, що я вимагаю термінову інкасацію, щоб отримати хоч якісь докази. Але схоже, А-банку на це абсолютно байдуже.
Це вже другий такий випадок саме з цим банкоматом. Але минулого разу гроші повернули за пару днів, тому я спочатку не хвилювався. Але цього разу А-банк вирішив вчинити інакше.
Попереджаю всіх: не користуйтесь цими банкоматами, а краще взагалі не користуйтесь послугами А-банку.
Коментарі (6)
Ответ банка
абанк
abank24
16 вересня 2025, 19:27
Добрий день!

Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка виникла з поповненням картки. Ми розуміємо, як важливо для вас вирішити це питання, і вже передали вашу ситуацію спеціалістам для швидшого вирішення. Незабаром ваше питання буде вирішено і ми відразу вас повідомимо. Ми обов'язково звернемо увагу на якість наших консультацій, щоб у майбутньому вони були більш інформативними та корисними для вас.

Дякуємо за прийнятий дзвінок і за пропозицію щодо впровадження паперових квитанцій у банкоматах. Ми також передали цю ідею відповідним спеціалістам для уточнення можливості реалізації. Дякуємо за ваше терпіння і розуміння.
3
8 травня 2025, 13:05
Добрий день я Роман Яна я не рекомендую абанк він знущається з клієнтів я пишу у службу підтримки, а вони одне тосаме есм відправлять я пишу умене другий вопрос они те саме повідомлення. Отправляють
Написати коментар
Ответ банка
абанк
abank24
8 травня 2025, 15:23
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

В результаті даної перевірки банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
3
4 грудня 2024, 15:42
Банк заблокував картку. Через скаргу. Той, хто кидав кошти скаргу не надсилав. Банку боло надано усі скріни переказів та усі документи які банк запросив. Але карту розблокувати відмовився. на картці лежали кошти. з них було 5000 на які, начебто була скарга. Банк поставив умову, що розблокує кошти тільки після того, як я погоджусь повернути 5000 грн власнику. а потім з мого залишку спише 30 відсотків собі. а зі мною припинить співпрацю. Загалом я вирішила проблему з тим, хто мені ті 5000 переказав. він мені відав кошти. Я дам добро банку перекинути йому ті 5к назад. А банк спише з мене десь ще 10 тис. грн собі. Тобто банк мене кинув на кошти, забравши собі купу грошей.
Коментарі (3)
Ответ банка
абанк
abank24
4 грудня 2024, 17:01
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику.

Наразі Ваше питання перебуває в опрацюванні. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
1
7 листопада 2024, 11:39
Вже маю досвід з Абанком 2 роки і завжди знав що підтримка працює на ручніку, але сьогодні було надпотужно.
Пишу: Хочу закрити свою картку і вставляю номер своєї картки 544122********. (Номер картки Абанк скопійована з мобільного додатку).

Співробітник бере номер моєї картки Абанк, вбиває в гуглі «пошук банку по номеру картки», заходить на якийсь лєвий сайтік і вбиває номер моєї картки, щоб перевірити приналежність картки до банку. Знаходить якийсь Лівійський банк і направляє в підтримку того банку в Лівані.
Це потужно, радий працювати з професіоналами своєї справи!
Написати коментар
Ответ банка
абанк
abank24
7 листопада 2024, 13:58
Нам прикро, що сталась така ситуація за Вашим зверненням до нашої підтримки. Наведена Вами картка належить нашому банку. Нами вже було проведено роботу для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому. Дякуємо, що звернули на це увагу, адже це допомагає покращувати наш сервіс.

У разі необхідності закриття картки, прохання заповнити шаблон заяви, який було відправлено банком. Будемо раді подальшій співпраці
1
8 жовтня 2024, 1:56
За законом України є ліміт на перекази це 150 000 грн на місяць. Ця постанова діє з 1 Жовтня 2024 р. Але в мене операції були на 26 000 грн і картку заблокували за якісь шахрайські дії, просто супер. З яких це пір переказ коштів це шахрайські дії? Намагалася звернутися в службу підтримки, але за добу мені відписував лише бот, та ніхто так і не допоміг. Добре, що ці кошти перед блокуванням встигла перевести їх на Моно (самий адекватний банк). Що не вийшло вкрасти мої гроші?) Картку заблокували на ній рівно нуль гривень. Сидіть теперь без клієнта, удачі. Відгуки взагалі ніколи не пишу, але коли блокується в наглу рахунок і ніхто не відповідає в службі підтримці це абсурд. Тому не рекомендую цей банк нікому і ніколи.
Коментарі (4)
Ответ банка
абанк
abank24
8 жовтня 2024, 17:07
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки нами було адресоване особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
5
19 червня 2023, 13:53
Гарне ставлення співробітників call — центру, а зокрема Вікторії, до кліентів. Коректно, уважно, швидко.
Також подяка банку за кліентоорієнтованість. Була повернута комісія (900 грн.) за зняття готівки (депозит), з «зеленої карти», яку я помилково (не знаючи) зробив. На моє прохання повернути кошти, банк розібравшись, через декілька днів вернув мені на карту.
Написати коментар
Ответ банка
абанк
abank24
19 червня 2023, 15:37
Працюємо для Вас 💚
5 не зарахована
11 червня 2023, 7:20
Підтримка банку в Телеграм реагує на запити вдень і вночі, швидко вирішують будь-які проблеми. Відчувається індивідуальний підхід до клієнта, а не шаблонність, як у Привата))
Дуже зручно робити перекази на картки і рахунки, і часто вони безкоштовні.
Особливо хочу відмітити співробітників відділення по вул. Червонопільській в Києві. Багато разів допомагали з отриманням готівки, навіть коли були проблеми на початку війни. Дуже професійна касир.
Написати коментар
Ответ банка
абанк
abank24
11 червня 2023, 12:21
Дякуємо, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням! 🍏😊
5 не зарахована
1 листопада 2022, 17:12
Дякую співробітникам банку, а саме Лігава Олена Петрівна за професіоналізм, ввічливість, компетентність, швидке прийняття рішень, що допомогло мені вирішити дуже швидко, за короткий проміжок часу моє питання, таких би більше співробітників, дякую що Ви є,
Премію всім
Написати коментар
Ответ банка
абанк
abank24
1 листопада 2022, 17:23
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та Ваш вибір. Зробимо все, щоб Ви й надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування. 😊
3
18 вересня 2020, 17:52
Здраствуйте я являюсь клиентом банка, мне заблокировали карту я обратился в отделение почему на каких обстоятельствах, мне ответили что в 2018 году были подозрение на мошеничество, я отвечаю как? Если я три дня лично у вас только открыл карту, больше нечего немогут ответит, я прошу дайте писменное обьяснение на почему не могу закрыть счет забрать личные средства, мне ответили мы вам не дать такую справку, у нас нету печатий, мы с завтрешнего дня закрыты отделение, тоисть все не работаем совсем
Коментарі (1)
Ответ банка
абанк
abank24
18 вересня 2020, 18:11
Добрый вечер! Мы обязательно проверим всю информацию, и свяжемся с Вами по результату решения вопроса.
1
22 лютого 2018, 15:34
Я 19 января 2018 года в отделении банка подала заявку в техотдел. Каждый день меня просят ожидать. Согласно регламенту банка заявка должна быть рассмотрена в течении 7 рабочих дней. На данный момент я закрыла все карты вашего банка, мне выдали справки об отсутствии задолженностей и разрезали все карты при мне на 4 части. В вашем банке на мне числится дебиторская задолженность в суме 3000 грн. которые я не получала, их не просила и никаких договоров не подписывала. Из-за этой задолженности на данный момент вашим банком сделана негативная запись в моей кредитной истории.
Месяц спустя, после закрытия всех карт банка, и месяц спустя после подачи заявки в техотдел мою заявку наконец-то рассмотрели. И оказывается что дебиторская задолженность в размере 3000 грн корректна так как БАНК ОШИБОЧНО ЕЕ ЗАКРЫЛ во время реструктуризации!!! А теперь банк вспомнил про ошибку и решил ее снова открыть. Теперь как оказывается я снова должна банку!!!
Теперь выходит что банк может ошибочно что-то открывать, закрывать, по месяцу рассматривать заявки в техотдел (которые должны быть рассмотрены в течении семи рабочих дней), а мы как стадо баранов должны платить все что банку сегодня захочется. Причем сотрудники банка настойчиво твердят что вас обо всем уведомили, и вы со всем согласились!!! Хотя когда вы связываетесь с банком вам сообщают что разговор записывается. Так вот уважаемый А-Банк прежде чем в чем-то убеждать бывшего клиента вашего банка прослушайте разговор и убедитесь что ваш сотрудник о бо всем уведомил и клиент со всем согласился!!! Почему я должна платить за Ваши ошибки?
Банк отличнейший!!! Никогда в жизни не обращусь в этот банк и никому не посоветую!!!
Коментарі (8)
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відділення та банкомати абанку в Києві 🏦 / Відділення абанк: пр-т Європейського Союзу, 45, корп А, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення абанку за адресою Київ, пр-т Європейського Союзу, 45, корп А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в абанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  абанку розташованому за адресою  Київ, пр-т Європейського Союзу, 45, корп А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.