Страхування життя.
3/5
Не рекомендую зв'язуватись з цією компанією.
Коли пропонували підписати договір накопичувального страхування життя на 7 років — дуже класно все розмалювали, та обіцяли інформувати про дохід та платежі. По факту, вже тридцять місяців сплачую два договора: смс про черговий платіж надсилають навіть не через раз, інформації про дохід — ніякої. Телефонувала в асистенту — спочатку вішали лапшу, що ще не доробили систему інформування, чекайте, потім сказали, в травні написати заяву та попросити інформацію про дохід. Написала заяву — отримала виписку лише про свої платежі, та ось таку інформацію: Дозвольте нагадати, що договір накопичувального стахування життя — це фінансовий інструмент, згідно якого застрахована особа, в першу чергу, знаходиться під страховим захистом на випадок непередбачуваних обставин, а також має можливість отримати страхову виплату по дожиттю. Страхова сума розраховується, виходячи з персональних даних застрахованої особи, і прописується в договорі. В розрахунок страхової суми враховано гарантований інвестиційний дохід (4%). Додатковий інвестиційний дохід (ДІД) нараховується щорічно за результатами фінансової діяльності компанії на частину платежів, що відраховуються в накопичення. Оскільки перші три роки дії договору більша частина внесених платежів відраховується в резерви на випадок непередбачуваних обставин, а менша — в накопичення, сума ДІД незначна.
На моє прохання надати інформацію так скільки ж все ж таки за 30 місяців накопичилося — мені взагалі нічого не відповіли.
Телефонувала в колл — центр. Відповідь — інформацію про дохід, який буде незначним, ви отримаєте коли договору буде три роки, не раніше.
Дуже шкодую, що зв'язалася з цією компанією, бо гроші пролежали мертвим грузом три роки. З урахуванням інфляції, краще б я використала банківський депозит, або сплачувала іншій страховій, які нараховують дохід з першого року.
Коли пропонували підписати договір накопичувального страхування життя на 7 років — дуже класно все розмалювали, та обіцяли інформувати про дохід та платежі. По факту, вже тридцять місяців сплачую два договора: смс про черговий платіж надсилають навіть не через раз, інформації про дохід — ніякої. Телефонувала в асистенту — спочатку вішали лапшу, що ще не доробили систему інформування, чекайте, потім сказали, в травні написати заяву та попросити інформацію про дохід. Написала заяву — отримала виписку лише про свої платежі, та ось таку інформацію: Дозвольте нагадати, що договір накопичувального стахування життя — це фінансовий інструмент, згідно якого застрахована особа, в першу чергу, знаходиться під страховим захистом на випадок непередбачуваних обставин, а також має можливість отримати страхову виплату по дожиттю. Страхова сума розраховується, виходячи з персональних даних застрахованої особи, і прописується в договорі. В розрахунок страхової суми враховано гарантований інвестиційний дохід (4%). Додатковий інвестиційний дохід (ДІД) нараховується щорічно за результатами фінансової діяльності компанії на частину платежів, що відраховуються в накопичення. Оскільки перші три роки дії договору більша частина внесених платежів відраховується в резерви на випадок непередбачуваних обставин, а менша — в накопичення, сума ДІД незначна.
На моє прохання надати інформацію так скільки ж все ж таки за 30 місяців накопичилося — мені взагалі нічого не відповіли.
Телефонувала в колл — центр. Відповідь — інформацію про дохід, який буде незначним, ви отримаєте коли договору буде три роки, не раніше.
Дуже шкодую, що зв'язалася з цією компанією, бо гроші пролежали мертвим грузом три роки. З урахуванням інфляції, краще б я використала банківський депозит, або сплачувала іншій страховій, які нараховують дохід з першого року.
7 июня 2023, 10:04
Вітаємо! Уточніть, будь ласка, номер Вашого страхового договору для перевірки викладеної інформації у відгуку та можливості перегляду рішення за Вашою справою. E-mail: quality@uniqa.ua.
З повагою, CК УНІКА
З повагою, CК УНІКА