- 26 червня 2021, 17:26
Надіслали стандартну відписку замість вирішення проблеми чи відповіді
Стандартна відписка ПриватБанку: «Вже працюємо над поверненням ваших коштів. Перепрошуємо за завдані незручності.»… І? А детальніше можна, а не «водичку“ лити? Коли повернете кошти, скільки часу чекати, чому це сталося, як будуть покарані винні, яких заходів вживаєте, щоб ситуація не повторювалася в майбутньому? Чому офіційно надіслали мені недійсний номер банкіра? Якщо зараз піду оплачувати щось карткою, чи це знову не продублюється днів через 2? Що за дитячий садок, ви серйозна організація, чи хто?
|
|
0
|
Переглядів: 166, сегодня — 0
- 17:42 Долар та євро стрімко пішли вгору на міжбанку
- 17:27 Зарплати, виклики та прогнози: як українські роботодавці готуються до 2026 року
- 17:11 Біткоїн залишається без «санта-ралі»: інвестори тікають у золото та срібло
- 16:52 У Приваті розповіли, на що клієнти найчастіше витрачають «Тисячу Зеленського»
- 16:34 Гривня «важча» за ліру та єну: де українська валюта коштує більше за місцеву
- 16:10 SEC звинуватила три криптоплатформи в шахрайстві на $14 млн
- 15:31 НБУ визначив нові курси валют на четвер: євро знову оновило рекорд
- 15:15 Китайці використовують Telegram для незаконних операцій: обсяг сягнув $2 млрд на місяць
- 14:25 Люди проти машин: ШІ переміг команду трейдерів у турнірі, але «золото» взяла людина
- 14:05 2025 рік може стати найгіршим для долара за останні сім років


Коментарі