- 5 листопада 2014, 8:53
мошенические действия приватбанка
30 сентября 2014г. я воспользовалась услугами приватбанка через терминал. остаток денег отправила на мобильный телефон. с 30.09.14г. по настоящее время деньги на мобильный телефон не пришли. звонки в приватбанка ни чего не дают. работники приватбанка настаивают, что деньги они могут перевести только на пластиковую карточку, но я не являюсь клиентом приватбанка, и желания оформлять карточку в этом банке у меня нет. сотрудники обещают каждый раз, что разберутся и вернут деньги, но воз и ныне там. уважаемые клиенты и не клиенты приватбанка будьте внимательны и проверяйте каждое действие приватбанка.
|
0
|
Переглядів: 576, сегодня — 1
- 19:12 Газпром став найзбитковішою компанією росії
- 18:53 НБУ зі спецрахунку на потреби оборони у вересні спрямував понад ₴1,9 мільярда
- 17:23 Курс валют на вечір 3 жовтня: долар та євро продовжують дешевшати на міжбанку
- 15:52 Фонд гарантування повернув вкладникам банків 43 мільйони гривень через «Дію»
- 14:53 Банки збираються використовувати SWIFT для транзакцій із токенами з 2025 року
- 13:33 Уряд Франції пообіцяв підвищити податки для найзаможніших громадян
- 13:10 OpenAI залучила $6,6 млрд. Оцінка компанії досягла $157 млрд
- 12:21 Dogecoin — більше не жарт, FTX планує продати 22,3 млн WLD зі знижкою до 75%: що нового на ринку
- 12:00 Засідання трьох центробанків: реакція ринків та поради інвесторам
- 11:21 Гривня, євро чи долар: В чому тримати гроші у 2024 році (відео)
Коментарі