Від початку дії безподаткового імпорту автомобілів в Україну було ввезено та зареєстровано більше 111 тис. вживаних легкових авто. Про це повідомляє Укравтопром.
В Україну ввезли без розмитнення більше 111 тисяч авто
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що ввозять українці
Частка автомобілів двадцятих років випуску в цієї кількості склала лише 1,3%.
Середній вік імпортованих з квітня по травень авто з пробігом становить 14 років.
Топ-10 марок
VW Passat — 7020 шт.;
VW Golf — 6510 шт.;
Renault Megane — 5716 шт.;
Skoda Octavia — 4558 шт.;
Ford Focus — 3023 шт.;
VW Touran — 2882 шт.;
Audi A6 — 2813 шт.;
Audi A4 — 2770 шт.;
Opel Zafira — 2665 шт.;
Opel Astra — 2518 шт.
Читайте також:Tesla, Toyota чи Renault: чиї акції обирають інвестори у виробників електрокарів
Всього з початку року на українські номери перейшли 180,2 тис. вживаних легкових авто, що на 13% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Нагадаємо
Кабінет міністрів пропонує повернути мита на ввезені в Україну автомобілі для власного користування.
У пояснювальній записці йдеться, що без сплати митних платежів оформляють автомобілі преміум-класу вартістю понад 1 млн грн.
В уряді заявляють, що в умовах воєнного стану, коли всі доходи мають бути консолідовані для боротьби з агресором, потрібно переоцінити та переглянути запровадження пільг на імпорт товарів, що формують бюджет, але не є товарами першої необхідності.
Законопроєкт пропонує відновити оподаткування, яке скасували раніше:
-
для товарів, що ввозяться платниками єдиного податку першої, другої та третьої групи;
-
для підприємств, які не сплачують ввізне мито;
-
для транспортних засобів, що ввозяться громадянами.
Внаслідок звільнення від оподаткування ввізним митом, акцизним податком та ПДВ до бюджету не надійшло 13 млрд грн.
Коментарі - 9
Про це пише «Комерсант» із посиланням на дані Асоціації європейського бізнесу (АЄБ).
Зазначається, що продаж нових легкових і легких комерційних автомобілів впав на 83,5%, до 24,3 тис штук.
Ситуація спровокована логістичною кризою через війну в Україні, а також супутні санкційні обмеження.
Більшість іноземних брендів, за винятком китайських, призупинили виробництво в РФ та постачання до країни ще наприкінці лютого-березня, пише газета.
«Лідер ринку АвтоВАЗ перебував у простої з початку квітня, і продажі Lada у травні впали на 84%, до 6 тис машин. Бестселер серед іномарок Kia скоротив реалізацію на 81% (3,6 тис машин), Hyundai — на 82% (2,9 тис.)», — йдеться у статті.
За даними АЕБ, загалом у січні-травні в РФ було продано 318,114 тис. автомобілів (-52% у річному вираженні).
Людей сколько не погибло, а Вы о машинах.
Цифра от фонаря, или взяли общее к-во зарегистрированных авто на оккупированных территориях и записали их в зныщени.
То ли такой вид пропаганды, то ли реально рассчитывают что им кто-то денег за 90 тыс. даст.
Ну, а дальше все цифры касаются новых авто. а не б/у (что следует из ссылки в статье)
Я так понимаю речь идет о ценовом диапазоне около 5к$,
Средний класс покупает подороже, если речь идет о простых низкооплачиваемых рабочих, то за что они их будут заправлять при нынешней цене на бензин, аналогично запчасти.
Я понимаю, пока есть момент везут, но дальше что, ну навезут барыги их миллион, что дальше, кто их будет покупать?