Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Коломия, пл. Тараса Шевченка, 14,15,16
Адреса:
Івано-Франківська область, Коломия, пл. Тараса Шевченка, 14,15,16
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, (каса: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
sashoKstefanets
25 січня 2024, 23:08
Мне было удобно в общении и решении проблем с данным оператором!
Коментарі (1)
Ответ банка
26 січня 2024, 11:14
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Оформляла поліс на страхування авто через додаток Абанку. Оформила швидко, так як все доступно написано, але допустила помилку в літері номерного знаку. Коли виявила помилку, то одразу звернулася в Абанк. Консультанти банку швидко та якісно оформили заявку і виправили мою 'неуважність'. Поліс із коректними даними надіслали на мою поштову скриньку, про що повідомив консультант телефонним дзвінком.
Дякую!
Написати коментар
Дякую!
Ответ банка
25 вересня 2023, 12:19
Ми завжди поруч 💚
Користуюся послугами банку з квітня 2022 року. Дуже подобається їх додаток, простий і зрозумілий в користуванні, додаткові плюшки з кешбеком і карткою АТБ.Умови обслуговування клієнтів на висоті, завжди уважне ставлення до запитів що по телефону, що через чат-бот, компетентне і оперативне консультування, детальні роз’яснення при непорозумінні, ввічливе ставлення. Гарні умови надання кредитного ліміту, страхування. Безвідсоткова можливість поповнення через термінал, відсутність комісій при поповненні мобільного, комуналки.Завчасне, регулярне інформування про нові можливості, безпеку тощо без нав’язливої реклами. Поки що дуже задоволені.
Написати коментар
Ответ банка
31 серпня 2023, 16:13
Дякуємо, що обрали наш Банк 🥰
У відділенні в місті Коломия я обслуговуюсь уже 10 років. І хочу зауважити, що працівники дуже кваліфіковані та доброзичливі! Завжди на зв язку, якщо виникають проблема навіть у вихідні дні допомагають. Була ситуація коли заблокувли карту я був закордоном подзвонив на вайбер до працівника і вона подала завку на дзвінок.Мені пепедзвонили і карту розблокували.Після я зміг користувтись картою з задоволенням.
Написати коментар
Ответ банка
29 березня 2023, 13:30
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. Працюємо для Вас 🍏💚
Нажаль, зіткнувся з проблемою під час планування отримання доларового депозиту. Накопичилась велика сума, і зрозуміло, що в такому випадку є необхідність робити попереднє замовлення готівки.
Нажаль, банк відмовляється приймати замовлення, і рекомендує їздити та перевіряти наявність готівки аргументуючи тим, що зараз воєнний стан.
Це дуже сумно, адже мова йде про ІФ область, а не зону біля лінії фронту — тому сприймаю це як слабкий аргумент, мета якого оправдати те, що банк не підготувався, хоча часу було вдосталь.
Найголовніша проблема — що я знаходжусь в 30 км від найближчого відділення А-банку, і коли відкривав депозит, спеціалісти відділення мене запевняли, що інкасація і замовлення працюють справно. Тепер же банк не хоче піти на зустріч, і вимагає від мене невизначену кількість разів їздити по 2 години до+з відділення перевіряючи, чи є готівкова валюта для виконання банківських зобов’язань.
Мені здається, банк міг би краще скерувати логістикою, щоб запобігти такому поганому досвіду клієнтів. Сподіваюсь, за тиждень ситуація покращиться. Але на зараз — такий відгук
Коментарі (4)
Нажаль, банк відмовляється приймати замовлення, і рекомендує їздити та перевіряти наявність готівки аргументуючи тим, що зараз воєнний стан.
Це дуже сумно, адже мова йде про ІФ область, а не зону біля лінії фронту — тому сприймаю це як слабкий аргумент, мета якого оправдати те, що банк не підготувався, хоча часу було вдосталь.
Найголовніша проблема — що я знаходжусь в 30 км від найближчого відділення А-банку, і коли відкривав депозит, спеціалісти відділення мене запевняли, що інкасація і замовлення працюють справно. Тепер же банк не хоче піти на зустріч, і вимагає від мене невизначену кількість разів їздити по 2 години до+з відділення перевіряючи, чи є готівкова валюта для виконання банківських зобов’язань.
Мені здається, банк міг би краще скерувати логістикою, щоб запобігти такому поганому досвіду клієнтів. Сподіваюсь, за тиждень ситуація покращиться. Але на зараз — такий відгук
Ответ банка
3 березня 2023, 15:06
Доброго дня! Банк виконує повністю свої зобов'язання перед нашими Клієнтами щодо виплати вкладів. В нашому застосунку АБанк24 Ви маєте можливість провести виплату коштів за терміном отримання вкладу на картку у відповідній вкладу валюті.
Вже зараз ми поступово відкриваємо можливість замовлення валюти для наших Клієнтів і така можливість є у більшості міст, де є наші відділення.
За наявності валюти в касі, Ви можете зняти з картки валюту в рамках лімітів НБУ до 100 000 грн. в еквіваленті.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на нашу з Вами співпрацю.
Вже зараз ми поступово відкриваємо можливість замовлення валюти для наших Клієнтів і така можливість є у більшості міст, де є наші відділення.
За наявності валюти в касі, Ви можете зняти з картки валюту в рамках лімітів НБУ до 100 000 грн. в еквіваленті.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на нашу з Вами співпрацю.
Дуже привітний колектив. Компетентні працівники.Виділити хочу керівника відділення Данилюк Наталію Ромавнівну і подякувати за привітність, завжди готовність допомогти і компетентність у своїй сфері.Оцінюю банк та працівників на всі 💯
Написати коментар
Ответ банка
8 лютого 2021, 16:45
Доброго дня!
Дякуємо Вам за високу оцінку і Ваш відгук! Ми цінуємо Ваш вибір і раді співпраці. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 😊🍏💚
Дякуємо Вам за високу оцінку і Ваш відгук! Ми цінуємо Ваш вибір і раді співпраці. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 😊🍏💚