Минфин - Курсы валют Украины

Установить
7 октября 2024, 10:00 Читати українською

Налогообложение посылок приведет к росту расходов и логистическому коллапсу — совладелец «Новой почты»

Идея налогообложения посылок из-за границы до 150 евро должна быть отвергнута, поскольку она может привести к неоправданному повышению расходов государства на таможенно-налоговые процедуры и логистическому коллапсу, сообщил совладелец «Новой почты» Владимир Поперешнюк.

Идея налогообложения посылок из-за границы до 150 евро должна быть отвергнута, поскольку она может привести к неоправданному повышению расходов государства на таможенно-налоговые процедуры и логистическому коллапсу, сообщил совладелец «Новой почты» Владимир Поперешнюк.► Читайте страницу «Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новости«Думаю, этих причин достаточно, чтобы отвергнуть идею налогообложения посылок как бессмысленную и вредную для всех», — написал он в фейсбуке в субботу.
Фото: depositphotos

► Читайте страницу «Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новости

«Думаю, этих причин достаточно, чтобы отвергнуть идею налогообложения посылок как бессмысленную и вредную для всех», — написал он в фейсбуке в субботу.

Поперешнюк отметил, что на фоне катастрофического для экономики роста налогов и новых регулировок идея обложить собранием международные посылки — самая плохая из всех, которые можно было бы придумать.

«Государство тратит больше средств на таможенно-налоговые процедуры, чем получает их из налогообложения посылок. Причина в соотношении себестоимости таможенных процедур и стоимости самих посылок. И это еще речь идет о „дорогих“ посылках от 150 евро. После снижения налогового порога к таможенному конвейеру попадут еще более дешевые посылки, поэтому ущерб для бюджета возрастет», — написал совладелец «Новой почты».

Также, по его словам, введение инициативы может привести к логистическому коллапсу.

«Сейчас мы растамаживаем лишь 2% посылок, хотя на таможенные процедуры приходит каждая посылка, так что потери времени достигают почти суток. Не надо быть провидцем, чтобы увидеть логистический коллапс и огромные задержки доставки, если под налог попадут все посылки», — написал Поперешнюк.

Он также предположил, что инициатива вызовет недовольство у большинства украинцев.

«До сих пор все налоговые инновации касались только бизнеса. Но с момента внедрения новых налогов на посылки, все прелести налогового сервиса на своих спинах почувствуют миллионы физических лиц. Что добавит государству к финансовым убыткам еще и электоральные», — написал Поперешнюк.

Читайте: Налогообложение международных посылок стоимостью до 150 евро планируется вернуть — Гетманцев

Он также предположил, что инициатива приведет к увеличению тени, контрабанды и коррупции.

Поперешнюк призвал увеличить доходы бюджета, повысив беспошлинный порог для посылок до 1 тыс. евро и упростив таможенные процедуры.

Напомним

Ранее «Минфин» писал, что в комитете Верховной Рады по вопросам финансов, налоговой и таможенной политики завершают подготовку законопроекта по налогообложению посылок из-за границы на сумму до 150 евро, которые не облагаются налогом.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор ленты новостей Роман Мирончук
Пишет на темы: Экономика, финансы, банки, криптовалюты, инвестиции, технологии

Комментарии - 19

+
+75
Sarevok
Sarevok
7 октября 2024, 10:43
#
Так цель не доход получить, а закрутить гайки, чтобы население не расслаблялось и испытывало больше патриотических чувств. На такое никаких бюджетных денег не жалко.
+
+91
Злий Інвестор
Злий Інвестор
7 октября 2024, 10:55
#
Співвласник Нової Пошти просто не міг сказати щось інше, але тут я з ним згоден. Цей закон з однієї сторони збільшить витрати на митницю, а з іншої - забезпечить переток коштів від онлайн покупок до місцевого рітейлу, який буде продавати той же Китай, але зі своєю маржею.

Вигодонабувач тут тільки місцевий рітейл в обличчі Вагіфа Алієва і інших бізнесменів. В мінусі - українські громадяни, бо закриється можливість десь зекономити. Також — українська економіка, бо частина купівельної спроможності громадян буде осідати маржею в карманах нашого рітейлу, а могла ж бути витрачена на продукти, або щось інше.

Громадян треба стимулювати витрачати кошти на українського виробника, а не навпаки економити, бо тепер він буде 3 рази зважувати чи потрібна йому та чи інші річ, бо його витрати зросли.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
7 октября 2024, 11:33
#
Когда ритейл поднял цену на кило гречневой крупы в ТРИ раза, и продавал её по 99 грн вместо 30 грн — вас это не сильно волновало и покупатели без особых претензий набивали карманы владельцев ритейла.
Когда же предлагают заплатить в бюджет таможенную пошлину — тут сразу истерика и мантры о том, что все пропало…
В чем собственно проблемы, ведь то, что раньше стоило на Али один бакс с бесплатной доставкой теперь будет стоить максимум два бакса и все равно будет дешевле, чем в Розетке или на ОЛХ.
Возможно при перепродаже будет меньший доход, но это не повод для истерики.

Надеюсь, что «все пропало» не коснётся посылок внутри Украины, ведь цены на их доставку с 1 октября уже подняли и дополнительное бабло в карманы владельцев НП течёт рекой, а нормы о налогообложении посылок из-за рубежа ещё не приняты и формально озвученный армагеддон возможно никогда и не наступит.
+
+45
Злий Інвестор
Злий Інвестор
7 октября 2024, 14:22
#
Ви займаєтеся примітивними маніпуляціями і не читаєте пост, на який реплаєте. Ви самі пишете нижче, що штука за $3 з Алі коштує 350 грн ($8.5) на Розетці. Ну займіться математикою, ну! 8.5 — 3 собівартості - 1 податок/мито = $4.5 чистого прибутку Розетки. Ці кошти людина могла піти і витратити десь, наприклад купити квиток в кіно. Натомість ці кошти зникають з економіки і осідають десь у карманах великого бізнесу. Що не пішло в карман, піде у вигляді інвестицій у цей бізнес. Наче вже непогано? Не зовсім, бо таким чином великий рітейл продовжить тиск на малий і той зникне ще швидче, ніж зникав раніше.

Це якийсь lose-lose для всіх сторін окрім великого рітейлу. Податок ще отримає держава швидко «компенсується» зниженням економічної активності. Закони екстрактивної економічної моделі в дії, фінальна стадія.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
7 октября 2024, 16:47
#
Злий Інвестор

Заплатили податки та мито - ці кошти йдуть до бюджету на потреби ВСУ

Нова Пошта підняла тарифи на 20% - «ці кошти зникають з економікі
і осідають десь у карманах великого бізнесу.»

На потреби ВСУ — це погано
Співвласнику «Нової пошти» Поперешнюку - це нормально
+
0
Злий Інвестор
Злий Інвестор
7 октября 2024, 21:13
#
З цим згоден. Підняття тарифів на логістику ударить по всім також.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 октября 2024, 8:12
#
Злий Інвестор

З чим згоднi — невже з тим, що додатковi 20% росту тарифу НП нiяк не вплинуть на логистику, але збiльшать статки Поперешнюка.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
7 октября 2024, 11:43
#
Мелочевка, которая сейчас на Али стоит около $3 с бесплатной доставкой Розетка продаёт за 350 грн.
+
0
KingSalmon
KingSalmon
7 октября 2024, 12:43
#
Давайте виходити з «бази:»
1. Коштів на армію не вистачає. Гадаю це всі розуміють.
Тому об*єктивно потрібні додаткові надходження для фінансування зарплат та зброї.
2. Існуюча модель, коли комерційні обсяги товарів (одяг, електроника і тд), з метою уникнення від оподаткування в Україні, відправляться до нас через посилки та поштових операторів, — призводить до збитків бюджету та викривлює конкуренцію на ринку. Бо хтось завозить в Україні фуру товару та сплачує з неї 20% ПДВ, а хтось на вигадані ПІБ відправляє такі ж товари з-за кордону і не сплачує ніякі податки.
3. В ЄС до липня 2021 року ліміт на посилки був 22 євро, все що вище цього ліміту — платиш ПДВ, а якщо більше 150 євро, то ще й мито. Після липня 2021 року цей ліміт знизили до «0», тобто, зі всього, що заїжджає в ЄС з Алі Експрес, Ебей і тд — з усього треба платити податки та ноповнювати бюджет.

В Україні, на скільки мені відомо, поки не йде мова про зниження ліміту з 150 до 0.
Скоріш за все буде десь 50 євро.

Щодо колапсу на митниці, то це спірна теза. Всі процеси можна налагодити, як в тому ЄС, було б бажання та політична воля.

Крім того існують моделі роботи маркетплейсів, коли ціна за товар вказується вже зі сплатою податків в країні призначення
+
+45
Criptor82
Criptor82
7 октября 2024, 13:00
#
Згоден на 100%, однак зауважу. Зміни до оподаткування що будуть на цьому тижні проголосовані в другому читанні, введуть авансовий збір з податку на прибуток з кожної АЗС починаючи із 01.10.2024. це крок в інтересах великих мереж АЗС. Далі з 01.10.2024 провайдерів Інтернет зв’язку які перебували на спрощеній системі переводять на загальну систему — знову крок в бік великих підприємств (Київстар, Укртелеком, Фрінет), і тепер крок в бік великих рітейлерів. Тенденція на монополізацію однозначна, не виключаю і проплачене лобіювання. По ітогу маємо зростання ціни товару для «пересічних», а ось щодо збільшення надходжень в бюджет, далеко не факт.
+
0
Alex DOM
Alex DOM
7 октября 2024, 13:07
#
«що заїжджає в ЄС з Алі Експрес, Ебей» - а Алі Експрес, Ебей це хіба країни, це торгові площадки які також мають свої склади в ЕС. І не треба порівнювати ринок і виробництво товарів в ЕС і Українські можливості в цьому плані.
+
+15
Три літри
Три літри
7 октября 2024, 13:27
#
Тому об*єктивно потрібні додаткові надходження для фінансування зарплат та зброї.

Пропоную скасувати всі зарплати: всі гроші автоматом реквізувати на потреби оборони, а їжу та одяг громоданям буде надавати держава.

Також треба відібрати всі автомобілі і продати їх, а отримані гроші знов таки відправити на потреби оборони.

От тільки нацкешбек та експедицію в Антарктиду скасовувати ніяк не можна, ЗСУ обійдется без ціх грошей.
+
+30
Злий Інвестор
Злий Інвестор
7 октября 2024, 14:26
#
> Існуюча модель, коли комерційні обсяги товарів (одяг, електроника і тд), з метою уникнення від оподаткування в Україні, відправляться до нас через посилки та поштових операторів

Це нагла і непрекрита брехня. Всі ці Стілуси і Ябки провозять товар через хабарі на митниці. Просто декларують як одне, а ввозять інше, а перевіряючі закривають очі. Хто по-меньше і не має зв’зків, той наймає людей для транспортування і вони перевозять товар у валізах. Хто більш нахабний, той як цигарки набиває айфонами ніші в автобусі і знову ж таки, через хабарі митниця не помічає.

Всі великі поштові оператори вже давно світять посилки на митниці і навіть брухт з Алі проходить переоцінку.
+
+30
Злий Інвестор
Злий Інвестор
7 октября 2024, 14:29
#
> В ЄС до липня 2021 року ліміт на посилки був 22 євро, все що вище цього ліміту — платиш ПД

ЄС — це величезна безмитна зона на купу країн і там присутній будь-який рітейл на любий смак. Україна — це місце де всілякі крахобори типу MTI блокують заход на ринок навіть брендів одежі і взуття. У нас мажорні дистрибьютори і великий рітейл повністю монополізував ринок імпортних товарів.
+
0
bobmarle
bobmarle
8 октября 2024, 9:46
#
Так нам і треба. Кого обрали те і маємо.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 октября 2024, 19:14
#
Укрпошта розраховує до 1 січня домовитися з USPS про доставку посилок.

«По дрібних пакетах ми вже досягли домовленості з USPS. Стосовно ж посилок,
я розраховую досягти результату до 1 січня. Мені хотілося б, щоб у 2025 році
ця угода вже працювала», — заявив Смілянський.
+
0
MrVH
MrVH
10 октября 2024, 18:35
#
Це вже було. Багато отримали, коли вводили безмитний ліміт 100 євро?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 октября 2024, 22:52
#
MrVH
«Багато отримали, коли вводили безмитний ліміт 100 євро?»

при вартості посилок до 100 євро — нуль
+
0
MrVH
MrVH
11 октября 2024, 15:55
#
«„„Самолет колесами потерпел аварию горами Азербейджана Сидоров катапультирован““» Нагадаю, з 1 липня 2019 р вже було введено нарахування ПДВ на міжнародні посилки вартістю від 100 євро і від цього розраховували в бюджет додатково отримати від 350 до 500млн.грн. до кінця 2019р. Багато отримали ПДВ саме від посилок вартістю від 100 до 150 євро в 2019 і наступних 2020−2022роках? Скільки при цьому було додатково потрачено на адміністрування таких посилок? Як така зміна вплинула на загальний обєм посилок і дохід від них кожного із поштових операторів? З 1 липня 2022р. цю норму прийшлось скасовувати. Але ж це був лише ПДВ на посилки від 100 євро. Тепер пропонується нараховувати і мито і ПДВ на всі посилки. Звідси питання: «Для цього буде збільшений штат такого, ймовірно, „„критично важливого підприємства““, як держмитслужба, чи вже банально запланований перерозподіл „„хлібних місць““ по огляду вантажів?» Чи одне і друге одночасно? Щодо бізнесу. Великий бізнес має і великі знижки щодо ціни імпортованого товару та вартості його доставки, при цьому, брокерські послуги становлять мізерний відсоток від вартості вантажу. А щоб ФОП чи юрособі розмитнити поштове відправлення вартістю від 151 євро, потрібно додатково сплатити ще і біля 50−70 євро за послуги митного брокера, про це, чомусь, скромно замовчують. «„„Здесь играем, здесь не играем. Здесь рыбу заворачивали.““»
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться