Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентні фахіівці

1/5
590321NOHYA2024-04-12 11:00:52
Доброго всім дня! Хочу висловити своє незадоволення роботою фахівців компанії. Страховку в цій компанії наполегливо запропонував Привабанк, я, на жаль, погодилася. Була застрахована чотири роки. Влітку 2023 року внаслідок укусу отруйної комахи- кліща я захворіла на борреліоз. Лікування триває по теперішній час Я зателефонувала до компанії і спитала, чи є сенс подати довідки про хворобу. Фахівець мені відповіла, що так, сенс є, укус отруйної комахи це страховий випадок. І в договорі цей пункт був. Коли ж я надала довідку, мені у виплаті відмовили на підставі того, що борреліоз не входить в перелік хвороб, по яким здійснюються виплати. Я зателефонувала ще раз і пояснила, що ця хвороба, як і кліщовий енцефаліт, виникає внаслідок укуса кліща. І ось відповідь фахівця: «внаслідок укуса? так у вас все одно не стаціонарне лікування і випадок стався в минулому році». Так навіщо мені спочатку казали так, це страховий випадок, давайте довідки? А потім, таким дивним чином, з договору (в електронному вигляді) зник пункт про укус отруйної комахи і залишився лише кліщовий енцефаліт. Написала все докладно, щоб потенційні клієнти подумали, чи варто укладати договір з цією компанією, а ті, хто вже застрахований, уважно читали договір.
Уніка
12 апреля 2024, 11:51
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано