В прошлом году автопарк Украины пополнили 23,9 тыс. гибридных легковых автомобилей (HEV и PHEV), это на 39% больше, чем в 2023 году, сообщает Укравтопром.
10 января 2025, 10:02
Читати українською
Спрос на гибридные авто в Украине за год вырос на 39%
► Читайте страницу «Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новости
Доля новых авто в этом количестве составила 57%, против 63% в прошлом.
Самые новые гибридные авто
- В сегменте новых легковых автомобилей лидером рынка гибридов стал кроссовер Toyota RAV-4 (3 101 ед.).
- Второй результат у Toyota Camry (781 ед.).
- Третий по популярности — Nissan Qashqai (777 ед.).
Читайте также: Украинский рынок электромобилей за год вырос на 38%. Самые популярные модели
Подержанные гибридные авто
- В регистрациях импортируемых подержанных автомобилей с гибридными силовыми установками первенство у Ford Fusion US (896 ед.).
- На втором месте Toyota Prius (609 ед.).
- Замыкает тройку Toyota RAV-4 (586 ед.).
Преимущества оформления полиса ОСАГО на «Минфине»
🎁 Собираем, анализируем, и показываем самые выгодные предложения
Источник:
Минфин
Страницу просматривает
GuitarHero.
Комментарии - 3
Це не тому що гібриди чимось краще. В них як раз ніяких переваг немає, цілком штучно нав'язаний покупцю варіант.
Гібрид коштує помітно більше ніж економить. Тож ні, справа не в тому хто скільки проїзжає.
Ну і тоді б у нас в топі були малі авто, а купують великі гибриди у яких витрата по трасі навіть з економією така як в мене на малолітражці по місту.
До того ж найти новий негібрид — це вже зараз задача с зірочкою. Ось тільки недавно Волощенко анонсував Taliant який по факту просто Логан, але з гібридом. А інших просто немає, все, євро-норми в Європі забороли двигуни внутрішнього згорання, а спеціально під ринок України ніхто їх робити не буде.
или электро
А це взагалі не для тих хто їздить багато. Крім таксистів хіба що. Бо стояти по півгодини кожні 200−300 км (перед цим пошукавши на яку саме станцію їхати) це явно не найкраще для планування маршрутів.
Я звісно теж дивлюсь наперед де знаходятся ОККО та ВОГ але це більше через власні уподобання, ніж через реальні проблеми.
Ну і з моїм запасом ходу я можу легко проїхати ще 200 км якщо раптом на першому відрізку дороги не знайшлось підходящих мені станцій. Ну або на крайняк залитись на БРСМ чи Авісе.
А у електричок все складніше: вибиває зарядку чи взагалі не встає на зарядку і хоч ти 10 раз підряд підключи — результат один. Це з реального досвіду людей які їздять на електричній версії мого авта яке вже до слова продано. А ще вози з собою купу перехідників, особливо як в тебе наприклад тесла.