Минфин - Курсы валют Украины

Установить
10 января 2025, 10:02 Читати українською

Спрос на гибридные авто в Украине за год вырос на 39%

В прошлом году автопарк Украины пополнили 23,9 тыс. гибридных легковых автомобилей (HEV и PHEV), это на 39% больше, чем в 2023 году, сообщает Укравтопром.

В прошлом году автопарк Украины пополнили 23,9 тыс.
Фото: pixabay.com

Читайте страницу «Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новости

Доля новых авто в этом количестве составила 57%, против 63% в прошлом.

Самые новые гибридные авто

  • В сегменте новых легковых автомобилей лидером рынка гибридов стал кроссовер Toyota RAV-4 (3 101 ед.).
  • Второй результат у Toyota Camry (781 ед.).
  • Третий по популярности — Nissan Qashqai (777 ед.).

Читайте также: Украинский рынок электромобилей за год вырос на 38%. Самые популярные модели

Подержанные гибридные авто

  • В регистрациях импортируемых подержанных автомобилей с гибридными силовыми установками первенство у Ford Fusion US (896 ед.).
  • На втором месте Toyota Prius (609 ед.).
  • Замыкает тройку Toyota RAV-4 (586 ед.).

Преимущества оформления полиса ОСАГО на «Минфине»

🎁 Собираем, анализируем, и показываем самые выгодные предложения

⏱️ Помогаем экономить и деньги, и время

🛡️ Сотрудничаем только с проверенными страховыми компаниями

Автор:
Роман Мирончук
Редактор ленты новостей Роман Мирончук
Пишет на темы: Экономика, финансы, банки, криптовалюты, инвестиции, технологии

Комментарии - 3

+
0
Три літри
Три літри
10 января 2025, 10:20
#
Ну так крім гібридів вже скоро нічого продаватись не буде. В Європі вже якась там ітерація євро-6 в яку потрапляють лише гібриди, а звичайний двигун вже ні.

Це не тому що гібриди чимось краще. В них як раз ніяких переваг немає, цілком штучно нав'язаний покупцю варіант.
+
0
stas12345
stas12345
10 января 2025, 13:32
#
Те, кто много ездит, в основном сейчас и смотрят на гибрид или электро
+
0
Три літри
Три літри
10 января 2025, 14:06
#
Те, кто много ездит, в основном сейчас и смотрят на гибрид

Гібрид коштує помітно більше ніж економить. Тож ні, справа не в тому хто скільки проїзжає.

Ну і тоді б у нас в топі були малі авто, а купують великі гибриди у яких витрата по трасі навіть з економією така як в мене на малолітражці по місту.

До того ж найти новий негібрид — це вже зараз задача с зірочкою. Ось тільки недавно Волощенко анонсував Taliant який по факту просто Логан, але з гібридом. А інших просто немає, все, євро-норми в Європі забороли двигуни внутрішнього згорання, а спеціально під ринок України ніхто їх робити не буде.

или электро

А це взагалі не для тих хто їздить багато. Крім таксистів хіба що. Бо стояти по півгодини кожні 200−300 км (перед цим пошукавши на яку саме станцію їхати) це явно не найкраще для планування маршрутів.

Я звісно теж дивлюсь наперед де знаходятся ОККО та ВОГ але це більше через власні уподобання, ніж через реальні проблеми.
Ну і з моїм запасом ходу я можу легко проїхати ще 200 км якщо раптом на першому відрізку дороги не знайшлось підходящих мені станцій. Ну або на крайняк залитись на БРСМ чи Авісе.

А у електричок все складніше: вибиває зарядку чи взагалі не встає на зарядку і хоч ти 10 раз підряд підключи — результат один. Це з реального досвіду людей які їздять на електричній версії мого авта яке вже до слова продано. А ще вози з собою купу перехідників, особливо як в тебе наприклад тесла.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Страницу просматривает GuitarHero.