Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ставлення до клієнта жахливе.

1/5
Andriy2020-01-20 11:23:13
Таке враження що їм взагалі клієнти нецікаві а тільки дзвонять і набридають. Пробував продовжити поліс з пятниці по понеділок 11 дня.
Як результат застрахувався в іншій страховій!
Вусо
20 января 2020, 16:05
Шановний пане Андрію.Ми завжди опікуємось нашими клієнтами. І ваша заявка нам важлива. Ми запропонували Вам заповнення електронного полісу нашим менеджером. Але Ви відмовилися. Прийміть наші вибачення.

Коментарі до відгуку - 1

AndriyAndriy2020-01-20 17:59:43
Ваш менеджер звязався зі мною майже в 4й годині дня понеділка, а я помітив те, що поліс закінчився в пятницю ввечері і з того часу не зміг оформити поліс пл причині того що у вас на сайті немає моделі авто 2011 року випуску!!!, при чому рік тому при першому оформленні полісу я вказав на цю проблему вашому менеджеру і отримав обіцянку про виправлення ситуації,  а "citroen c8" не є рідкісною моделлю авто на нашому ринку. Ви халатно ставитеся і до клієнтів і до своїх обовязків. Я страхую три ТЗ, треба мати хоч якусь мінімальну повагу!!!
Відгук успішно відредаговано