- 9 червня 2021, 14:21
Ответ
Если бы изначально как вы говорите 3 особа — не обращалась к вам и 10 раз не приходила бы — у вас бы не было негативного отзыва. Вместо того, чтобы решить вопрос — вы пытаетесь показать что ваш банк такой классный — так если вы такие «классные» — решайте вопросы с клиентами, а не отмораживайтесь как вы это делаете. Может у вас и огромное количество клиентов сейчас, но я сужу по своим знакомым — многие кого знаю переходят на обслуживание в другие банки — потому что к вам доверия нет
|
0
|
Переглядів: 258, сегодня — 1
- 12:12 У Британії Coinbase оштрафували на $4,5 млн та відтік капіталу зі спотових Ethereum-ETF: що нового
- 10:26 Курс валют на 26 липня: долар у банках подешевшав на 11 копійок, євро — на 15 копійок
- 10:00 Ризики в криптовалюті. Мінімізуємо можливість втрат з ACL-service: Obmify рекомендує
- 08:01 Офіційний курс: НБУ підвищив курс гривні на дві копійки
- 25.07.2024
- 18:37 АМКУ дозволив купівлю lifecell французьким мільярдером за $525 млн
- 18:13 Пишний запевнив: Стійкість валютного ринку відновлена
- 17:28 Курс валют на вечір 25 липня: долар та євро продовжують дешевшати на міжбанку
- 17:00 Банки збільшили ввезення готівкової валюти в Україну
- 16:00 Найбільше падіння: з початку року статки засновника LVMH скоротилися на $20 млрд
- 14:23 НБУ очікує в цьому році від міжнародних партнерів близько $38 млрд
Коментарі