Минфин - Курсы валют Украины

Установить
12 сентября 2024, 12:23 Читати українською

В Украине сегодня возвращаются отключение света

В четверг, 12 сентября, в Киеве, а также в ряде областей возвращаются стабилизационные отключения электроэнергии. Об этом сообщает пресс-служба Укрэнерго.

В четверг, 12 сентября, в Киеве, а также в Киевской, Одесской, Днепропетровской и Донецкой области возвращаются к стабилизационным отключениям электроэнергии.
Фото: pixabay.com

С 13:00 до 00:00 будет действовать одна очередь отключений в Киеве, Киевской, Черкасской, Черниговской, Харьковской, Житомирской, Сумской, Полтавской, Запорожской, Одесской, Кировоградской, Днепропетровской, Херсонской, Николаевской, Винницкой, Черновицкой, Хмельницкой областях.

Причина введения ограничений — снижение эффективности солнечных электростанций из-за пасмурной погоды и падения генерации на ТЭС.

Напомним

Ранее в Укрэнерго сообщали, что 12 сентября применение мер ограничения электроэнергии не прогнозируется.

В то же время, уже утром компания предупредила о росте уровня потребления электроэнергии.

Ненастье обесточило 38 населенных пунктов в двух областях. При этом из-за боевых действий и по другим причинам обесточены 602 населенных пункта.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор ленты новостей Роман Мирончук
Пишет на темы: Экономика, финансы, банки, криптовалюты, инвестиции, технологии

Комментарии - 28

+
+45
YakovBoricov
YakovBoricov
12 сентября 2024, 13:45
#
«Причина запровадження обмежень — зниження ефективності сонячних електростанцій через похмуру погоду та падіння генерації на ТЕС» …Вибачаюсь , а в кого взагалі розуму вистачає вкладати гроші в сонячні панелі для України? Я ще розуію люди ставлять собі для приватного будинку, але в рамках Держави, це просто м’яко кажучи безглюздя і дурня. Ми що Египет? Окрім того виникає питання , а де ж обіцяні сучасні новітні газотурбінні комплекси?
+
+85
Strain
Strain
12 сентября 2024, 15:25
#
«а де ж обіцяні сучасні новітні газотурбінні комплекси»

Не так давно была новость что 30 передали. К августу этого года удосужились установить только один.
Где остальные 29 — никому не известно.
+
+75
zzzachary
zzzachary
12 сентября 2024, 18:00
#
Там де мільйон дронів та мільярд дерев !)))
+
+45
Vlad UKR
Vlad UKR
12 сентября 2024, 18:09
#
91 газотурбіну передали партнери, 1-на встановлена, Слугам не вигідно щоб Українцям було світло.
+
+45
82845392
82845392
12 сентября 2024, 19:09
#
> але в рамках Держави, це просто м’яко кажучи безглюздя і дурня

Вы же понимаете, что на благополучие государства как страны и народа «слугам» плевать :) Зато на благополучие его как аппарата, себя лично и конкретных «инвесторов» — совсем нет :)
+
0
DjBoom
DjBoom
12 сентября 2024, 21:20
#
То что там писали и показывали это газотурбинные генераторы тепла, а не электричества
+
0
YakovBoricov
YakovBoricov
13 сентября 2024, 17:46
#
Газотурбінні комплекси електрику виробляють і дуже продуктивно, це найкраще що для нас підходить
+
+30
YakovBoricov
YakovBoricov
12 сентября 2024, 14:16
#
Чинуші які надають дозволи в Україні на розвиток сонячної енергії повинні понести відповідальність, бо таким чином вони розвалюють Енергетику України, забираючи кошти від розвитоку у АЕС та ТЕС. І роблять вони це свідомо знаючи усі особливості в цьому питанні. Тільки людина божевільна, або неосвічена може на державному рівні в Україні займатися сонячною генерацією.
+
+15
godvinik
godvinik
12 сентября 2024, 14:34
#
В німеччині чогось будують СЕС, чому в Україні де більше сонця не будувати?
+
+15
FogBRD
FogBRD
12 сентября 2024, 14:52
#
Не от хорошей жизни их строят к слову.
+
+60
YakovBoricov
YakovBoricov
12 сентября 2024, 15:53
#
А якщо про Україну, то їх будують ті, хто не дбає ні про що і кого не цікавить майбутнє України. До речі технології утилізації сонячних панелей та вітряків не існує. Сонячні панелі та вітрякі - знищують навколишнє середовище , вони містять токсичні матеріали, такі як кадмій та свинець, що дуже шкідливе для довкілля. Але проплачені «зелені» студенти , які погано навчаються , двієчники про це не знають і виходять за гроші на протести , з гаслами давайте все закриємо і будемо залежні від вітру та сонця, а проплачені ЗМІ це все підтримують. Це знаєте, як нещодавно був великій хайп з біопакетами. Гра на невігластві людей. Начебто вони не забруднюють навколишнє середовище, ніж звичайні поліетиленові пакети. Так вони ще набагато гірше за звичайні!!! Біопакети на відміну від звичайних пакетів дуже швидко забруднюють навколишнє середовище мікропластиком, який попадає у грунтові води , а потім у клітини людині викликаючи різноманітні запалення , окрім того, їх не можна здати на вторинну переробку (просто не існує такої утилізації). Необізнаність та невігластво знищує нашу країну.
+
0
youknow
youknow
12 сентября 2024, 20:38
#
Це дно яша. таку ху«ню написав. але старався. скажи своєму путіну щоб сйеб»вся з ЗАЕС — Україні вистачить електроенергії. зелену енергетику Україна мусить розвивати через мобільність та екологічність. через ваших падлюг вже стільки збитків та шкоди навколишньому природньому середовищу нанесено — що ви апріорі не маєте права на існування. брехливі паскуди.
+
+45
YakovBoricov
YakovBoricov
12 сентября 2024, 15:21
#
Потрібно своєю головою думати. Просто для Вас привідкрию двері від купи проблем з такою генерацією. Коли Ви від цих панельок кидаєте у мережу енергію, а потім коли сонця немає, то як Ви думаєте що потім відбувається?)))) Не плутайте встановлені панелькі, для себе на приватний будинок з цілою енергетичною системою, хоча коли сонця не буде, то цей будинок теж захоче живитися від центральної електросистеми. Ось тому в подібних ситуаціях чек ціни на електрику, коли сонця немає буде зростати в рази, бо її фактично на всіх фізично не вистачить, бо ніхто про це не подумав, через недорозумних … А особисто для Вас ще скажу, що наші західні партнери навпаки визнають, що наша електросистема була одна з найкращих у світі, до того ж ми досить добре на ній заробляли, коли її продавали. Стала АЕС і компенсація у часи пік за рахунок ТЕС — забезпечувала безперебійну ні від якої погоди незалежну енергію, в тому числі для промисловості. Тому , оці всі вітрякі та панельки - це розвал нашої дешевої і доступної енергосистеми і велика ціна для людей , побачите , який буде прайс на електрику після війни.
+
+45
Strain
Strain
12 сентября 2024, 15:26
#
Согласен. Экоактивизм убиваэт экономики. И Германия тому пример.
+
+30
YakovBoricov
YakovBoricov
12 сентября 2024, 15:59
#
Я б навіть поправив і прибрав приставку ЕКО, бо щоб таку приставку використовувати, потрібно хоча б якісь книжки прочитати, освіту здобути, розуміти щось. Більше підходить АктивістСвятогоМаразму
+
+15
Anton Chy
Anton Chy
12 сентября 2024, 17:35
#
Бро, солнечные панели делают из разных материалов и при помощи разных технологий.
Если взять к примеру кремниевые монокристилические панели, то они вполне себе безопасны, их можно перерабатывать, срок их службы более 25 лет.

При производстве конечно нужно много электричества, а также используются химикаты при очистке кремния. Но выбросов все же можно избижать при правильной утилизации отходов. Было бы желание.

Поэтому с СЭС не так все печально.
+
+14
YakovBoricov
YakovBoricov
13 сентября 2024, 13:22
#
Я не проти , щоб люди ставили їх собі на приватні будинки, але не запихували їх в центральну енергосистему, бо це приведе до її розбалансування і суттєвого підняття прайсу для Споживачів, що в цілому має більше негативу, ніж позитиву. Окрім того, треба розуміти, що так звана «зелена енергетика» це зло для навколишнього середовища: 1)Виробництво / виготовлення сонячних панелей дуже шкідливе ,2) необґрунтовані енергозатрати на виробництво ,3) Технології утилізації не існує - це взагалі нонсенс - навіщо їх взагалі клепають та ще й в такій кількості, куди це добро потім дівати?! А та шкідлива утилізація яку пропонують настільки дорога, що її майже ніхто не використовує, все просто неконтрольовано викидається, або продається у недорозвинуті країни під виглядом «зеленої енергетики». 4) Забруднення мікропластиком навколишнього середовища, 5) Вже досліджено , що вітряні турбіни знижують популяцію тварин, там де вони встановлені. Висновок: Зелена енергетика підходить для маленьких господарств, але не має права називатися зеленою, бо вона наразі є шкідливою для довкілля, бо не має надійної технології утилізації, яка б не забруднювала довкілля дуже токсичними речовинами, наприклад кадмієм , свинцем та мікропластиком
+
0
bosyak
bosyak
13 сентября 2024, 14:35
#
Якщо б «не запихували в центральну енергосистему» сонячну енергію в цьому році, ремонти аес були б неможливими без відключень, цим літом електрика з червня зовсім би не з’являлась в розетці, а тариф був би х4 за рахунок імпорту.
+
0
YakovBoricov
YakovBoricov
13 сентября 2024, 17:42
#
Для України, яка хвала Богу, має АЕС найкращим варіантом є газотурбінні комплекси, які покриють пікові навантаження Переваги: швидкість запуску, гнучкість, висока продуктивність, екологічність в порівнянні з іншими методами, модульність, що дозволяє швидко гратися з різними навантаженнями. І головне незалежність від сонця та вітру
+
0
bosyak
bosyak
13 сентября 2024, 12:41
#
Ну так забезпечте себе власною енергією і вам буде пофіг який тариф в розетці і чи є там електрика взагалі. Той енергетики яка була вже не існує, ніхто вугільні тес будувати не буде.
+
+15
82845392
82845392
12 сентября 2024, 19:14
#
Ну и не сказать, чтобы у них так уже все классно с этим было: промышленность жалуется на высокие тарифы и переносится за пределы страны (это не настолько массовое явление, как ватные «лидеры мнений» любят рассказывать, но имеет место быть), зависимость от импортного газа никуда не девалась, и т. п.
+
0
bosyak
bosyak
13 сентября 2024, 12:34
#
Ніхто на державному рівні не займається СЕС, всі інвестиції приватні, на свій страх і ризик. Можна взяти позику можна не платити деяких податків, не більше. На рахунок ефективності - я плачу за електрику тільки два місяці в рік грудень і січень. Вивчить питання, потім розводьте зраду
+
0
YakovBoricov
YakovBoricov
13 сентября 2024, 17:32
#
Так якщо Ви кажете, що кожен сам за себе, то чому в грудні та січні берете з центральної мережі електрику, не беріть зовсім , не розбалансовуйте магістраль, живіть повністю самостійно. А то і гроші хочите заробити, а проблеми перекласти на інші плечі. Чи у Вас як у совка, що якісь вигаданий дядько все поверішує, а Вас це не стосується?
+
0
bosyak
bosyak
13 сентября 2024, 21:50
#
Брав, тепер газопоршневік з вартісттю квтг 5 грн. Побачимо, як Ви візьмете в цьому грудні і січні с аес і гідро.
+
+55
Anton Chy
Anton Chy
12 сентября 2024, 17:29
#
Очевидно, что именно АЄС и ГЭС — пока является реально надежным источником электроенергии. Вполне вероятно, что человечество сможет сделать прорыв и решится использовать более безопасный источник генерации.

Тем не менее, все еще стоит вопрос о сохранении энергии. Мы могли бы хоть попробовать вкладываться в ее сохранение, чтобы далее использовать накопленное в пиковые моменты.

Солнечная генерация может серьезно рассматриваться человечеством лишь тогда, когда мы будем использовать для ее строительства безопасные материалы, а также эффективно утилизировать.
+
0
bosyak
bosyak
13 сентября 2024, 12:36
#
Я вже користую. Для мене вона надійніша за аес і гідро тому що можуть відімкнути. А сонце сходить кожен день. Навіть при хмарній погоді мені вистачає.
+
+30
bonv
bonv
12 сентября 2024, 20:04
#
То не найгірше з того що відбувається в Україні…
+
+15
Павел Еникеев
Павел Еникеев
12 сентября 2024, 21:39
#
Похоже свет отключают не потому что электроэнергии не хватает. А чтобы народ был занят бытовухой, и особо не думал «все хорошо прекраная маркиза».
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться