Мінфін - Курси валют України

Встановити
IrynaPetryk
IrynaPetryk
Зареєстрований:
26 червня 2021

Останній раз був на сайті:
12 вересня 2022 о 13:03
26 червня 2021, 17:26

Надіслали стандартну відписку замість вирішення проблеми чи відповіді

Стандартна відписка ПриватБанку: «Вже працюємо над поверненням ваших коштів. Перепрошуємо за завдані незручності.»… І? А детальніше можна, а не «водичку“ лити? Коли повернете кошти, скільки часу чекати, чому це сталося, як будуть покарані винні, яких заходів вживаєте, щоб ситуація не повторювалася в майбутньому? Чому офіційно надіслали мені недійсний номер банкіра? Якщо зараз піду оплачувати щось карткою, чи це знову не продублюється днів через 2? Що за дитячий садок, ви серйозна організація, чи хто?

Переглядів: 93, сегодня — 1
Стежити за новими коментарями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися