Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Кам'янське, пр-т Свободи, 49
Адреса:
Дніпропетровська область, Кам'янське, пр-т Свободи, 49
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Катерина Колесник
20 червня 2024, 9:56
Ужасное отношение к клиентам. Ты можешь сидеть в очереди в кассу, но сотрудники будут «своих» проводить без очереди. Присутствует хамство, испорчено настроение на весь день. Если хотите получить ужасное обслуживание, приходите в это отделение. Для меня самое ужасное, когда ты сидишь в очереди, а тебя двигают назад.
Коментарі (1)
Ответ банка
21 червня 2024, 9:58
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.
Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.
Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.
Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.
Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.
Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.
Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
В то время когда все банки мне отказывали в рассрочке, А-банк дал мне шанс доказать что у людей бывают разные ситуации в жизни и чёрный список это не приговор! И я очень благодарна сотрудникам и руководству этого банка что они поверили в меня.
Коментарі (2)
Ответ банка
9 червня 2024, 9:54
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
У червні 2022 року відправив передплату за оренду житла на карту, А Банк. Людина виявилася шахраєм і передплату привласнила. Менеджер банку, А Банк прийняв мою скаргу. Сьогодні мені повернули кошти. Дякую
Коментарі (2)
Ответ банка
29 травня 2024, 10:32
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів 🤗🍏
Відповідь адміністратора
31 травня 2024, 8:30
Відгук не зарахований (на 31.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
У відділенні міста Кам’янського, що на проспекті Свободи,49 працює чудовий спеціаліст Трофимчук Ольга. Дякую величезне за Вашу швидкість, компетентність та чудову посмішку!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
26 лютого 2024, 16:48
Дякуємо, що оцінили роботу нашого Співробітника. 🥰
На меня пожаловался клиент другого банка и мне заблокировали карту. У кого была такая ситуация помогите с решением данного вопроса.
Написати коментар
Ответ банка
5 грудня 2023, 9:27
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми будемо раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні. Зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Случилась ситуация, в сентябре на один из переводов отправитель подал жалобу, из-за чего счёт был заблокирован. Я согласилась вернуть деньги отправителю. Оператор уверял меня по телефону, что я очень важный для них клиент и они не хотят закрывать мне счёт (у меня платинум карта). Запрос реквизитов человека, общение с операторами, подёргивание их каждые 3 дня заняло у меня месяц, а сумма на картах была 160тыс гривен. Спустя месяц, когда я уже сделала возврат перевода, мне снова сказали — ждите звонка. ждала я его ещё недели три, когда писала в саппорт — ожидайте, скоро наберут. И, о чудо, счёт разблокирован, только вот беда, счёт попал под фин.мониторинг банка. И тугой оператор в чате говорит — скиньте ок5, а я пишу — я уже за месяц последний 3 раза вам кидала)) мало того, что они блокируют счёт как хотят, так ещё и сказали, что вывод будет под -30% от суммы) когда я спросила с какого перепугу — такие правила банка. не советую открывать тут счёт и иметь с ними какие либо дела. мошенники и спекулянты
Коментарі (2)
Ответ банка
23 листопада 2023, 10:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Приобрела карточку АТБ, совершила покупку в АТБ, расплатилась новой карточкой, получила скидки от АТБ и бонус от А-Банка 50 грн! Приятно, когда сеть супермаркетов заботится о покупателях и заключили договор с А-Банком, чтоб получить ещё и бонус от Банка! Спасибо вам за заботу, честность и желаю вам финансового благополучия, чтоб сотрудничать с вами в дальнейшем!
Написати коментар
Ответ банка
20 вересня 2023, 10:50
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
добрий день дуже сподобалося в обслуговування в, А банку по гарячій лінії вирішили проблему із поверненням коштів передзвонили, повідомили що гроші, повернулися велике спасибі
Написати коментар
Ответ банка
1 серпня 2023, 20:04
Добрий день!
Завжди раді допомогти 😉🍏
Завжди раді допомогти 😉🍏
Користувалась раніше карткою Приватбанку та підкріпила картку по Ютуб Преміум. Коли захотіла відмінити підписку, в Приватбанку відповіли тільки перевипускати картку. Потім я вирішила підкріпити картку А-Банку, та як я була здивована що у їх застосунку є можливість призупиняти підписку не звертаючись на ресурсу Ютуб.
Дякую А-Банку за таку чудову функцію, адже Ви допомогли зберігти мені кошти.
Написати коментар
Дякую А-Банку за таку чудову функцію, адже Ви допомогли зберігти мені кошти.
Ответ банка
17 березня 2023, 9:37
Дякуємо за відгук та високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволенні.💚
Занимаюсь торговлей на p2p, имею официальный статус мерчанта.
5 суток назад заблокировали карту с большой суммой денег. Предоставила всю необходимую информацию и скриншоты.
Проблема так и не решилась, карта в блоке.
Коментарі (7)
5 суток назад заблокировали карту с большой суммой денег. Предоставила всю необходимую информацию и скриншоты.
Проблема так и не решилась, карта в блоке.
Ответ банка
31 серпня 2022, 20:47
Добрый день! Некоторые платежи действительно могут потребовать дополнительной проверки. Обязательно проверим информацию по данной ситуации и будем рады помочь. По результату решения вопроса с Вами свяжутся наши Сотрудники.