Двозначне відчуття
4/5
Звернувся за виплатою по прямому врегулюванню. Була права дверка. Оскільки погнуло ребра жорсткості то на офіційному СТО рено визнали дверку під заміну. Вартість робіт була 22 000 з ПДВ. Вусо виплатила 8350 + 1000 франшизи, якби брав доки то ще б виплатили ПДВ. Тобто оцінили +- в 12000. Проте сама дверка коштує 10 000. Авто до 5 років — тому амортизації не повинно було б бути. І це було по прямому врегулюванню.
Тому якби я був винен на таку ж суму і клієнт з тої сторони позивався до мене то прийшлось би компенсовувати 10 000 плюс судова тяганина.
Можна було б заморочитись і повозитися з експертами і судами, проте прийшлось би мати справу з харківською контороую винуватця — тому взяв кошти.
Це негатив.
Позитив — все було дуже швидко, не відчув ніяких проблем, фудболянь чи ще чогось в тому дусі. Менеджер Сергій все пояснив, оперативно надавав інформацію. Десь за 15 днів з моменту звернення отримав кошти.
Тому якби я був винен на таку ж суму і клієнт з тої сторони позивався до мене то прийшлось би компенсовувати 10 000 плюс судова тяганина.
Можна було б заморочитись і повозитися з експертами і судами, проте прийшлось би мати справу з харківською контороую винуватця — тому взяв кошти.
Це негатив.
Позитив — все було дуже швидко, не відчув ніяких проблем, фудболянь чи ще чогось в тому дусі. Менеджер Сергій все пояснив, оперативно надавав інформацію. Десь за 15 днів з моменту звернення отримав кошти.
6 июня 2019, 10:54
Уважаемый клиент. Просим Вас на почту pr@vuso.ua направить данные для возможности идентификации: ФИО, номер дела. Так мы быстрее разберемся в Вашем деле. Отдел контроля качества работы с клиентами.