25 мая Альфа-Банк Украина представил новую линейку пакетов услуг – White, Black и Graphite
Альфа-Банк Украина запустил новую линейку пакетов услуг
Карты нового дизайна. В каждом пакете доступны две бесплатные карты от платежных систем – Visa и Mastercard в гривнах, долларах или евро. Класс карт стартует от Mastercard World Debit или Visa Rewards до премиальных – World Elite и Infinite. В дизайне акцент на цвет и минимализм.
Повышенный лимит на снятие наличных и бесплатное пополнение счета. В любом банкомате мира можно безвозмездно снять до 150 тыс. грн на месяц. У каждого пакета – свой лимит повышен до комфортной границы.
Пополнение счета бесплатно. Это можно сделать любым удобным для вас способом – через банкоматы cash-in Альфа-Банка, с помощью перевода с карты на карту или с использованием номера IBAN, а также через платежные терминалы сетей EasyPay и City24.
Дополнительный доход. Благодаря такой опции, как «Доходный сейф», деньги на карточке не просто лежат, а приносят прибыль. Процентная ставка на остаток средств достигает 9 % годовых в зависимости от пакета.
Все «плюшки» от Mastercard и Visa. В рамках одного пакета можно оформить карточку от каждой из платежных систем, а следовательно, и привилегии – акции, бонусы, сервисы Mastercard и Visa – у вас в кармане. Пакеты Black и Graphite открывают доступ к аэропортовым сервисам: бесплатное посещение бизнес-залов от Lounge Key (по картам Visa) и Mastercard во всем мире, ускоренное прохождение пограничного и паспортного контроля в аэропортах «Борисполь» и «Киев», упаковка багажа и другие travel-опции. Надеемся, что вскоре эти функции станут доступны всем.
Кэшбек на ежедневные покупки. Все карты принимают участие в лучшей на рынке программе вознаграждений Cash'U CLUB. А значит, вы получаете до 7 категорий покупок с повышенным кешбэком до 20 % и кэшбек 0,5 % на все бесконтактные оплаты гаджетом.
Возможность пользоваться пакетом абсолютно бесплатно, выполнив только одно из условий в течение месяца: общая сумма остатков на счете от 50 тыс. грн, сумма безналичных покупок или количество операций, осуществленных любой картой в пакете услуг. Например, White – полностью бесплатный, если сделать всего лишь 10 транзакций в месяц. Также владельцам каждого из пакетов услуг доступна круглосуточная поддержка консьерж-сервиса «Альфа-Консьерж Украина».
Пакеты услуг от Альфа-Банка – это новый формат решений, с которыми клиент всегда получает больше.
Выбирайте свой цвет и стиль! Детали по ссылке
Комментарии - 37
«Кручю, вєрчю, запутать хачю...»
А по дебетових - цілком прозорі умови, у всякому разі у мене не виникало проблем.
Зазвичай за такий перід міняється керівник бранча, а з ним колектив. Якщо він йде на підвищення в середині структури — то є велика вірогідність що хтось з працівників займе його місце. Якщо на підвищення в інший банк — то часто забирає ключових працівників. Якщо звільнили за відсутність результату — то новий керівник зазвичай формує свою нову команду.
Свого часу коли я йшов з Дельти (задовго до проблем в Дельті) в БРС, то більше 50% мого колективу в упрвлінні (зами по МСБ та роздрібному, регінльні менеджери по продажам і т.д.) — перейшли зі мною. І це при тому що я поїхав в Київ, а вони залишилися в регіоні, правда зайнявши посади керівників в новій фін структурі.
Літом 1997р. у Львові відкрилась філія «Правекс-банку».Я там пропрацював з дня відкриття філії по літо 2000р. Головний бухгалтер філії, з якою ми розпочали діяльність у цій установі в один день, пропрацювала там до пенсії - до весни 2019, тобто 22 роки. За цей час 5-ох директорів «пережила».
Моя сусідка по будинку - ветеран Приватбанку, працює там з середини 90-х.Починала рядовим працівником, зараз керівник відділення.
Ну бек-офіс не потрібно порівнювати з менеджерами на бранчах. Найбільша плинність кадрів на фронт-офісі.
Можу навести і інші приклади, де «ветеранами» є чоловіки, які працювали на інших посадах. Наприклад, директор нашої місцевої філії Укрінбанку пропрацював на своїй посаді з дня відкриття філії (1994р, якщо я не помиляюсь) і до 2016 р (коли в Укрінбанк вже була введена ТА).
Я це до того, що якусь загальну статистику тут вести важко — є вплив занадто багатьох різних факторів.
Однак в останні роки є тенденція до відсутності бажання працювати у банківській системі взагалі.Багато нинішніх банківських працівників мають бажання знайти роботу не у банку, ті хто це бажання реалізували — ще не чув, щоб хтось з них пожалів.Особисто я покинув банківську систему у 2003 і досі не жалію. Дружині після закриття Фідобанку у 2015 пропонували роботу в Укрсибі (відділення навіть знаходилось на тій же вулиці), але вона відмовилась і пішла у приватну фірму. Теж жалю я від неї не чув.
У мене є офіційна статистика по плинності кадрів. Так ось — є банки (зазвичай з укр капіталом) де середній термін «життя» менеджера на бранчі — до 1 року. В іноземних банках він рідко перевищує 3 роки. Певне виключення раніше було по Ощаду та Укрексіму, де не було планів та працювали «на рахівницях».
На бранчі найбільшими «довгожителями» є касири. Навіть керівники бранча міняються доволі часто.
Щодо офіційної статистики . Я навів і можу навести ще приклади як людей, які пропрацювали у одному банку і десять і двадцять років, так і таких, що працювали на одному місці не більше року. Просто кожен випадок тут - індивідуальний, і робити тут якісь усереднення - все одно, що середній градус по лікарні рахувати. Хоча згідний, що плинність кадрів у банківській системі (особливо серед молодих працівників) зараз вища, ніж була років 10 тому і раніше.
Якщо говорити по аналогії, то говорячи про окремі випадки коли особа працювала в банку 20 років як за нормальну практику, то тоді можна сказати що наші пенсіонери дуууже забезпечені люди. Он на минулому тижні у нас брав позику пенсіонер, у якого пенсія 170 тис грн.
Зрештою, це не має значення - люди, про яких я говорив, теж були працівниками територіально відокремлених підрозділів - філій, відділень. Ну правда, серед них є і рядові працівники і керівники.
Я би не згадував за них, якби це були поодинокі випадки. Але таких людей є досить багато (у всякому разі, по моїх спостереженнях) і тому ігнорувати цей факт, коли ми говоримо про масштаби плинності кадрів у банках, не можна. Хоча, повторю - згідний, що серед нинішніх молодих працівників плинність більша, ніж колись.
Это в какой армии? В армии Камбоджи? Или в «танчиках», комп.игре? :)
Проговорить поставленную задачу обычно просят самого неквалифицированного или тугого работника, чтобы оценить как он понял задачу. Вы, как начальник, должен это знать.
В украинской армии, насколько знаю, нет обязанности проговаривать командиру полученный приказ.
В чому ви не спеціаліст? Ви вже опозорилися з коментарем кредитом в Авалі, з „американськими“ лабораторіями, навіщо далі людей смішити?
Нічого що я проходив службу в українській армії в 2000 році і знаю що говорю?
Можливо зараз цей дебілізм відмінили, але від був запроваджений ще при совку і довго використовувався в армії України.
Ви хоча б улюблені радянські фільми подивіться, там це видно (наприклад „Аты-баты шли солдаты“)
Пример 1:
— Рядовой Оленчук, три наряда вне очереди!
— Есть три наряда вне очереди!
В бойових діях звісно ніхто не повторює, а от при постановки завдання командира це нормальна практика.
Пример 2 (в російській мові це звучить так):
— Рядовой Оленчук, приступить к уборке кубрика.
— Есть приступить к уборке кубрика.
— есть приступить к следованию в сан.часть для лечения
;)
«Сейчас почитатели Петра По… расскажут Вам, что это неправильный банк...»
Це до Qwerty1999 зверніться — цілу тираду тут же видасть з цього приводу. Дивно, що він ще досі тут не об`явився. А самий «правильний» — це, звичайно, Приват.
Ми з ним не слабо колись подискутували з цього приводу:
https://minfin.com.ua/blogs/kingcity/121940/
— а Ви так не вважаєте?
Якщо є купа вітчизняних і західних альтернатив, то який мотив для українця користуватися послугами бізнесу, власники якого наближені до влади країни-агресора?
https://minfin.com.ua/blogs/kingcity/121940/
А щодо західних альтернатив — з радістю користувався б, якби не деякі нюанси:
https://minfin.com.ua/blogs/kingcity/121979/
"коли в Україні з`явиться банк з зі 100% укр.капіталом, який буде працювати на українську економіку і громадян України і його діяльність буде відповідати переліченим вище критеріям — тоді я з радістю стану його клієнтом і закрию всі свої рахунки в Альфі"
Пізніше прокоментую вже у Вашому блозі.
Погоджусь лише з тим, що тут не все так просто і однозначно.
Я сам до початку активної фази агресії був клієнтом Альфи та Сбєрбанка. І якби не бачив альтернативи, то залишався б їх клієнтом.
Когда Сбер поливали краской и устраивали медийные атаки — я указывала на незаконность таких действий и на предполагаемую цель этих действий. В ответ мне прилепили ярлык «агентки Кремля» :)