Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повна відсутність клієнтоорієнтовності

1/5
KuzmenkoNatalya2024-08-27 12:48:28
Вперше за два роки після заключення договору страхування звернулася з приводу страхового відшкодування (вітряна віспа у дитини). Мною було надано відповідно заповнену та завірену форму 027/0. Менеджер страхової компанії, не зв'язавшись зі мною ні у телефонному режимі, ні надіславши повідомлення, залишила коментар у Приват 24 з вимогою надати витяг з Реєстру ЕСОЗ. У телефонному режимі, після мого третього запиту на дзвінок, менеджер повідомила, що форма 027- «це просто бумажка» і СК має право вимагати будь який документ, який захоче. На відмову оформити офіційний запит до закладу відповіла відмовою. Надати цей витяг я не маю змоги, т.я. не маю доступу до кабінету у Хелсі. Запис у Реєстр лікарем внесено. У дитини вітрянка перебігала у важкій формі, то ж ризикувати і «збирати» інфекцію у поліклініці з дитиною під кабінетом лікаря це зайві ризики. Вимушена були просидіти під кабінетом лікаря більше 2-х годин, щоб отримати той витяг. Не укладайте договорів з даною компанією.
Універсальна
28 августа 2024, 8:58
Дякуємо за Ваш відгук.

Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу.
Вимоги щодо надання витягу з ЄСОЗ правомірні і передбачені умовами договору. За запитом страховика, страхувальник або застрахована особа має надати дані документи.

З повагою, UNIVERSALNA

Коментарі до відгуку - 2

KuzmenkoNatalyaKuzmenkoNatalya2024-08-28 10:59:01
В умовах договору написано, що Страхувальник має надати форму 027/о, яку я і надала, відповідно заповнену та завірену. Жодного слова про витяг у договорі немає. Крім цього жодного контакту з клієнтом - ні дзвінка, ні повідомлення від менеджера, лише після неодноразової скарги. А якби я не мала доступу до кабінету у Приват 24 і взагалі не знала, що там можна ваші коментарі переглядати? І ганяти клієнтів по лікарням з хворими дітьми у період коли знов лютує ковід, тривога за тривогою, запису до лікаря немає за місяць наперед для того, щоб сфотографувати екран комп'ютера з записом у реєстрі - це дуже клієнтоорієнтовно?
natashaGranatashaGra2024-10-23 21:32:49
Не дуже… Враження, що працівник, що відповідав взагалі не читав відгук і не думав про майбутніх клієнтів, які після такого мабуть і страхуватися не будуть
Відгук успішно відредаговано