×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.92 | 42.3693 |
| EUR | 49.2 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
советую и вот почему
пока это лучшая программа которая попадала на мой телефон (из банковских), проблем совсем нет у программы.
Будет очень не по себе когда банк начнет ужесточение условий, ведь такими приятными моментами банк завлекает клиентов, от всей души прошу вас, МОНОБАНК, оставайтесь такими же выгодными для нас и я буду советовать и предлагать людям, мне не стыдно сказать каким банком пользуюсь и какие есть преимущества.
Написать комментарий
Банк з найвигіднішими умовами
1. Кредитний ліміт. Взагалі оформила моно, тому що мені потрібна була кредитна картка, а інший банк (не буду уточнювати) дав мені ліміт у 500 грн, хоч я неодноразово намагалась його збільшити, роблячи покупки та завжди вчасно поповнюючи рахунок. Моно ж мені відразу надав ліміт, який мене абсолютно влаштовував.
2. Кешбек. Таких умов ви ні в яких українських банках не знайдете. Хочу також додати, що деякі банки списують його кожні 3 місяці, якщо ви кешбек не переведете на свій рахунок (знову не стану уточнювати). Ви можете вибрати 2 категорії до 20% кешбеку + партнерські кешбеки, які є досить популярні. У березні ще й був додатковий кешбек «карантин». Варто зазначити, що підвищений кешбек буде, якщо ви будете витрачати свої кошти, для когось це мінус, але для мене особисто плюс, так як ви можете ще й отримати проценти за власні кошти на рахунок. Тільки жаль, що банк обмежив сфери кешбеку: раніше було «продукти і супермаркети», де ви могли купити щось в інтернет-магазинах і отримати кешбек. Тепер тільки «продукти».
3. Зручний додаток. Все прозоро і зрозуміло, зручно користуватись. Банк вам ще й скаже коли і як треба заплатити, щоб не було пені.
4. У порівнянні з іншими банками, не найжорсткіші тарифи на заборгованість, хоч я завжди плачу вчасно, але все ж немає страху, що нарахують величезні суми.
5. Благодійність. Окремо хотіла б видіти цю діяльність банку. Дуже поважаю таку діяльність, молодці, що заохочують людей допомагати іншим. Можна, наприклад витратити кешбек на благодійність. У зв‘язку з пандемією, банк збирав кошти на допомогу лікарям, які заразились вірусом. Ну що тут можна сказати, гідно похвали!
6. Дрібниці, але приємно. Від себе хотіла б подякувати за наклейки та можливість замовити одяг через бонуси винагород =)
7. Переказ та поповнення без комісії. Якщо ви робите переказ за власні кошті, незалежно від українського банку, комісія не буде стягуватись. Також можна поповнити в айбоксах рахунок, які можна знайти повсюди у місті (говорю про Київ).
Але є також і мінуси. Хоч і служба підтримки ввічлива і приємна, але не завжди компетентна. Не змогли допомогти мені зробити оплату на сайті, хоч і картка моно підтримує 3d secure, але саме її сайт не приймав, хоча з іншими картками проблем не було. Не відповіли на всі питання. Проте, коли я попросила заблокувати картку через втрату, співробітник відразу запитав чи це зробила я, так я побачив, що вона заблокована вже (так, у той момент я змогла заблокувати її сама, але написала у підтримку, тому таке сталось водночас).
Загалом, все ж поставлю 5 зірок на мій суб‘єктивний погляд за вигідні умови банку.
Також, вибачте нам, будь ласка, за цю ситуацію. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Хочемо проаналізувати ваші діалоги зі співробітниками та виправитися. Написали вам в особистих повідомленнях.
Написать комментарий
Очень хорошо!
Написать комментарий
Мошенничество
После оплаты на сумму 750 грн меня заблокировали.
Оплачивала на карту
4868190101795450
Gonchar Yana
Комментарии (4)
Система...
Ответ поддержки, меняйте кредитный лимит два раз в месяц и может быть вам повезет, решает СИСТЕМА.
В банке «П» кредитный лимит равен оплате частями, тут система
Чтобы подать заявку, достаточно на главной странице приложения провести пальцем влево — далее нажать на кнопку — Изменить кредитный лимит (2 заявки за 30 дней).
Также, рекомендуем вам активно пользоваться картой, что позволит нам ближе с вами познакомиться. ;)
Комментарии (4)
Заблокировали кредитный лимит, просто так!!
Рекомендуем вам активно пользоваться картой и подавать заявки на увеличение кредитного лимита. Если банку понадобится дополнительная информация о вас, тогда вам будет предложена анкета для заполнения, после подачи заявки.
Надеемся, что порадуем вас.
Комментарии (8)
В этот раз неприятно удивил:(
Причем, в октябре была проплата на другую таможню и абсолютно спокойно добавили шаблон и сделали платеж.
Рекомендуем вам проводить оплату через меню Платеж по Украине. При этом, обращаю ваше внимание, что за такой платеж будет списана комиссия.
Комментарии (1)
Наверное лучший банк которым я пользовался
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Очень крутой банк
Написать комментарий
Монобанк убивает людей пользуясь средствами для своей выгоды, когда людям эти деньги нужны для лечения
Скрины переписки с поддержкой по ссылке https://telegra.ph/Monobank-ubivaet-04-07
Комментарии (30)
На сегодняшний день лучший банк для физ.лиц.
Комментарии (3)
Банк оставляет желать лучшего
Не успела дойти до банкомата, карту заблокировали.
Позвонила в монобанк, спросила как мне свои личные средства вернуть
Девушка сказала что нужно написать заявление, скинуть на почту и через 3 дня деньги вернут.Я так и поступила.
02.04.2020 письмо было отправлено, мне написали ожидать 3 рабочих дня.В итоге 06.04.2020, интересуюсь своим заявлением, и мне утверждают что заявление не попало специалистам, я кинула скрины переписки, где я кидаю заявление и мне отвечают.В итоге сказали что завление принято только сейчас, ожидайте 3 рабочих дня.
Сегодня уже 6-й день ожидания, я пишу в тех.поддержку, спрашиваю когда мне вернут деньги, и вернут ли вообще.
Отвечают все одно и тоже, по шаблону :«я думаю сегодня должны»
Больше они не знают ничего
Ни когда вернут, ни вернут ли вообще.
Читают одно и тоже по шаблону.
Ещё и обмануть пытались.
Ребята, всегда скриньте все переписки с ними, ЭТО ОЧЕЕЕЕНЬ ВАЖНО!
На текущий момент средства были перечислены согласно вашего заявления.
Написать комментарий
не хотят выдавать депозит
В приложении пишет что депозит «Действует» и «Действует (включительно): 08.04.2020»
К сожалению, во время консультации сотрудники допустили ошибку и сообщили вам некорректную информацию.
Извините нас, пожалуйста, за это. С сотрудниками обязательно проработаем эту ситуацию и примем меры.
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Комментарии (6)
Несанкцеонирование снятие средств с карты от Apple
Коллегам была передана заявка на оспаривание платежей. К сожалению, процедура оспаривания достаточно длительная, однако, мы сделаем все возможное, что от нас зависит, чтобы максимально быстро вопрос был рассмотрен.
Приносим извинения за консультации наших сотрудников. Проверили диалоги, недочеты без внимания не оставили и уже проработали.
Комментарии (5)
Після одного року активного користування монобанком отриманий негативний досвід
http://joxi.ru/GrqWQ14Ukqxe92, за рік я використав 227046 грн, за цей період картка завжди була в «пільговом періоді » і монобанк нічого не заробляв на мені, але 1.04.2020 у них зявилась така можливість і за 6 годин мені було нароховано 2068 грн. на всі звернення і предоставленні фактичні дані банк не бере в розгляд і не намагаеться бути кліенторіентированим для своїх активних користувачів.
І так весь негативний досвід котрий я получив з данної ситуації і як все було.
Спешу я намагався перенести дату обовязкового платежу на період карантину, щоб не ризикувати відвідувати громадське місце, так як у мене двое дітей віком до 5 років, а але отримав погрозу, що ми спортим вашу кредитку історію.
31.03 я прийшов до відділення ТАСкомбанку(лише 1 в Чернігові) щоб без відсоткив внести на свою картку монобанку 51400 грн, але відділення було закрите із-за COVID 19, через банкомат сумму 51400 грн грошима по 100 і 200 грн потрібно поповнювати більше 5 годин, так як банкоман бере по одній купюрі і не спершого разу. Керуючись надзвичайной ситуаціей в Україні я вирішив зробити поповнення наступного дня. Ось підтвердження
http://joxi.ru/p270lWQUWYD8pA
Після списання відсотків я написав 1.04 в підтримку монобанку щоб вирішити цю ситуацію на що отримав спершу ось таку відповідь
http://joxi.ru/KAx3Zn4f1j6Yy2, я попросив максимально лояльно, але відповідь ви самі бачите, співробітик навіть не намагався розібратись в ситуації. Далі я запросив офіційну електронну адресу, написав на info@monobank.com.ua, відповіді і досі немає.
А зараз вони сказали що це ваша вина і що вони не несуть ніякої відповідальності за роботу їх партнерів, але якщо ви захочите поповнити картку монобанка, то це ви зможете робити тільки через партнерів, або через термінали Приват банка.
Головні мінуси монобанка
1. Не кліенторіентована підтримка
2. Немає можливості вести офіційну комунікацію із-за відсутності відділень і електронної адреси
3. Всю вину перекладують на своїх партнерів, а весь монобанк створен лише з партнерських программ, тобто кошти і картки у них від Universal bank, офф лайн відділення (каси) ТАСкомбанк, банкомати для поповнення Приват банк
4. Невиконують постанови уряду по COVID 19, на запит змістити дату поповнення, погрошують спортити кредитку історію
Буду вдячний за юридичну консультацію, а також готовий поділитись своїм негативним досвідом у ЗМІ
@vitaliyshtykov
Дійсно законодавством введені карантинні заходи з метою протидії поширенню коронавируса. При цьому звертаємо вашу увагу, що скасовані тільки нарахування штрафних санкцій та пені. У період карантину відсотки за користування кредитним лімітом нараховуються в штатному режимі. Пільговий режим обслуговування, або ж «кредитні канікули», — це не списання боргів, а відстрочка сплати боргу і відсотків для позичальників, фінансовий стан яких погіршився.
Банки продовжують нараховувати відсотки за користування кредитами. Адже паралельно робота банку проходить в штатному режимі — працюють карти, проводяться платежі, нараховуються та виплачуються відсотки по депозитах. Тобто, поки діє карантин, відсотки нараховуються, але оплатити ви їх можете після завершення карантину.
Комментарии (9)
О Моно банке
Техподдержка работает быстро и оперативно. Лучше банка просто не существует. Большая благодарность Староминской Ирине
Написать комментарий
Кредитним лимит в 100К - брехня
Забрала и активировала карту — лимит установили 0 грн
Позже 2 раза пыталась увеличить лимит, все равно отказ. При том что пользовалась картой и кидала на нее деньги.
В поддержке все операторы как один бубнят мантру про супер умную модель, которая всё считает и вставляют одни и те же фразы ctrl+c ctrl+v
Видно что вашу модель писали какие-то недоучки школьники, т.к. у меня вообще нет активных кредиток и белая зарплата
Карту закрываю и уже всем знакомым сказала у которых в голове рекламный треш с черными картами, чтоб не пользовались этим сомнительным мфо
И только после получения карты, мы можем точно предоставить сумму вашего лимита, т.к. уже познакомились ближе и знаем больше финансовой информации о вас.
Рекомендуем активно пользоваться картой и в будущем система может пересчитать лимит.
Комментарии (2)
Нарушение прав
Комментарии (2)
Очень плохо
Если система получает информацию, которая влияет на размер кредитного лимита, то лимит может быть изменен. Это не окончательное решение и в будущем лимит может быть повышен. Рекомендуем активно пользоваться картой.
Написать комментарий
Усім дуже задоволена. На даний момент найкращий банк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)