Минфин - Курсы валют Украины

Установить
5 сентября 2020, 15:59 Читати українською

Автомобильный секонд-хенд в Украине вновь пользуется спросом. Топ-5 популярных марок

В августе украинцы зарегистрировали 32,8 тыс. подержанных легковых автомобилей, ввезенных из-за границы. Такое количество регистраций импортного секонд-хенда оказалось на 35% больше, чем годом ранее. Об этом сообщает Укравтопром.

В августе украинцы зарегистрировали 32,8 тыс.
Фото: ukranews.com

В результате в отчетном месяце доля подержанных иномарок составила 82% от всех впервые регистрируемых в Украине легковых автомобилей.

Топ-5 популярных марок

Самым популярным б/у автомобилем месяца стал Renault Megane. В августе текущего года украинцы зарегистрировали 1926 подержанных авто этой модели.

Читайте также: Украинцы покупают б/у авто почти в 4 раза чаще, чем новые

Второй результат у Volkswagen Passat, за месяц на украинские номера перешли 1848 Пассатов.

На третьем месте Skoda Octavia – 1672 растаможенных и зарегистрированных авто.

Продолжает список Volkswagen Golf, владельцами этой модели в августе стали 1526 украинцев.

Замыкает пятерку лидеров Ford Focus с результатом 1244 шт.

Читайте также: Новый налог на б/у авто: как поменяются рынок и цены

Всего за восемь месяцев 2020 года украинские номера получили почти 206,5 тыс. подержанных машин, ввезенных из других стран, что в 4 раза больше чем новых легковых авто за тот же период.

Оформить электронный полис «автогражданки»

Комментарии - 10

+
+18
bonv
bonv
5 сентября 2020, 16:03
#
Рада посилила відповідальність за крадіжку авто: що дорожче – то довше сидіти.
https://politics.segodnya.ua/ua/politics/rada-uzhestochila-otvetstvennost-za-krazhu-avto-chem-dorozhe-tem-dolshe-sidet-1474461.html
+
+18
bonv
bonv
5 сентября 2020, 16:04
#
Опції, якими можна пожертвувати під час купівлі вживаного авто.
Так, BMW 1-series, Mercedes A-class і Audi A3 вже в базових комплектаціях оснащуються литими дисками. Більшість водіїв на це не звертають увагу, однак ті, хто вибирає машину преміум або бізнес-класу, ставлять зовнішній вигляд авто мало не на перше місце.
Проте, експерти вважають, що від цієї опції цілком можна відмовитися.
Знімний дах або люк вважаються цікавими опціями, але під час експлуатації виявляється, що вони не так вже потрібні. Люк ставили на моделі 80-90 років, так як в список обладнання не входив кондиціонер. Зараз же останній широко доступний, а значить, необхідність в додаткових функціях відпала.
Мало користі і від мультикерма або сучасної мультимедіа з цифровим дисплеєм. Пояснюється це досить просто – багато авто вже в базовій версії дозволяють управляти автомобілем за допомогою смартфона, а значить, додаткових функцій не потрібно.
Аналітики віднесли до списку непотрібних опцій також кліматичну систему з розширеним функціоналом і шкіряний салон. Вартість таких доповнень виявиться досить високою, але помітного комфорту вони в результаті не дадуть.
+
0
Serhii Pitetsky
Serhii Pitetsky
7 сентября 2020, 18:13
#
Джерело: https://tsn.ua/auto/news/skladeniy-spisok-opciy-yakimi-mozhna-pozhertvuvati-pid-chas-kupivli-vzhivanogo-avto-1618855.html

P. S. «Мало користі і від мультикерма» — мультикермо дозволяє відповідати на дзвінки та керувати магнітолою, не відводячи уваги від дороги. Користування мобільним телефоном — один з основних чинників аварійності. Про всі опції «експерти» висловились відверто суб'єктивно, але щодо мультикерма — собаче л… о.

Від чого справді потрібно позбавлятись людям — так це від надмірного використання автомобілів в цілому, без нагальної потреби.

А якщо в людини є автомобіль, то все, що в ньому є, з якоюсь імовірністю приносить користь. Комусь люк не потрібен — а комусь потрібен кабріолет, але з чотирьма дверми — звідси компроміс: люк або панорманий дах. І так далі…
+
+43
bonv
bonv
5 сентября 2020, 16:06
#
Світові автовиробники втратили виручку в розмірі близько $250 млрд в першій половині поточного року у зв’язку з пандемією коронавірусу, яка призвела до припинення виробництва і істотно вдарила по попиту, випливає зі звітності компаній, яку проаналізувало видання Dow Jones.
В результаті пандемії автовиробники по всьому світу зіткнулися з однією з найсерйозніших криз за останній час. Хоча дехто очікує поліпшення ситуації в другому півріччі, пандемія доповнила проблеми, з якими вже зіткнулася галузь, включаючи млявий попит і зростання витрат на нові технології.
Toyota Motor Corp. і Volkswagen AG – два найбільші світові автовиробники за обсягом продажів – зазнали найсуттєвіших втрат з точки зору виручки за перше півріччя. Сукупно вони втратили $69,61 млрд порівняно з аналогічним періодом минулого року, коли загальний обсяг втрат 19 світових автовиробників, показники яких проаналізував Dow Jones, склав $246,20 млрд.
Виручка Volkswagen, яка виробляє автомобілі під однойменною маркою і такими брендами, як Audi і Porsche, за шість місяців була на $34,17 млрд нижчою, ніж за аналогічний період минулого року.
«Перша половина 2020 року була однією з найважчих в історії нашої компанії через пандемію COVID-19», – сказав фінансовий директор Volkswagen Франк Віттер, коли компанія опублікувала результати за другий квартал наприкінці липня.
+
0
mary27
mary27
5 сентября 2020, 16:25
#
Потому и умер свой автопром.
+
+157
bonv
bonv
5 сентября 2020, 16:27
#
Останавливает гаишник машину и спрашивает у водителя:
- Почему одна фара не горит?
- Новая модель - «Лада-Кутузов».
+
+15
tarick
tarick
8 сентября 2020, 16:17
#
А не потому, что шлак выпускал?
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
5 сентября 2020, 17:16
#
Факты о количестве импорта автомобилей в августе 2020
https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/152957/
+
+8
Gazzbut
Gazzbut
5 сентября 2020, 17:44
#
А считаю купленная в джермани машина до 10 лет, перегнаная и растаможенная у нас может считаться новой
+
+43
bonv
bonv
5 сентября 2020, 17:48
#
До 5 років -  точно нова:)))
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться