Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Запоріжжя, пр-т Соборний, 182
Адреса:
Запоріжжя, пр-т Соборний, 182
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
2 грудня 2024, 14:20
Доброго дня!
Дякуємо Вам за ваш чудовий відгук! Ми завжди прагнемо забезпечити нашим клієнтам найкращий сервіс і підтримку. Ваші слова вдячності надзвичайно важливі для нас і ми їх обов'язково передамо. Нам приємно чути, що наші співробітники змогли оперативно вирішити вашу проблему та повернути вам ваш смартфон. Ми цінуємо вашу лояльність і будемо й надалі працювати над покращенням наших послуг, щоб ви завжди могли розраховувати на нас.
Дякуємо Вам за ваш чудовий відгук! Ми завжди прагнемо забезпечити нашим клієнтам найкращий сервіс і підтримку. Ваші слова вдячності надзвичайно важливі для нас і ми їх обов'язково передамо. Нам приємно чути, що наші співробітники змогли оперативно вирішити вашу проблему та повернути вам ваш смартфон. Ми цінуємо вашу лояльність і будемо й надалі працювати над покращенням наших послуг, щоб ви завжди могли розраховувати на нас.
банк дал кредитные деньги на ФОП, потом в ненужный момент начал их резко забирать не предупреждая, просрочек ничего такого нет, все вовремя платится, не рекомендую с ним работать!!!
Написати коментар
Ответ банка
5 серпня 2024, 14:22
Добрий день!
Надання ліміту на поточний рахунок в банку відбувається на індивідуальних умовах та залежить від багатьох факторів. Основні з яких це відсутність заборгованостей перед нашим банком, активне користування банківськими продуктами, позитивна кредитна історія тощо. Наразі за інформацією в банку Ваше кредитне навантаження є суттєвим, тому наразі можливість зберегти ліміт відсутня. Проте ми зможемо переглянути таку змогу після закриття кількох з активних угод в інших фінансових установах.
Будемо раді продовжувати надавати зручний сервіс для Вас, в тому числі у вигляді ліміту в подальшому
Надання ліміту на поточний рахунок в банку відбувається на індивідуальних умовах та залежить від багатьох факторів. Основні з яких це відсутність заборгованостей перед нашим банком, активне користування банківськими продуктами, позитивна кредитна історія тощо. Наразі за інформацією в банку Ваше кредитне навантаження є суттєвим, тому наразі можливість зберегти ліміт відсутня. Проте ми зможемо переглянути таку змогу після закриття кількох з активних угод в інших фінансових установах.
Будемо раді продовжувати надавати зручний сервіс для Вас, в тому числі у вигляді ліміту в подальшому
01.02.2024р. я допустив помилку в платежу за реквізитами, не дописав одну цифру «0», а сьогодня, 02.02.2024р., кошти поварнулись з закріпленим і вірним шаблоном платіжки, мен вічливоі зателефонували, де я її знову відправив. Щиро вдячий Всім працівникам від малої посади до великої! Бажаю самого доброго, найкращого, що є у світі, на довгі, довгі, мирні і щасливі роки!
Коментарі (2)
Ответ банка
2 лютого 2024, 14:31
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Були раді допомогти Вам! 🍏😊
Коротко и о главном
Делали мне перевод через кассу А банка на мой личный счёт (другого банка)
И в квитанции любезно человеку выбило ИНН получателя тоесть мой, Серию Номер паспорта так же.
Это шарашкина контора, о какой конфиденциальности идёт речь, и как после такого они называют себя банком!????
Написати коментар
Делали мне перевод через кассу А банка на мой личный счёт (другого банка)
И в квитанции любезно человеку выбило ИНН получателя тоесть мой, Серию Номер паспорта так же.
Это шарашкина контора, о какой конфиденциальности идёт речь, и как после такого они называют себя банком!????
Ответ банка
27 березня 2020, 11:03
Добрый день! Для возможности детальнее разобраться в данном вопросе, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
взяла кредит на 7000 тысяч ,,, грёбаная *** (кассир)что оформляла, сказала что, перелата будет 900 гривен в год!!! в итоге за год должна отдать банку почти 5000 сверху!!! даже не думайте с этой х,,,, й связываться!!!
Коментарі (4)
Ответ банка
3 грудня 2017, 14:47
Добрый день! Уважаемый клиент, чтобы мы смогли детально проанализировать Вашу ситуацию, отправьте, пожалуйста, на почту help.client@a-bank.com.ua Ваши данные.
22 листопада, коли я в черговий раз користувалася послугами у одного з його відділень, на столику касира забула свій смартфон. А коли за годину я повернулася до відділення, вже і не сподіваючись віднайти його, мою проблему було оперативно вирішено: злодія знайшли і мені повернули телефон.
Я дуже вдячна начальнику відділення банку Колісниченко Анастасії Василівні та менеджеру Анастасії, які приймали безпосередню участь у вирішенні моєї проблеми.
Особлива подяка регіональному директору банку Наливайку Едуарду Юрійовичу, який підібрав такий штат, що я завжди впевнена, що звернувшись до них, питання буде вирішено оперативно та позитивно).
А-Банк — найкращий банк в Запоріжжі! Дякую, що ви є)))