Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Луцьк, пр-т Волі, 14
Адреса:
Луцьк, пр-т Волі, 14
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
glambik1
4 червня 2024, 14:02
Найкращий банк яким я користувався, всім раджу. Приємне меню, та ввічливі оператори. Всім дуже раджу, підтримка чудова!
Коментарі (3)
Ответ банка
4 червня 2024, 14:37
Дякуємо за довіру🥰
Звернувся щоб відкрити дебетову картку, без кредитної зеленої(так як в застосунку спочатку обовязкого кредитну
На відділені повідомили що відразу жовту не можна відкрити, спочатку також потрібно відкрити кредитну зелену (що не правда)
Чому працівники даного відділеня обманули?
щоб заробити собі премії про відкриті кредиток, навіть обманом?
Коментарі (1)
На відділені повідомили що відразу жовту не можна відкрити, спочатку також потрібно відкрити кредитну зелену (що не правда)
Чому працівники даного відділеня обманули?
щоб заробити собі премії про відкриті кредиток, навіть обманом?
Ответ банка
23 травня 2024, 13:32
Дякуємо за відгук!
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з неприємною ситуацією під час відвідування нашого відділення.
Щодо Вашого запиту раді повідомити, що у нас існує можливість відкрити дебетову картку «Жовта» без обов'язкового відкриття кредитної «Зелена». Ми готові допомогти Вам з цим і запрошуємо Вас на наше відділення для подальшої консультації та оформлення картки.
Зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ваша довіра нам дуже важлива, і ми прагнемо покращувати якість наших послуг.
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з неприємною ситуацією під час відвідування нашого відділення.
Щодо Вашого запиту раді повідомити, що у нас існує можливість відкрити дебетову картку «Жовта» без обов'язкового відкриття кредитної «Зелена». Ми готові допомогти Вам з цим і запрошуємо Вас на наше відділення для подальшої консультації та оформлення картки.
Зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ваша довіра нам дуже важлива, і ми прагнемо покращувати якість наших послуг.
Хотів зняти валюту з картки монобанк.
На даному відділенні повідомили, що відкриття картки кредитної «зелена» обов’язково для зняття, якщо не відкрию картку, то не знімуть кошти.
Но підтримка моно повідомила що відкриття рахунку не є обов’язковим,і не повинні були змушувати.
Коментарі (1)
На даному відділенні повідомили, що відкриття картки кредитної «зелена» обов’язково для зняття, якщо не відкрию картку, то не знімуть кошти.
Но підтримка моно повідомила що відкриття рахунку не є обов’язковим,і не повинні були змушувати.
Ответ банка
21 квітня 2023, 9:44
Доброго дня! Для проведення операції з рахунком іншого банку потрібна ідентифікація. Додатково Співробітники Банку можуть запропонувати Вам відкрити в нас картку, проте рішення про відкриття приймає Клієнт і відкриття картки можливе лише за згоди та з підтвердженням від Клієнта. Будемо раді детально перевірити всю ситуацію, яка у Вас виникла. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Прийшла, щоб зняти депозит іншого банку, а в результаті стала клієнтом А-банку)) Вперше завітала у цей банк, щоб зняти валютний депозит банку-партнера, але компетентність, бажання допомогти і ввічливість консультанта мене вразили) Тому, із задоволенням стала клієнтом А-банку. У той же день оформила депозит у цьому банку, швидко, через додаток. Тому, задоволена усім)
Коментарі (1)
Ответ банка
6 січня 2023, 20:33
Доброго дня! Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Самий кращий банк з усіх, не має комісії за перекази на їнші картки, не потребує якихось супер підтвердженнь ідентифікації персони при переказах коштів, доступні перекази за кордон і має гарну реферальну систему!
Написати коментар
Ответ банка
28 серпня 2022, 17:25
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Хотів поповнити картку Монобанк, консультант сказала що це можливо зробити тільки якщо я відкрию рахунок і оформлю картку, А банку
Сказали без відкриття кредитної картки не зможу поповнити картку Монобанк, відмовився відкривати і мені сказали до побачення.поповнити так і не зміг
Підтримка моно банку чомусь відписала що не потрібно нічого відкривати і оформлювати в, А банку, щоб поповнити Моно
Коментарі (1)
Сказали без відкриття кредитної картки не зможу поповнити картку Монобанк, відмовився відкривати і мені сказали до побачення.поповнити так і не зміг
Підтримка моно банку чомусь відписала що не потрібно нічого відкривати і оформлювати в, А банку, щоб поповнити Моно
Ответ банка
3 червня 2022, 10:31
Доброго дня!
Для поповнення картки Monobank на суму понад 5 тис. грн. достатньо пройти ідентифікацію, оформлення картки необов'язково.
Ми детально перевіримо консультацію Співробітників. Ви можете звернутися до відділення для проведення операції, без необхідності оформлення картки А-Банк.
Для поповнення картки Monobank на суму понад 5 тис. грн. достатньо пройти ідентифікацію, оформлення картки необов'язково.
Ми детально перевіримо консультацію Співробітників. Ви можете звернутися до відділення для проведення операції, без необхідності оформлення картки А-Банк.
А банк — це ***, а не банк!!! Після погашення всієї суми заборгованості ( сума була повідомлена працівником відділення а банку ) по кредитній карті і отримання довідки про закриття рахунку продовжують присилати смс з незрозумілою заборгованістю (200, 300, 500 грн) і продовжують телефонувати вимагаючи сплатити неіснуючий борг. Повна некомпетентність «працівників» банку. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ ***БАНК.
P.S. Чеки про сплату заборгованості і довідка про закриття рахунку є в наявності.
Коментарі (2)
P.S. Чеки про сплату заборгованості і довідка про закриття рахунку є в наявності.
Відповідь адміністратора
25 липня 2018, 15:27
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 26.07.2018).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.