Ставлення до клієнта жахливе.

Andriy Kozak Andriy Kozak
20 січня 2020, 11:23
1
Таке враження що їм взагалі клієнти нецікаві а тільки дзвонять і набридають. Пробував продовжити поліс з пятниці по понеділок 11 дня.
Як результат застрахувався в іншій страховій!
Відповідь страховой компании
VUSO
20 січня 2020, 16:05
Шановний пане Андрію.Ми завжди опікуємось нашими клієнтами. І ваша заявка нам важлива. Ми запропонували Вам заповнення електронного полісу нашим менеджером. Але Ви відмовилися. Прийміть наші вибачення.

Коментарі - 1

+
+1
Andriy Kozak
Andriy Kozak
20 січня 2020, 17:59
#
Ваш менеджер звязався зі мною майже в 4й годині дня понеділка, а я помітив те, що поліс закінчився в пятницю ввечері і з того часу не зміг оформити поліс пл причині того що у вас на сайті немає моделі авто 2011 року випуску!!!, при чому рік тому при першому оформленні полісу я вказав на цю проблему вашому менеджеру і отримав обіцянку про виправлення ситуації,  а «citroen c8» не є рідкісною моделлю авто на нашому ринку. Ви халатно ставитеся і до клієнтів і до своїх обовязків. Я страхую три ТЗ, треба мати хоч якусь мінімальну повагу!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама
Головна / Всі страхові компанії / VUSO / Відгуки / Ставлення до клієнта жахливе.